ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΛΙΑΚΑ ΡΑΦΑΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΝΤΖΑΡΑ Β4’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΑΚΗ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΤΡΟΥ,Β1
Advertisements

6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
Η γεύση, μια από τις πέντε αισθήσεις...
ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Έτσι ονομάστηκε ο πολιτισμός που άνθισε στην Κρήτη από τα τέλη της Νεολιθικής μέχρι τις αρχές της Εποχής του Σιδήρου ( π.Χ.)
5η Ενότητα: Προετοιμασία Τραπεζαρίας (Mise un place)
4η Ενότητα:Καθαρισμός.
Η καθημερινή ζωή στην ύπαιθρο στα χρόνια των Ισαύρων και των Μακεδόνων
Βυζαντινό Τραπέζι!!.
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012
Μουσείο Μουσείο ονομάζεται ένα κτίριο, μέσα στο οποίο υπάρχουν έργα τέχνης όπως αγάλματα και πίνακες ζωγραφικής ή πράγματα που χρησιμοποι-ούσαν οι άνθρωποι.
Μινωικός Πολιτισμός Κορίνα Τσιτσιρίκου Θεοδοσιάδη.
Ενότητα 5η Συνέχεια.
στην αγια ναπα τη θαλασσοφιλητη...
Η ζωή των Κυκλαδιτών Πριν από χρόνια, ένας σπουδαίος πολιτισμός αναπτύχθηκε στα νησιά του Κεντρικού Αιγαίου που λέγονται Κυκλάδες.
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
Ρόλοι κατοίκων: ● Άντρες :γεωργοί, πολιτικοί αρχηγοί, θρησκευτικοί ηγέτες, στρατιώτες, σύζυγοι έπαιρναν μέρος σε όλες τις δημόσιες τελετές ● Γυναίκες:
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Ε Κ Φ Ε Σ Ε Ρ Ρ Ω Ν ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Τι είναι η χημεία και γιατί τη μελετάμε
TO ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΧΕΛΑΙΟΥ
Η τέχνη της αρχαϊκής εποχής
Κοστολόγηση Μάθημα 5ον.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΣΤΕΜΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Β4  Πρόσφατα, ολόκληρο το τμήμα μας, το Β4, έγινε μια μικρή ομάδα ντέντεκτιβ!  Επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΜΙΛΟΥΝ Η ΣΠΗΛΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ.
Μαθησιακά κέντρα: Το κουκλόσπιτο
ΛυΧΝΑΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ του ΧΩΡΟυ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
Μαγειρική Χώρου Εστίασης Θέμα: Παρασκευές Βοδινών
Τα παλιά τα χρόνια… Τα παλιά χρόνια που δεν υπήρχαν ψυγεία για να διατηρηθεί το κρέας, οι άνθρωποι είχαν βρει διάφορες μεθόδους συντήρησης ακόμα και στο.
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Σωτήρης Θεοχάρης Ορφέας Λιακόπουλος
Μάντσιου Χρυσούλα Μπογιατζόγλου Θεανώ Σουλίδης Χρήστος
Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Αποστολή στο Βυζαντινό Μουσείο
Στις αρχές του 4 ου αιώνα βρέθηκαν τα λείψανα ανθρώπινων σκελετών, πλήθος αγγείων, λυχνάρια, μεταλλικά αντικείμενα και νομίσματα διάσπαρτα που χρονολογούνταν.
Δημοτικό Σχολείο Καμινίων
Η ελιά.
ΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Ενότητα: Μαγειρική χώρου εστίασης
ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ
ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ!!! ‘Αλεξ Χαράλαμπος Στ’2.
ΠΑΛΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2015 ΣΤ’2.
Πινάκιο Campana B με εξωνεύον χείλος Τεφρά αγγεία.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο
Έτσι ονομάστηκε ο πολιτισμός που άνθισε στην Κρήτη από τα τέλη της Νεολιθικής Εποχής μέχρι τις αρχές της Εποχής του Σιδήρου ( π.Χ.)
Αρχαία Ελληνικά Ευρήματα στην Ισπανία. Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν γνωρίσει την Ιβηρική Χερσόνησο και είχαν προσεγγίσει ακόμα και σε λιμάνια της που βρέχονται.
Διαχωρισμός μειγμάτων
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Ενότητα: 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Φλαμπέ
lacip® salt Όξινο προϊόν για την αφαίρεση αλάτων
Το έθιμο του Κλήδονα.
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Η διαμόρφωση της Χριστιανικής Εικονογραφίας
ΑΓΙΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗΠροσκομιδή, ή Αγία Πρόθεση
Οδηγώντας ένα παιδί στο Χριστό
Κάδοι ανακύκλωσης Σωτηρούλλα Κατσικίδη. Ο κάδος αυτός χρησιμοποιείται στην ανακύκλωση του πλαστικού π.χ. πλαστικά μπουκάλια.
Καλωσορίσατε.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΓΕΥΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ   7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ15.
ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΑΛΑΤΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 6Η ΟΜΑΔΑ
Άσκηση στην Ιστορία Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι κατέφυγαν στη σπηλιά είναι ότι πιθανόν υπήρχε πόλεμος ή ακραίες καιρικές συνθήκες και έψαχναν καταφύγιο.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012 Κακαριάρη Άννα Κουβά Ρεγγίνα.
Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται και στολίζεται με έργα τέχνης Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΛΙΑΚΑ ΡΑΦΑΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΝΤΖΑΡΑ Β4’

Πήλινο αποθηκευτικό πιθάρι. Πιθανό περιεχόμενο του λάδι, κρασί,νερό.

Αποθηκευτικός αμφορέας. Πιθανή ό περιεχόμενο του και χρήση του η μεταφορά κάποιου υγρού π.χ λάδι.

Πήλινα σκεύη αγγεία (πινάκιο, κούπες, κύπελλα, αμφορίσκος,οινοχόες, χωνί). Τα χρειάζονταν για να πιουν, να φάνε, να μεταφέρουν ένα υγρό από ένα δοχείο σε ένα άλλο.Το πιθανό περιεχόμενο τους ήταν νερό, κρασί και τρόφιμα.

Δισκοειδής ευλογία του Αγ.Μάμαντος. Η χρήση του δίσκου ήταν για θρησκευτικούς λόγους και κυρίως ευλογίες. Πιθανά να την έπαιρναν μαζί τους για τελετές θρησκευτικές με τις οποίες θα προσεύχονταν για τη σωτηρία τους.

Xάλκινα θυμιατήρια και σταυροί.Και αυτών των αντικειμένων επίσης η χρήση ήταν αναγκαία για θρησκευτικούς λόγους. Ας μην ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι τότε πίστευαν πολύ στη θεϊκή παρέμβαση.

Μάλλινα,λινά και μεταξένια ρούχα. Χρήσιμα για ενδυμασία.

Ασημένια Xάλκινα σκεύη (κουτάλια,πιάτα, δοχεία τηγάνια) Πιθανό περιεχόμενο τους και, η χρήση τους ήταν για φαγητό.Επειδή ήταν ασημένια, είχαν μεγάλη αξία και οι ιδιοκτήτες τους θα ήθελαν να τα σώσουν από τους πιθανούς επιδρομείς.