Διαθεματική Εργασία των τμημάτων Α2 & Α4 του Γυμνασίου Ηράκλειας ……………………………….. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ+ΓΛΩΣΣΑ Έννοιες Μετάφραση & Δημιουργία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Διδακτική της Πληροφορικής
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Η Φυσική είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ , ΕΝΝΟΙΕΣ, ΝΟΜΟΙ.
Objervations on the sciences of science learning Γιάννης Παπατσίρος (1116)
Μαθηματικα και χορος.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1.1 Οι φυσικές επιστήμες και η μεθοδολογία τους
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
31 Μαρτίου 2015 ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ 1 ΤΥΠΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α.Π.Θ. – ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ Ι Για τον προτασιακό.
ΣΥΝΟΛΑ.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Γνωριμία με το λογισμικό
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΠΑΚΕ Αττικής Π6 – μαθήματα Χ. Κυνηγού. Διδακτική με Μικρόκοσμους Χ. Κυνηγός.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Αριθμομηχανή των Windows
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Λήμμα άντλησης Πως αποφασίζουμε αποδεικνύουμε ότι μία γλώσσα δεν είναι κανονική; Δυσκολότερο από την απόδειξη ότι μια γλώσσα είναι κανονική. Γενικότερο.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Ξέρουν οι μέλισσες μαθηματικά ; Για ποιο λόγο κατασκευάζουν εξαγωνικά κελιά στις κηρήθρες ; ? Βασίλης Παπαθεοδοσίου Μαθηματικός Γυμνασίου Ψαχνών.
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαθεματική Εργασία των τμημάτων Α2 & Α4 του Γυμνασίου Ηράκλειας ……………………………….. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ+ΓΛΩΣΣΑ Έννοιες Μετάφραση & Δημιουργία

Τα μαθηματικά εμφανίζουν τις ακόλουθες ξεχωριστές ιδιότητες:

Ακρίβεια & συνέπεια, σταθερότητα στον χρόνο αλλά και στις ανθρώπινες κοινωνίες, αντίληψη των συμβόλων, μέτρηση/υπολογισμό,

γενίκευση, παγκόσμια διαθεσιμότητα (Είναι μια συμπαντική γλώσσα), συνοχή με κάθε ένα από τα αντικείμενά τους (Ουδέποτε τα πορίσματά τους παρουσιάζουν μεταξύ τους αντιφάσεις)

και αποτελεσματικότητα ως γενικό εργαλείο για τον αθλητισμό, τις κατασκευές, την επιχειρηματική δραστηριότητα αλλά και το άτομο, την οικογένεια, την τεχνολογία και την επιστήμη

O παραπάνω ορισμός των μαθηματικών, ανήκει σε έναν γλωσσολόγο και σε έναν ψυχολόγο.

Είναι άραγε τα μαθηματικά μια γλώσσα "στεγνής" λογικής, όπως αρκετοί πιστεύουν, αποξενωμένης από κάθε αίσθημα;

Υπάρχει και μια άλλη οπτική γωνία των πραγμάτων που, από τη δική της σκοπιά, χαρακτηρίζει τα μαθηματικά ως "ζωντανή γλώσσα", άρα με αίσθημα.

Όλοι όμως συμφωνούμε ότι: Από το λογαριασμό του μπακάλη μέχρι το σύστημα των εξισώσεων που χρειάζεται να λυθούν για να πετάξει στο διάστημα ένα διαστημόπλοιο και να προσγειωθεί σε άλλο πλανήτη, τα εργαλεία είναι τα ίδια: οι 4 πράξεις!

Ο πολλαπλασιασμός, μεταφορικά, είναι πράξη, είτε παραγωγής αγαθών μέσω της εργασίας, είτε παραγωγής για τη διαιώνιση των διαφόρων ειδών ζωής (αναπαραγωγή). Η πρώτη συντηρεί τη Ζωή, η δεύτερη εξασφαλίζει τη συνέχειά της.

Η διαίρεση ενός αριθμού, τον διαμοιράζει σε ίσα μέρη, άρα η πράξη αυτή συμβολίζει ένα μοίρασμα, και μάλιστα "δίκαιο" μοίρασμα, αφού βασίζεται στην ισότητα.

Η πρόσθεση είναι πράξη ενωτική Η πρόσθεση είναι πράξη ενωτική. Αν προσθέσουμε τον πληθυσμό όλων των εθνών της Γης, θα βρούμε τον πληθυσμό όλης της ανθρωπότητας, θα έχουμε "ενώσει" (δυστυχώς μόνο πληθυσμιακά) όλα τα έθνη σε Ένα.

Αν προσθέσουμε τον πλούτο όλων των ανθρώπων της γης θα έχουμε τον πλούτο όλης της ανθρωπότητας. (Αν ρωτήσει όμως κανείς: "Πώς είναι κατανεμημένος;", αυτό το προβλέπει η διαίρεση: Είναι προγραμματισμένος να μοιραστεί δίκαια, σε ίσα μέρη, αλλά για "τεχνικούς λόγους", μέχρι να εφαρμοστεί αυτό, θα μας προλάβει η Δευτέρα Παρουσία!...)

Η αφαίρεση είναι πράξη αποκατάστασης της ισορροπίας, πράξη εξισορρόπησης. Αν σε μια ζυγαριά βάλουμε 2 κιλά στη μια πλάστιγγα και 6 κιλά στην άλλη, πώς μπορούμε να αποκαταστήσουμε την ισορροπία της ζυγαριάς; Με τη διαφορά του 2 από το 6.

ΑΡΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ   ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ      ΜΟΙΡΑΣΜΑ ΠΡΟΣΘΕΣΗ       ΕΝΩΣΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ      ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

Αν λοιπόν θέλουμε να κατανοήσουμε τον εαυτό μας, όπως τον άγνωστο « χ » ΠΡΕΠΕΙ

Να "εργαζόμαστε παραγωγικά" να "μοιράζουμε" με δικαιοσύνη να "ενώνουμε" τους ανθρώπους και να "ενωνόμαστε" μαζί τους & να αναζητάμε παντού την "ισορροπία"... Εσείς τι λέτε;

Υ.Γ. Ο συγγραφέας του άρθρου στο τέλος έγραψε: Πριν να γράψω αυτές τις σκέψεις, φρόντισα να βεβαιωθώ ότι τους "αιρετικούς" μαθηματικούς δεν τους καίνε πια στην πυρά...

Έτσι λοιπόν συνδυάσαμε τα Μαθηματικά με τη Γλώσσα, τα Αγγλικά και τα Γερμανικά &

ΒΡΗΚΑΜΕ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΡΑΨΑΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ , ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΜΕ ΘΕΑΤΡΙΚΟ

Και όλα αυτά γιατί Θαυμάζουμε τα αστέρια που σπινθηροβολούν στον ουρανό. .

Μένουμε εκστατικοί μπροστά στον ιστό μιας αράχνης.

Μας μαγεύουν οι φωτογραφίες του Σύμπαντος. Μας μαγεύουν οι φωτογραφίες του Σύμπαντος.

Ζηλεύουμε την ικανότητα της μέλισσας που φτιάχνει τις τέλειες κηρήθρες

Πώς γίνονται όλα αυτά; Πρόκειται για έναν υπέροχο συνδυασμό μαθηματικών και ομορφιάς...! ! !

Με ΑΓΑΠΗ Σας Ευχαριστούμε Με ΑΓΑΠΗ Σας Ευχαριστούμε

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ

«Δημιουργία για το μαθηματικό είναι η ανακάλυψη των σχέσεων ανάμεσα στις μαθηματικές έννοιες.»

«Η γλώσσα των μαθηματικών είναι σχεδιασμένη προσεκτικά με μεγάλη ευφυΐα και με τη συνοχή της επιτρέπει στο μυαλό να συλλαμβάνει και να επεξεργάζεται ιδέες που αν εκφραζόταν με την κανονική γλώσσα θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολες.»

«Tο μεγάλο βιβλίο της φύσης είναι γραμμένο με μαθηματικά σύμβολα

«Οι αλήθειες των μαθηματικών είναι ελεύθερες παραδοχές , δημιουργίες του πνεύματος και της φαντασίας, και γι αυτό έμειναν άφθαρτες στους αιώνες.»

«... Kαι τα σχήματα όλα καθαρογραμμένα μέσ' στα φρούτα: ο κύκλος, το τετράγωνο, το τρίγωνο και ο ρόμβος όπως τα βλέπουν τα πουλιά, να γίνει απλός ο κόσμος.» Eλύτης

«Στα εννιάρια και στα άριστα δίνουμε σημασία λες και εμείς δεν έχουμε προσωπική αξία.»

«Είσ' ολοστρόγγυλο μηδέν αξίας, μετρημένη, που μ' ότι κι αν πολλαπλασιαστεί πάντα μηδέν πομένει.»

«Πράξεις στα μαθηματικά να κάνω δε με παίρνει όσο και να το προσπαθώ στο τέλος κάτι γέρνει»

«Μαθήματα υπάρχουν πολλά που πάνε ξεχασμένα, αλλά τα Μαθηματικά, μένουνε παντοτινά μες την καρδιά κλεισμένα.»

«Τρία είν' τα μαθήματα που έχουν δυσκολία, η φυσική, η άλγεβρα και η γεωμετρία.»

«Το 4χ4 είναι απλά μια πράξη η βέργα πάνω και τα ζά το κάνουνε αμάξι.»

Την εργασία επιμελήθηκαν οι καθηγήτριες: κ. ΑΓΚΑΘΙΔΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ κ Την εργασία επιμελήθηκαν οι καθηγήτριες: κ. ΑΓΚΑΘΙΔΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ κ. ΡΙΤΗ ΜΑΙΡΗ