Ο Γεωργός και τα Παιδιά του

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
ΘΑΝΑΣΙΜΟ 69 Copyright ® 2005 by fontroul ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
Η κοκέτα ποντικίνα.
Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Το κρασί ένα από τα σημαντικά στοιχεία της Ελληνικής
Μαθήματα Management - 1 Ξαφνικά, εμφανλιστηκε μια τίγρις,
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Ο ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Ο βασιλιάς των βατράχων
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Ανθρωπιστικών επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Τις διακοπές τις πέρασα…
Πρόκειται για μια ψευδή ιστορία, ένα μύθο που λίγοι το γνωρίζουν… Άγνωστος ο μυθοπλάστης Βλέπε: Σημείωση:
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
Το Λιοντάρι, ο Κυνηγός και ο Λοτόμος (Αισώπου μύθοι)
Τα Χριστούγεννα στη Φινλανδία
ΜΥΡΜΗΞ ΚΑΙ ΤΕΤΤΙΞ. Ένα μυρμήγκι έτρωγε μόνο του το σιτάρι που είχε μαζέψει το καλοκαίρι.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Η γαλοπούλα.
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ Δ1.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Το παραμύθι μας Γ
Ο τρύγος Ελάτε να τρυγήσουμε στα καρπερά αμπέλια με κέφι και με γέλια , ελάτε απ’ την αυγή . Τα κλήματα βεργολυγούν απ’ τη βαριά σοδειά τους , τ’ αφράτα.
O ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΚΟΣ
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Κωνσταντίνος μπούτας Σεπτέμβριος 2015 Ε,2. Μονσεράτ Τεμπέλια Το λιοντάρι και το ποντίκι.
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Ο βασιλιάς και το αλάτι Παραμύθι από τη Λιβύη
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Copyright ® 2005 by fontroul
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Είναι καιρός να φανερώσω την τραγωδία μου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Γεωργός και τα Παιδιά του Αισώπου μύθοι

O κρυμενος θησαυρος Κάποτε ένας γεωργός αρρώστησε βαριά. Κάθε μέρα που περνούσε όλο και χειροτέρευε. Τότε κατάλαβε ότι πλησιάζει το τέλος του και κάλεσε κοντά του τους δύο γιους του, που ήταν δυνατά και γεροδεμένα παλικάρια, αλλά είχαν ένα μεγάλο ελάττωμα: την τεμπελιά.

Έτσι με αδύνατη και κουρασμένη φωνή τους είπε: - Παιδιά μου εγώ τώρα φεύγω απ’ αυτόν κόσμο και αφήνω στα χέρια σας ότι έχω. Εγώ δούλεψα όσο μπορούσα. Τώρα είναι η σειρά σας να δουλέψετε για να μην χαθούν όλα αυτά που θα σας αφήσω. Μέσα στο αμπέλι λοιπόν σας έχω αφήσει όλη μου την περιουσία.

Τον θησαυρό τον έχω κρύψει πολύ καλά αλλά αξίζει τον κόπο που θα κάνετε για να τον βρείτε γιατί θα σας κάνει πλούσιους. Προσέξτε όμως καλά. Θα είναι δικός σας μόνο αν βρείτε χωρίς να χαλάσετε τα κλήματα από το αμπέλι. Και κάτι ακόμα: να τον μοιράσετε δίκαια….

Και μ’ αυτά τα λόγια αποχαιρέτησε τα παιδιά του Και μ’ αυτά τα λόγια αποχαιρέτησε τα παιδιά του. Τα παιδιά πέρασαν μέρες λύπης. Τα τελευταία λόγια του πατέρα τους ερχόταν συνέχεια στο μυαλό τους. Έτσι ένα ωραίο πρωινό στις αρχές της άνοιξης πήραν από ένα τσαπί κι από ένα κλαδευτήρι και τράβηξαν κατά το αμπέλι.

Όταν έφτασαν λοιπόν στο αμπέλι κοίταξαν ολόγυρα πολλή ώρα Όταν έφτασαν λοιπόν στο αμπέλι κοίταξαν ολόγυρα πολλή ώρα. Κανένα όμως σημάδι δεν έδειχνε πως εκεί μπορούσε να είναι ο θησαυρός. - Νομίζω ότι πρέπει να σκάψουμε βαθιά όλο το αμπέλι. Έτσι όπου και να βρίσκεσαι θα τον βρούμε είπε ο ένας. - Να μην χάνουμε λοιπόν καιρό, είπε ο δεύτερος. Με τις τσάπες τους έσκαβαν βαθιά στο χώμα και το αναποδογύριζαν.

Τα κλαδιά μας εμποδίζουν, είπε ο ένας. Ας τα κλαδέψουμε είπε ο άλλος. Συνεχίζοντας έτσι έφτασαν στο τέλος. Έσκαψαν και την τελευταία πιθαμή αλλά ο θησαυρός πουθενά ! Απογοητευμένοι γύρισαν στο σπίτι τους…. Πέρασε καιρός ήρθε το Καλοκαίρι και στη συνέχεια το Φθινόπωρο. Ήταν η εποχή να τρυγήσουν και τα δυο αδέλφια ξεκίνησαν πάλι για τ’ αμπέλι.

Μα εκεί, με μεγάλη έκπληξη είδαν τις βέργες με τόσα πολλά σταφύλια που ακουμπούσαν τη γη! Άρχισαν με χαρά να κόβουν τα σταφύλια, να γεμίζουν τα κοφίνια και να τα σωριάζουν στα πατητήρια. Η σοδιά του αυτό το χρόνο ήταν… θησαυρός! Πουλούσαν τα σταφύλια και άλλα τα έκαναν κρασί και το πουλούσαν κι αυτό. Κι έπαιρναν χρήματα, τα σώριαζαν πάνω στο τραπέζι και τα μοίραζαν δίκαια, όπως τους είχε πει ο πατέρας τους.

Έτσι θησαυρό μπορεί να μην βρήκαν, όμως οι κόποι τους ξεπληρώθηκαν με το παραπάνω! Δέσποινα Λινάρδου Β3’