Μέλη Ομάδας Καραγεωργοπούλου Μαρία Λιαποπούλου Μαρία Μαστρονικολής Στέλιος Ματραλή Αγγελική Ρούσσος Νίκος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Υποθέτοντας ότι ο τελεστής ^ δεν είναι διαθέσιμος στην Γλώσσα Προγραμματισμού, να γραφτεί αλγόριθμος που να υπολογίζει την παράσταση xν, όπου xR, νZ.
Advertisements

Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
Εγκατάσταση & Διαχείριση
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Εκπαιδευτική Ρομποτική
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
Η ελεύθερη πτώση των σωμάτων
Πώς βρίσκουμε το πλήθοςτων επαναλήψεων μιας Δομής Επανάληψης με βήμα διάφορο του 1
Μεταβαλλόμενη Κίνηση σε μία διάσταση
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΘΕΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ : ΟΠΙΣΘΟΤΡΟΧΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: κ.ΜΕΛΑΣ.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών Ιωάννινα 2013 Διδάσκων: Δημήτριος Ι. Φωτιάδης Υπολογιστική Μοντελοποίηση στη Βιοϊατρική Τεχνολογία.
Δομές Δεδομένων (Data Structures) 3o Εξάμηνο Σπουδών Διδάσκων: Απόστολος Παπαδόπουλος και
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Αρμάος Κωνσταντίνος Βίνος Μιχάλης
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : ΚΟΝΤΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ 1.
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
(The Primitive Equations)
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ υλικου Σημειου - 1ος νομοΣ του νευτωνα
Δομή στρώματος με κεκλιμένη την κάτω επιφάνεια Δ Α D θ α β d A’ Δ’ z Εξίσωση καμπύλης χρόνων διαδρομής 1 Κλίση Α D.
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
Βασικες Εννοιες Φυσικης Μηχανική. Την προηγουμενη φορα Μας απασχολησαν τα ιδανικά αέρια Είδαμε το πώς: Η συμπίεση και η εκτονωση αερίων συνδέεται με εισοδο.
Xρήση ηλεκτρικού χρονομετρητή
Εργαστήριο Υδρολογίας και Αξιοποίησης Υδατικών Πόρων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 5: Μη Αδρανειακά Συστήματα Αναφοράς Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Τμήμα Φυσικοθεραπείας ΤΕΙ Αθήνας ΒΙΟΦΥΣΙΚΗ Μεταφορική κίνηση, Έργο, Ενέργεια.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ΤΕΙ Ηρακλείου Καθηγητής: Ιωάννης Μαυρικάκης.
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Γραμμική κίνηση Η κίνηση είναι σχετική Βασικές έννοιες Ταχύτητα
Άσκηση 9 ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
2) Οι Θεμελιώδεις Εξισώσεις (The Primitive Equations)
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Κίνηση στο Scratch.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Slideshare.
ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η μελέτη των μεταβολών της δυναμικής και κινητικής ενέργειας σώματος κατά την ελεύθερη πτώση του με βάση τη χρονοφωτογραφία. Ο έλεγχος.
Project Β’ τετραμηνο Ιωάννα Καρτάλη Νάνσυ Κόντη Πάνος Παπαθανασίου
Ομάδα Δ: Κοπανέλης Δημήτρης Μήλας Μιχαήλ Κρητικού Χριστιάνα
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχ. Έτος
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Προαπαιτούμενες γνώσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέλη Ομάδας Καραγεωργοπούλου Μαρία Λιαποπούλου Μαρία Μαστρονικολής Στέλιος Ματραλή Αγγελική Ρούσσος Νίκος

Ερευνητική Εργασία 2: Πρόγραμμα Scratch Ομάδα 2 Διαφάνεια 2 από 7 Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015 Σκοπός – Στόχοι της ομάδας Σκοπός: Ο σκοπός της εργασίας είναι να δημιουργηθεί πρόγραμμα που θα προσομοιώνει την ελεύθερη πτώση αντικειμένου από ύψος κοντά στην επιφάνεια της Γης με τη βοήθεια του προγράμματος Scratch. Στόχοι:  Να μελετηθεί η ελεύθερη πτώση  Να γραφτεί αλγόριθμος που θα την προσομοιώνει  Το πρόγραμμα να υπολογίζει και να εμφανίζει τις μεταβλητές h (ύψος), g (επιτάχυνση της βαρύτητας), t (χρόνος) και U (ταχύτητα) για τις διάφορες τιμές που θα δίνει ο χρήστης του προγράμματος και να συνδυάζει τις εξισώσεις της ελεύθερης πτώσης (h = U 0 ∙ t + (1 / 2) ∙ g ∙ t 2, t = √ 2 ∙ h / g και U = U 0 + g ∙ t)

Ερευνητική Εργασία 2: Πρόγραμμα Scratch Ομάδα 2 Διαφάνεια 3 από 7 Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015  Ο αλγόριθμος που κατασκευάσαμε βασίζεται στην θεωρία της ελεύθερης πτώσης, ενώ η αντίσταση του αέρα θεωρείται αμελητέα και χρησιμοποιεί τις έξης σχέσεις:  h = U 0 ∙ t + (1 / 2) ∙ g ∙ t 2, όπου h το ύψος – η απόσταση που διανύει το αντικείμενο που πέφτει με αρχική ταχύτητα U 0 = 0, g η επιτάχυνση της βαρύτητας σε χρόνο t  Αν η παραπάνω εξίσωση λυθεί ως προς t προκύπτει ότι t = √ 2 ∙ h / g  U = U 0 + g ∙ t, με U την τελική ταχύτητα  Αρχικοποίηση δεδομένων (ορισμός μεταβλητών, αρχικών συντεταγμένων αντικειμένου)  Υπολογισμός μεταβλητών  Προσομοίωση ελεύθερης πτώσης Μέθοδοι – Τεχνικές Αλγορίθμου

Ερευνητική Εργασία 2: Πρόγραμμα Scratch Ομάδα 2 Διαφάνεια 4 από 7 Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015  Forum της ιστοσελίδας του Scratch ( )  Βιβλίο Φυσικής Γενικής Παιδείας Α΄ Λυκείου ( )  Τη βοήθεια των καθηγητών της ερευνητικής εργασίας  Video χρήσης Scratch στο YouTube Εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν

Ερευνητική Εργασία 2: Πρόγραμμα Scratch Ομάδα 2 Αποτελέσματα Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015 Διαφάνεια 5 από 7

Ερευνητική Εργασία 2: Πρόγραμμα Scratch Ομάδα 2  Παρουσίαση του περιβάλλοντος Scratch από τους υπεύθυνους καθηγητές  Επιπλέον εξοικείωση με το πρόγραμμα μέσω συγκεκριμένων ασκήσεων  Παρουσίαση από τον κ. Καμέα (καθηγητής ανοικτού πανεπιστημίου) βασικών εννοιών για τις ομαδικές εργασίες  Καθοδήγηση καθηγητών για την χρήση της ιστοσελίδας Wiki Δραστηριότητες Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015 Διαφάνεια 6 από 7