Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Μια ομάδα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η ερωτική ιστορία μου. Αυτή είναι η ιστορία μου …
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1η 14/4/2010 ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ Εκπαιδευόμενοι Κοινωνικοί Λειτουργοί : Ιντζέ Ελένη, Ξένου.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Το δοντάκι μου χάλασε.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Πάσχα!.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Μια παρέα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
ΕΣΤΙΑΣΗ. → Οι άνθρωποι τείνουν να συζητούν για αυτά που λένε οι άλλοι άνθρωποι. → Το μοντέλο που παρέχουμε ως σύμβουλοι, συμβάλλει και προσδιορίζει το.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Στην τάξη μου.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ευθείες και πλάγιες ερωτήσεις
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΩ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΜΟΥ ;
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πειθαρχία.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με τον εαυτό μου και τους άλλους»
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Αγαπημένο μου παιδί....
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
Οι δυο φίλοι Οι οι. Ο σκύλος λέει της γάτας: Τα νύχια σου ετοιμάζεις, φυσάς και καμπουριάζεις. Μα τι έχεις και θυμώνεις? Ως πότε οι τσακωμοί? Μη ζυγώνεις,
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Αγαπημένο μου παιδί....
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Παναγιώτα Ττόφα Ε΄
ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ-γονείς Παθητικό κάπνισμα
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!

Νιώθω θυμωμένη όταν δε μπορώ να κάνω αυτό που θέλω!

Νιώθω θυμωμένη όταν οι γονείς μου ή οι κυρίες μου μού λένε ότι δεν μπορώ να παίξω με κάποιο παιχνίδι τη στιγμή που το ζητάω

Θυμώνω όταν μου λένε όχι!

Θυμώνω επίσης όταν μου λένε να περιμένω!

Θυμώνω ακόμα και όταν μου λένε ότι πρέπει να τελειώσω πρώτα τις εργασίες μου για να παίξω

Όταν είμαι θυμωμένη δε θέλω να μιλάω στους γονείς μου ή στις κυρίες μου και τους κρατάω μούτρα!

Όταν είμαι θυμωμένη τους λέω ότι δεν τους αγαπάω και ότι θέλω να φύγουν!

Επίσης, όταν θυμώνω φωνάζω πολύ δυνατά!!

Τι μπορώ να κάνω όταν είμαι θυμωμένη;;

Μπορώ να πάρω 3 βαθιές ανάσες και να μετρήσω από μέσα μου ως το 10!

Μπορώ να πω απλά ‘Θύμωσα!!!’

Μπορώ να κάτσω να συζητήσω με τους γονείς μου ή τις κυρίες μου γι’ αυτό που με έκανε να θυμώσω

Μπορώ επίσης να κάτσω λίγο μόνη μου να σκεφτώ

Ξέρω πως αν κάνω τη δουλειά μου σωστά, μετά θα μπορώ να παίξω το παιχνίδι που θέλω

Μ’ αυτούς τους τρόπους μπορώ να μείνω ήρεμη, χωρίς να πληγώνω τον εαυτό μου ή τους άλλους

Τα νεύρα δε με βοηθάνε να λύσω το πρόβλημά μου!!