ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Μια γριά κινέζα κουβαλούσε νερό με δύο μεγάλα δοχεία, κρεμασμένα από τους ώμους της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επικοινωνίας χωρίς όρια ! Η εποχή της... a …ντριννν a.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Το ακριβό λουλούδι της ειλικρίνειας
Κάποτε ήταν μια κοπέλα τυφλή. Μισούσε τον εαυτό της που ήταν τυφλή
Χριστουγεννιάτικες επιθυμίες
ΘΑΝΑΣΙΜΟ 69 Copyright ® 2005 by fontroul ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
ΜΑΝΟΣ ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ
Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε.
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
S.w.a.n. και γκούνες.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Δρόμος αρετής και δύναμης
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Μην χρησιμοποιείτε το κλικ Ανοίξετε τον ήχο.
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
Όσπρια Σήμερα θα : 1. Μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να ονομάζουμε τα διάφορα όσπρια 2. Μάθουμε για τη θρεπτική τους αξία, άρα και γιατί πρέπει να τα βάζουμε.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Εγκέφαλος Τι σημαίνει εγκεφαλικός; και τι ανεγκέφαλος;
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
«Η γιαγιά και το Τζίνι».
Μαρία Μιχαήλ Β’3 25/04/2012 Χάνσελ και Γκρέτελ (…μια σύγχρονη εκδοχή)
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Ελίνα Γ., Α1 – 7gymioa.  Η Ηχώ ήταν μία νύμφη της αρχαιότητας. Που συνήθιζε να μιλάει πολύ. Όταν μία φορά η Ήρα κατέβηκε στην γη να ρωτήσει αν είδε κανείς.
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
ΤΑ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΑ - ΜΑΡΙΑΣ Όταν τρως σπιτικό φαγητό το καταλαβαίνεις…… μυρίζει και έχει Μμμμμ… άλλη γεύση!!!!!!!!!!!!
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2015 ΣΤ 2 τάξη Μαθητές: Ευτυχία Μουλά, Βασιλική Ρωμοσιού, Μπεσνίκ Νουρεντίνι, Νίκος Παπαευσταθίου, Περικλής Σταυρόπουλος.
Χρήσεις του νερού Ας θυμηθούμε μερικούς αριθμούς: Στη Γη υπάρχουν χοντρικά km³ νερό. Αν σκεφτούμε ότι το κάθε κυβικό χιλιόμετρο ισοδυναμεί.
Μετά χαράς Αετέ θα μου μάθεις Πως να πετάω κουβαλώντας όπως Το ρόδι?
1 3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ. 2 Nα υιοθετήσετε θετική στάση απέναντι στη διαφορετικότητα (στα παιδιά με ειδικές ανάγκες). Στο τέλος της παρουσίασης.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Ο βασιλιάς και το αλάτι Παραμύθι από τη Λιβύη
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Μην χρησιμοποιείτε το κλικ Ανοίξετε τον ήχο.
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
Copyright ® 2005 by fontroul
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Δουλεια … κάθε πρωι….
Γνωριμία με τα άτομα με ειδικές ανάγκες
14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Γεωργία Κοτσιώλη.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ!
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Ανοίξετε τον ήχο.
ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Μην χρησιμοποιείτε το κλικ Ανοίξετε τον ήχο.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Μην χρησιμοποιείτε το κλικ Ανοίξετε τον ήχο.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Μην χρησιμοποιείτε το κλικ Ανοίξετε τον ήχο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ

Μια γριά κινέζα κουβαλούσε νερό με δύο μεγάλα δοχεία, κρεμασμένα από τους ώμους της.

Το ένα δοχείο ήταν άψογο και μετέφερε πάντα όλη την ποσότητα νερού που έπαιρνε.

Το άλλο είχε μια ρωγμή και στο τέλος της μακριάς διαδρομής από το ρυάκι στο σπίτι έφθανε μισοάδειο.

Έτσι για δύο ολόκληρα χρόνια η γριά κουβαλούσε καθημερινά μόνο ενάμισι δοχείο νερό στο σπίτι της.

Φυσικά το τέλειο δοχείο ένοιωθε υπερήφανο που εκπλήρωνε απόλυτα και τέλεια το σκοπό για τον οποίο είχε κατασκευαστεί.

Το ραγισμένο δοχείο ήταν δυστυχισμένο που μόλις και μετά βίας μετέφερε τα μισά από αυτά που έπρεπε και ένοιωθε ντροπή για την ατέλεια του.

Ύστερα από δύο χρόνια δεν άντεχε πια την κατάσταση αυτή και αποφάσισε να μιλήσει στη γριά.

«Ντρέπομαι τόσο για τον εαυτό μου και θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη!» «Μα γιατί;» ρώτησε η γριά. «Για ποιο λόγο νιώθεις ντροπή;»

«Ε, να ! Δύο χρόνια τώρα μεταφέρω μόνο το μισό νερό λόγω της ρωγμής μου και εξαιτίας μου κοπιάζεις άδικα και εσύ!»

Η γριά χαμογέλασε: «Παρατήρησες ότι στο μονοπάτι υπάρχουν λουλούδια μόνο στη δική σου πλευρά και όχι στη μεριά του άλλου δοχείου; Πρόσεξα την ατέλειά σου και την εκμεταλλεύτηκα.»

«Φύτεψα σπόρους στην πλευρά σου και εσύ τους πότιζες. Δύο χρόνια τώρα μαζεύω τα άνθη και στολίζω το τραπέζι μου. Αν δεν ήσουν εσύ αυτή η ομορφιά δε θα λάμπρυνε το σπίτι μου!»