ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός
Advertisements

ΟΜΑΔΑ: LOOKING THROUGH
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Σχολείο: λύκειο Α γ ιά σ ου Τάξη: β Θέμα: ηλεκτρονικός εκφοβισμός Ονοματεπώνυμα : Κ αρέτος Τ αξι ά ρχης Σχ. Έτος:
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ντία Γερμανού, Δασκάλα ΙΒ΄Δημοτικό Σχολείο Πάφου.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Επιμελήθηκαν οι: Αλέξανδρος Π. Βλαδίμηρος Ε. Νίκος Π.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (CYBERBULLYING)
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Καταθλιψη Λύκειο Μεσοβουνίων
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
CYBER BULLYING.
Θέμα project : Cyberbullying
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Θοδωρής Λάζαρης, Πρόδρομος Σχιστοχείλης, Λευτέρης Πάνου.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Project Όνομα: Μαρία – Ηλέκτρα Γοντσιτοπούλου Τάξη: Β’1
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Aλεξάνδρα Τ. Aγγελική Ν. Ραφαήλ Φ. Σπυριδούλα Λ. ΣT1
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Κίνδυνοι του διαδικτύου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Β τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμα Ομάδας: Βασιλική Ακαμάτη, Ιωάννα Καμαρού, Σοφία Κουταλέλλη, Γεωργία Κουτσκουδή-Βουρλή Λύκειο Αγιάσου

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι ένα φαινόμενο που παρουσιάζεται συχνά στην εποχή μας. Οι νέοι σήμερα οδηγούνται στο φαινόμενο αυτό εξαιτίας της βίωσης συναισθημάτων όπως θυμός, φόβος, άγχος, απόγνωση ή ανάγκη για εκδίκηση. Αυτό συνήθως προέρχεται από προβληματικές σχέσεις με τους συνομηλίκους τους ή από προβλήματα στο οικογενειακό περιβάλλον. Γενικά, υπάρχουν πολλές μορφές διαδικτυακού εκφοβισμού όπως: Επαναλαμβανόμενη αποστολή ηλεκτρονικών ή τηλεφωνικών μηνυμάτων.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Συμπτώματα- επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού: 1)Απόδοση στο σχολείο α) Έλλειψη συγκέντρωσης. β) Προβλήματα προσοχής. γ) Πτώση στην απόδοση των μαθημάτων. δ) Εύκολη κόπωση στο σχολείο 2)Συμπεριφορά α) Χαμηλή αυτοεκτίμηση. β) Κατάθλιψη. γ) Αυξημένη εγρήγορση. δ) Προβλήματα ύπνου. ε) Προβλήματα διατροφής. στ) Συμπτώματα αγχώδους διαταραχής. η) Σωματικές εκδηλώσεις (κεφαλαλγίες, κοιλιακά άλγη). θ) Συμπεριφορές κινδύνου (κατάχρηση αλκοόλ και κάπνισμα). ι) Προβλήματα στη μετέπειτα ζωή

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Οι συνέπειες της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού στα παιδιά είναι σοβαρές και καθοριστικές για την ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη και εξέλιξη. Για αυτό και η συστηματική πρόληψη και η κατάλληλη αντιμετώπιση κάθε μορφής βίας στο σχολείο είναι πολύ σημαντική. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα παιδιά έχουν απόλυτο δικαίωμα να βρίσκονται σε ένα σχολικό περιβάλλον, το οποίο να τους παρέχει ασφάλεια και προστασία.

ΠΗΓΕΣ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ SAFERINTENET. GR