Καλλιτεχνικό Σχολείο Ηρακλείου Ημερίδα για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Αίθουσα «Καστελάκη» Επιμελητηρίου Ηρακλείου 18 Ιουνίου 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
COME as you are – BE (with) the others in EUrope COME.BE.EU.
Advertisements

Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Νεαπόλεως
Το αγαπημένο μου μάθημα
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Το καλοκαίρι που πέρασε
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
3 rd grade activities. CULTURAL AWARENESS Στην Γ ’ και Δ ’ Δημοτικού στα πλαίσια εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας δίνεται έμφαση τόσο στην ανταλλαγή όσο.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Διδακτική Πληροφορικής
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 01/08/2012 – 31/07/2014 A.S.L.A.V.A.S. (Art, Sports and Literature Against Violence At Schools)
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλλιτεχνικό Σχολείο Ηρακλείου Ημερίδα για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Αίθουσα «Καστελάκη» Επιμελητηρίου Ηρακλείου 18 Ιουνίου 2013

Πολυμερής Σχολική Σύμπραξη Comenius ( ) Αrt Builds Cultural Diversity Σχολεία που συμμετείχαν: Καλλιτεχνικό Σχολείο (Ηράκλειο, Ελλάδα) Fraenkelstrasse Schule (Αμβούργο, Γερμανία) ΕΒ 2 Naus (Λάγκος, Πορτογαλία) Cengiz Topel (Μπάτμαν, Τουρκία)

Σκοπός του Προγράμματος Ανάδειξη Πολιτισμικής Διαφορετικότητας μέσα από μορφές τέχνης Σεβασμός – Αποδοχή του διαφορετικού Στόχοι Καλλιέργεια ευρωπαϊκής ταυτότητας μέσω των ομοιοτήτων Ενίσχυση εθνικής ταυτότητας μέσω των διαφορών Προώθηση της γλωσσικής ποικιλομορφίας Ενίσχυση της γλωσσομάθειας Απάλειψη στερεοτύπων και ρατσιστικών αντιλήψεων Καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος και αλληλεγγύης στη σχολική κοινότητα και κατ΄ επέκταση στην κοινωνία.

Τελική συνάντηση Λάγκος Πορτογαλίας (12-18/05/2012)

1.Εργαστήριο Εικαστικών Οι μαθητές αναλαμβάνουν να κατασκευάσουν το πολυ-πολιτισμικό δέντρο, στα φύλλα του οποίου κάθε σχολείο έχει εκφράσει συναισθήματα και σκέψεις για τη διαφορετικότητα και το ρατσισμό.

Σε αυτόν τον πλανήτη υπάρχουν τόσοι άνθρωποι, τόσα ζωντανά όντα που εξωτερικά είναι τόσο διαφορετικοί, όμως εσωτερικά πασχίζουν για το ίδιο ακριβώς πράγμα: να ζήσουν, να περάσουν το δικό τους αγώνα δρόμου. Ματίλντα Παριανού Α2 λυκ On this planet there are so many people, so many living beings that look different but deep inside they struggle for exactly the same thing: to live, to go through their own race. Matilda Parianou A2

2. Εργαστήριο Μουσικής Four countries met casually Four cultures faced each other New ideas we brought up Working together became a challenge Comenius Anthem Οι μαθητές παρουσιάζουν τον ΥΜΝΟ του προγράμματος Παίζουν μουσική και Τραγουδάνε και στα αγγλικά και στις 4 γλώσσες της σύμπραξης!

3.Εργαστήριο Θεάτρου Μέσα από αυτοσχεδιασμούς οι μαθητές διακωμώδησαν στερεότυπα και προκαταλήψεις παρουσιάζοντας τον τρόπο με τον οποίο 4 «παραδοσιακές» οικογένειες θα δέχονταν τον αλλοεθνή έρωτα των παιδιών τους.

4.Εργαστήριο Παρουσιαστών Οι μαθητές γράφουν τα κείμενα της τελικής παρουσίασης και μοιράζουν ρόλους. Οργανώνουν ζωντανή συνέντευξη των συντονιστών και απευθύνουν στον κάθε συντονιστή ερωτήσεις.

5.Εργαστήριο Χορού Οι μαθητές παρουσιάζουν τους παραδοσιακούς χορούς της χώρας τους, γνωρίζουν χορούς των άλλων χωρών και ακολουθεί ΑΛΛΗΛΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ!

Τριήμερη Έκθεση για το κοινό στην antiga Igreja do Compromisso Marítimo

Παρουσίαση των δραστηριοτήτων και των συναντήσεων με πόστερ και βιντεοπροβολές

Ιστοσελίδα :

Πορτογαλία! Όλο το ταξίδι στην Πορτογαλία ήταν μια υπέροχη εμπειρία. Επειδή δεν είχα ταξιδέψει ποτέ ξανά στο εξωτερικό ήταν δυο φορές καλύτερο για εμένα. Το μόνο που με προβλημάτιζε ήταν ότι φοβόμουν το αεροπλάνο. Αλλά μετά από έντεκα ώρες πτήσης ένιωθα λες και ήμουν στο λεωφορείο για το σχολείο! Μια από της αγαπημένες μου στιγμές ήταν την πρώτη μέρα που ταξιδεύαμε με mini bus από τη Λισσαβόνα στο Lagos και αρχίσαμε να γνωριζόμαστε καλυτέρα, παίξαμε παιχνίδια, περάσαμε πολύ ωραία. Γενικότερα γίναμε μια ομάδα, the Greek teem!! Είχε πολλή πλάκα όταν μπερδευόμουν και μιλούσα στην Bia, μια πολύ καλή μας φίλη που γνωρίσαμε εκεί, ελληνικά ενώ στα παιδιά απ’ την Ελλάδα μιλούσα αγγλικά. Κάθε φορά με κοίταζε με ένα ύφος που με έκανε να συνειδητοποιώ αμέσως την γκάφα μου! Κατάλαβα το πραγματικό νόημα του ABCD project όταν στην παράσταση τραγουδήσαμε το τραγούδι που είχανε γράψει ειδικά για αυτό το πρόγραμμα. Δεν τραγουδούσαμε σαν τα παιδιά από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Γερμανία ή την Πορτογαλία αλλά απλά εμείς σαν φίλοι αγκαλιασμένοι ήμασταν μέρος ενός συνόλου που τραγουδούσε για το τι ενώνει όλα αυτά τα άτομα. Ότι ζήσαμε εκεί δεν πρόκειται να το ξαναζήσουμε, θα μείνει ως μια γλυκιά ανάμνηση, και ποιος ξέρει ίσως στο μέλλον μας δοθεί πάλι η ευκαιρία να συμμετέχουμε σε κάτι παρόμοιο! Ειρήνη – Γεωργία Στ., Β γυμνασίου ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Για εμένα μια από τις καλύτερες στιγμές ήταν οι πρώτες ώρες στο πορτογαλικό σχολείο ΝΑUS όπου παρακολουθήσαμε τα μαθήματα τους και μας ξενάγησαν στον χώρο τους! Μαρία Δ., Β΄ γυμν.

Η επίσκεψη μας στην πόλη Φάρο και συγκεκριμένα σε ένα «τεχνικό λύκειο χορού» όπου γνωρίσαμε πολλά ενδιαφέροντα άτομα και ξεναγηθήκαμε στις αίθουσες χορού, όπου παρακολουθήσαμε και ένα μάθημα, καθώς και μερικοί από εμάς κάναμε αυτοσχεδιασμούς μαζί με κάποιους μαθητές!... Αγαπημένη μου στιγμή ήταν…

…όταν πήγαμε σε μια σχολική ημερίδα που είχε πολλές δραστηριότητες. Χορέψαμε ζούμπα, επισκεφτήκαμε εργαστήρια βιολογίας και γενικά θετικών επιστημών! Ιζαμπέλα Κ., Α λυκείου

Το αποχαιρετιστήριο δείπνο όπου μας έδωσαν τα αναμνηστικά και κόψαμε την τούρτα με το λογότυπο μας. Κλειώ Κ., Α’ λυκείου Η αγαπημένη μου στιγμή ήταν…

Λοιποοον! Στο ψητό τώρα! Τρεις αγαπημένες αναμνήσεις με σειρά προτεραιότητας! -Η τελική παρουσίαση ΦΥΣΙΚΑ πρώτη κ καλύτερη -αν και ολίγον κουραστική -μπορώ να πω ότι σκίσαμε! -Το "καλλιτεχνικό" στο Φάρο! Φοβερά τα παιδιά και πολύ φιλικά... Και απίστευτοι χορευτές- τριες! -Το goodbye dinner με την τραγουδίστρια των φάδος και όλα τα σχετικά... Φάνηκε νομίζω πιο πολύ από όλες τις μέρες πόσο έχουν αγαπήσει κ έχουν δώσει πολλά για αυτό το πρόγραμμα όλοι Καιιιι... Σχολιασμός φωτογραφιών! (με την σειρά που τις έχω επισυνάψει) *το ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! νομίζω ότι είναι το πιο εντυπωσιακό πράγμα που είδα και αυτό που σίγουρα θα μου μείνει αξέχαστο *Η πιο ομαδική φωτογραφία νομίζω που έχουμε All the teams! Και πάλι σας ευχαριστούμε που μας δώσατε την ευκαιρία να κάνουμε αυτό το ταξίδι! <3 ΕΜΜΑ Χ. Α΄ λυκείου