ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρώματα Βασικά & Συμπληρωματικά
Advertisements

Ανάλυση λευκού φωτός και χρώματα
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
ΕΠΟΧΕΣ.
Ο κόσμος στα όνειρά μας.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΧΡΩΜΑ Η οπτική εντύπωση που προκαλείται από την άμεση
el greco (Δομήνικος Θεοτοκόπουλος)
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Ο θάνατος του Μαρά.
Τ Ο ΠΟΡΤΟΚΑΛΊ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα κοριτσάκι με πορτοκαλί φόρεμα, πορτοκαλιά παπούτσια και πορτοκαλί λουλούδι στα μαλλιά. Υπάρχουν.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Μαθαίνω για τις… Ομαδεσ τροφιμων.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:ΒΙΝΣΕΝΤ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΌΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Κουκουρίκου Αρίστη, δασκάλα
Θεωρία των Χρωμάτων.
ΦΩΣ –ΧΡΩΜΑ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ
Το σχολείο μας συμμετέχει στο πανευρωπαϊκό πρόγραμμα « Προαγωγή της Υγείας ». Μια εβδομάδα του Απρίλη ήταν αφιερωμένη στα φρούτα.
Γιολάντα Θαρτόρι Γιώτα Κόρακα
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΒΙΛΕΛΜΙΝΗ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ
Φως και χρώματα (α).
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΕΛΛΗΣ
Lesson 31. Nouns ο δάσκαλος, η δασκάλα ο καιρός, η χαρά, το αυγό ο μαθητής, η μαθήτρια ο ουρανός, η ζώνη, η φωτιά ποιος, ποια, ποιο ο Χριστός, ο Χρίστος.
ΦΑΓΑΝΑΣ & ΥΙΟΙ LTD A’4 ΕΛΛΗ ΠΑΡΠΑ ΛΑΟΥΡΑ ΠΑΠΕΛ ΦΕΒΡΩΝΙΑ ΠΑΠΑΝΕΑΡΧΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΠΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΗ.
Τίτλος: Σχολική Ζωή και Τέχνη
Πάσχα μέγα, Πάσχα των πιστών
Ουράνιο τόξο.
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΖΩΑ.
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ Ο Γεώργιος Ιακωβίδης ήταν διακεκριμένος έλληνας ζωγράφος και ακαδημαϊκός. Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ Ο Γεώργιος Ιακωβίδης ήταν διακεκριμένος έλληνας ζωγράφος και ακαδημαϊκός. Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
Σε αυτή την τάξη των εντόμων ανήκουν πάνω από είδη σε όλο τον κόσμο. Ολομετάβολα έντομα Δύο ζεύγη φτερών καλυμμένα με πολύχρωμα λέπια Διαθέτουν.
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3
Βασικές Αρχές Σχεδίασης και Προετοιμασίας Παρουσιάσεων
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
Φρούτα και ζωγραφική.
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Εισαγωγικές έννοιες φωτισμού
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Μεγάλη αντίθεση στην έκφραση, στην κίνηση και κυρίως στην ψυχολογία σε σχέση με τους γέροντες. Δείχνουν να έχουν ασίγαστη, ακάματη ενεργητικότητα και αξόδευτο δυναμικό. Επίσης δείχνουν να έχουν απληστία, ανυπομονησία να κατακτήσουν τον κόσμο με χεράκια διαρκώς απλωμένα.

ΠΟΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ; Προετοίμασε τις συνθέσεις του με γρήγορα σκίτσα με μολύβι ή λάδι. Προσπαθούσε να συλλάβει την φευγαλέα έκφραση ή την στιγμιαία κίνηση. Ο φωτισμός είναι διάχυτος με απροσδιόριστη πηγή.

Τα χρώματα που χρησιμοποιούσε Η χρωματολογία και ο φωτισμός αλλάζουν στους πίνακες του ανάλογα εάν διανύει ευτυχισμένη περίοδο στην ζωή του ή όχι. Σε φωτεινά φόντα χρησιμοποιεί χρώματα ζωντανά όπως το ανόθευτο καθαρό κόκκινο σε ένα φρούτο, στα καλτσάκια ενός παιδιού, σε ένα πουλόβερ, στο κουβάρι της γιαγιάς που πλέκει.

Ανομολόγητη οφειλή στους ιμπρεσιονιστές Χρησιμοποιεί προσφιλή χρώματα των ιμπρεσιονιστών ζεύγη συμπληρωματικών χρωμάτων όπως: πορτοκαλί με γαλάζιο κίτρινο με μώβ πράσινο με κόκκινο

Τα πρώτα βήματα Ο γέροντας είναι ντυμένος με σκούρα ρούχα και έτσι χαρίζει λάμψη στο λευκό και αφράτο μωράκι. Το δυνατό κόκκινο πουλόβερ του κοριτσιού ζωντανεύει το πίνακα με τις υπέροχες συγχορδίες των καφετιών και λαδιών χρωμάτων.

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ Το φως προέρχεται από ένα ανοικτό παράθυρο, που συνήθως τοποθετείται αριστερά. Την ίδια τεχνική χρησιμοποιούσε και ο Ολλανδός ζωγράφος Βέρμερ. Το φως λούζει τις μορφές των παιδιών και τις μεταμορφώνει σε θεοφάνιες. Οι μορφές στην ύπαιθρο λούζονται μέσα σε φυσικό φως που ζωντανεύει τα χρώματα και διαλύει τη φόρμα χρησιμοποιώντας γρήγορες πινελιές.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ Είναι ζωντανά και διακατέχονται από την θεατρικότητα και την αυστηρότητα που επέβαλε ο ακαδημαισμός. Κατάφερε να οδηγήσει τη σχολή Μονάχου στα ακραία της όρια επηρεασμένος από τους ιμπρεσιονιστές και το γαλλικό υπαιθρισμό. Τα έργα του αποπνέουν ζεστασιά και ανθρωπιά και ευγένεια.

Παιδικοί επισκέπτες Η χαρά των παιδιών για παιχνίδι σε συνδυασμό με τα φωτεινά ανοιχτά χρώματα στα ρούχα τους και στο άπλετο φως που μπαίνει από το παράθυρο.

Το διάβασμα της εφημερίδας Φανερές επιρροές από τον ακαδημαισμό του Μονάχου χωρίς να λείπει η πλαστικότητα στην κίνηση του κοριτσιού και η χαρούμενη διάθεση του.