ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Μεγάλη αντίθεση στην έκφραση, στην κίνηση και κυρίως στην ψυχολογία σε σχέση με τους γέροντες. Δείχνουν να έχουν ασίγαστη, ακάματη ενεργητικότητα και αξόδευτο δυναμικό. Επίσης δείχνουν να έχουν απληστία, ανυπομονησία να κατακτήσουν τον κόσμο με χεράκια διαρκώς απλωμένα.
ΠΟΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ; Προετοίμασε τις συνθέσεις του με γρήγορα σκίτσα με μολύβι ή λάδι. Προσπαθούσε να συλλάβει την φευγαλέα έκφραση ή την στιγμιαία κίνηση. Ο φωτισμός είναι διάχυτος με απροσδιόριστη πηγή.
Τα χρώματα που χρησιμοποιούσε Η χρωματολογία και ο φωτισμός αλλάζουν στους πίνακες του ανάλογα εάν διανύει ευτυχισμένη περίοδο στην ζωή του ή όχι. Σε φωτεινά φόντα χρησιμοποιεί χρώματα ζωντανά όπως το ανόθευτο καθαρό κόκκινο σε ένα φρούτο, στα καλτσάκια ενός παιδιού, σε ένα πουλόβερ, στο κουβάρι της γιαγιάς που πλέκει.
Ανομολόγητη οφειλή στους ιμπρεσιονιστές Χρησιμοποιεί προσφιλή χρώματα των ιμπρεσιονιστών ζεύγη συμπληρωματικών χρωμάτων όπως: πορτοκαλί με γαλάζιο κίτρινο με μώβ πράσινο με κόκκινο
Τα πρώτα βήματα Ο γέροντας είναι ντυμένος με σκούρα ρούχα και έτσι χαρίζει λάμψη στο λευκό και αφράτο μωράκι. Το δυνατό κόκκινο πουλόβερ του κοριτσιού ζωντανεύει το πίνακα με τις υπέροχες συγχορδίες των καφετιών και λαδιών χρωμάτων.
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ Το φως προέρχεται από ένα ανοικτό παράθυρο, που συνήθως τοποθετείται αριστερά. Την ίδια τεχνική χρησιμοποιούσε και ο Ολλανδός ζωγράφος Βέρμερ. Το φως λούζει τις μορφές των παιδιών και τις μεταμορφώνει σε θεοφάνιες. Οι μορφές στην ύπαιθρο λούζονται μέσα σε φυσικό φως που ζωντανεύει τα χρώματα και διαλύει τη φόρμα χρησιμοποιώντας γρήγορες πινελιές.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ Είναι ζωντανά και διακατέχονται από την θεατρικότητα και την αυστηρότητα που επέβαλε ο ακαδημαισμός. Κατάφερε να οδηγήσει τη σχολή Μονάχου στα ακραία της όρια επηρεασμένος από τους ιμπρεσιονιστές και το γαλλικό υπαιθρισμό. Τα έργα του αποπνέουν ζεστασιά και ανθρωπιά και ευγένεια.
Παιδικοί επισκέπτες Η χαρά των παιδιών για παιχνίδι σε συνδυασμό με τα φωτεινά ανοιχτά χρώματα στα ρούχα τους και στο άπλετο φως που μπαίνει από το παράθυρο.
Το διάβασμα της εφημερίδας Φανερές επιρροές από τον ακαδημαισμό του Μονάχου χωρίς να λείπει η πλαστικότητα στην κίνηση του κοριτσιού και η χαρούμενη διάθεση του.