Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

Εισαγωγικά : Απευθύνεται σε :
Το Απόλυτο Εργαλείο της Τουριστικής Επιχείρησης
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
2ο Ελληνικό Συνέδριο : Οι Αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο Ενότητα: Αεροπορικές Εταιρίες Ενότητα: Αεροπορικές Εταιρίες “Από την Ταξιδιωτική Διανομή.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
Looking for international
CMS (Content Management System)
«Οικονομικές επιπτώσεις». Σήμερα οι επιχειρήσεις βασίζονται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές,στα τηλέφωνα υψηλής τεχνολογίας, στα τηλεομοιότυπα, στα τοπικά.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
NATiVuS.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΜΣ 513 Ακαδημαϊκό Έτος Εαρινό Εξάμηνο.
ΛΕΑΝΚΑ ΣΥΜΕΩΝ ΑΜ:5287. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.Λίγα λόγια για την εταιρεία 2.Αεροπορικά εισιτήρια 3.Κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου 4.Η επιλογή +/- 3 ημέρες 5.Πτήση.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 6: Συστήματα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων και Διαδίκτυο Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Στέλιος Σταματάκης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 4: Διεθνή Συστήματα Κρατήσεων (Global Distribution Systems,G.D.S.) Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 9: Amadeus Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων/Κατεύθυνση.
Σύνθεση και Σχεδιασμός ενός Τουριστικού Πακέτου. 1 η ΦΑΣΗ Διαμόρφωση βασικής ιδέας  Έρευνα αγοράς  Brainstorming  Μελέτη των προϊόντων των ανταγωνιστών.
Τουρισμός και Αερομεταφορές Ενότητα 5: Η εφαρμογή των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας στις αεροπορικές εταιρίες Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.
Τουρισμός και Αερομεταφορές Ενότητα 6: Οι αεροπορικές εταιρίες και η εξέλιξη του Internet Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Διοίκησης.
Marketing - plan MERCURY. ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΔΟΡΕΑΝ Η Επιχειρησιακη Ευκαιρια της Mercury σας δινει την ελευθερια να χτισετε τη δικη σας καριερα και να αναπτυχθειτε.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 5: Λειτουργίες, κριτήρια επιλογής και οικονομικές επιπτώσεις των GDSs Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος.
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Νομοθεσία που αφορά στα ΗΣΚ 1/7
Ματάι Ίριδα E-dreams.
Η Εφαρμογή των ΤΠΕ στις Αεροπορικές Εταιρείες
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Εξαγωγή βεβαίωσης κρατήσεων με την βοήθεια συγχώνευσης αλληλογραφίας .
Abbreviations PAP = 1 Passenger PAX = more than 1 passenger 1SNGL = 1x
Το Διαδίκτυο - Internet
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν στην δημιουργία των Ηλεκτρονικών συστήματα και δικτύων διανομής τουριστικού προϊόντος 2. Ονομάζει τα κυριότερα Ηλεκτρονικά Συστήματα και Δίκτυα Διανομής Τουριστικού Προϊόντος 3. Αναφέρει τα είδη των Ηλεκτρονικών Συστημάτων και Δικτύων Διανομής Τουριστικού Προϊόντος

Π. Μαυρογένης Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος  Είναι ιδιωτικά ηλεκτρονικά δίκτυα που λειτουργούν σαν ενδιάμεσοι στην δικτυακή διασύνδεση των τουριστικών επιχειρήσεων για την πώληση του τουριστικού προϊόντος  Τα κυριότερα είναι: Amadeus, Galileo, Sabre και Worldspan AmadeusGalileoSabreWorldspan  Σήμερα τα δίκτυα αυτά δραστηριοποιούνται και στο διαδίκτυο με δικές τους ιστοσελίδες 2 Δίκτυο 22

Οι λόγοι που οδήγησαν στην δημιουργία των Ηλεκτρονικών συστήματα και δικτύων διανομής τουριστικού προϊόντος  Οι λόγοι για την δημιουργία τους: 1. Η μεγάλη απόσταση μεταξύ των τελικών καταναλωτών και των επιχειρήσεων 2. Ο μεγάλος αριθμός των εμπλεκομένων επιχειρήσεων  Ένα τουριστικό γραφείο, που είναι συνδεδεμένο με ένα ή και περισσότερα δίκτυα, μπορεί άμεσα, γρήγορα και αποτελεσματικά να συλλέξει πληροφορίες, να κάνει κρατήσεις και να εκδώσει εισιτήρια χωρίς να χρειάζεται να ψάχνει σε ογκώδεις καταλόγους ή να τηλεφωνεί στις διάφορες επιχειρήσεις Π. Μαυρογένης

4 Τα είδη των Ηλεκτρονικών Συστημάτων και Δικτύων Διανομής Τουριστικού Προϊόντος  Συστήματα – Δίκτυα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (Computerized Reservation Systems – CRS)  Συστήματα – δίκτυα διανομής ξενοδοχειακών υπηρεσιών (Hotel Distribution Systems – HDS)  Συστήματα – δίκτυα γενικής διανομής (Global Distribution Systems – GDS)

Συστήματα – Δίκτυα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (Computerized Reservation Systems – CRS)  Η πρώτη μορφή των συστημάτων  Αναπτύχθηκαν από αεροπορικές εταιρίες  Έδιναν την δυνατότητα για ηλεκτρονική κράτηση θέσεων στις πτήσεις Π. Μαυρογένης 5

Συστήματα – δίκτυα διανομής ξενοδοχειακών υπηρεσιών (Hotel Distribution Systems – HDS)  Αναπτύχθηκαν αυτόνομα για την αναζήτηση και κράτηση θέσεων στα ξενοδοχεία Π. Μαυρογένης 6

Συστήματα – δίκτυα γενικής διανομής (Global Distribution Systems – GDS)  Αρχικά ήσαν μεγάλα συστήματα που παρείχαν τη δυνατότητα αναζήτησης και κράτησης θέσεων στις πτήσεις όλων των αεροπορικών εταιριών  Μετά συνδέθηκαν με τα συστήματα – δίκτυα διανομής ξενοδοχειακών υπηρεσιών και διάφορα συστήματα ενοικίασης αυτοκινήτων  Σήμερα αποτελούν αυτόνομες επιχειρήσεις με τεράστια έσοδα από τα ποσοστά επί των κρατήσεων Π. Μαυρογένης 7