«Αισθητικές παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο του σχολείου»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Όργανα Φυσικής που πέρασαν στην Ιστορία
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια.
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
Το σχολείο μας μέσα από το διαδίκτυο Project ΠA5 Υπεύθυνος καθηγητής: Ρεΐζης Αντώνης.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
COMENIUS ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΒΙΛΕΛΜΙΝΗ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
 Τρόφιμα  Κατασκευές  Μαστορέματα-καλλιέργειες.
Εργασία από τους μαθητές της Γ΄1 στα πλαίσια του μαθήματος Αγωγή Ζωής με αφορμή το βιβλίοτου Μάρτιν Αγκάσι: «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε»
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Το 1965 η Ρόζα Ιμβριώτη έγραφε για την αισθητική αγωγή και διακήρυσσε την αναγκαιότητα αισθητικά φροντισμένων αιθουσών, σχολείων και βιβλίων στα πλαίσια.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Προάγοντας την υγεία στο σχολείο. Παρουσίαση Προγραμμάτων
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η ζωγραφική είναι η δημιουργία, μέσω προσωπικής εργασίας, μίας πραγματικής ή φανταστικής εικόνας με την βοήθεια φυσικών.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΡΤIΣΗΣ. Κ.Ε.Κ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΕΣΠΑ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» του.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ. 1 ΔΡΙΒΗΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ 3 ΙΩΑΝΝΟΥ ΗΛΙΑΣ 4 ΛΕΩΝΙΔΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ 5 ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΒΙΚΤΩΡ 7 ΤΖΑΝΗΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΕΜΑ: « Μαζί με τους Ρομά… Δράσεις προώθησης της ενσωμάτωσης των τσιγγάνων μαθητών στο σχολείο, την κοινωνία και το ευρωπαϊκό πλαίσιο»
2 ο ΕΠΑΛ Σερρών «Εξωραϊσμός του σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις» Σχολ. έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Τα επαγγέλματα όπως τα γνωρίζουμε μέσα από τις διάφορες μορφές τέχνης »
Διαγωνισμός Έκφρασης και Δημιουργίας
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγίου Μάρκου Δ΄ τάξη Σχ. Έτος:
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
1o ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης 11ου Γ/σίου
«Ως Ενεργός Πολίτης Ερευνώ & Προτείνω Αειφόρους Τρόπους Διαβίωσης»
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Αισθητικές παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο του σχολείου» «Αισθητικές παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο του σχολείου» ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Γιώτα Σιδηροπούλου Κάτια Τσαγκάρη

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΒΙΛΕΛΜΙΝΗ ΑΡΑΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑΚΗ ΚΩΣΤΑΝΤΖΑ ΒΑΡΕΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΟΥΛΙΣΤΙΩΤΗ ΧΡΥΣΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΖΩΤΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΡΑΛΙΑ ΔΑΝΑΗ ΚΑΡΙΟΦΥΛΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΣΤΡΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ KAΜΠΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΕΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΡΙΤΣΙΔΗΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΚΟΥΤΜΟΙΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΟΛΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΙΘΑΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ

Εμπλεκόμενα γνωστικά πεδία: Μελέτη Περιβάλλοντος, Ιστορία Τέχνης, Διακόσμηση Εσωτερικών Χώρων, Αρχιτεκτονική, το Χρώμα στην Τέχνη, Ψυχολογία.

Εφαρμογή: Χρωματισμός, καλλωπισμός, περιποίηση της αίθουσας εκδηλώσεων. Γνώσεις θεωρίας Αρχιτεκτονικής, Ζωγραφικής, Διακόσμησης, Χρώματος.

ΣΚΟΠΟI ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ η αισθητική αγωγή και καλλιέργεια των μαθητών η αυτοέκφραση, η ενεργοποίηση και δημιουργική απασχόληση των μαθητών η απόκτηση περιβαλλοντικής κουλτούρας η προσπάθεια να γίνει ο χώρος του σχολείου ελκυστικός η καλλιέργεια ηθικών και αισθητικών αξιών (εργατικότητα, αγάπη για το ωραίο, σεβασμός στο περιβάλλον, συνεργασία)

ΜΕΘΟΔΟΙ Εργασία σε ομάδες Καταιγισμός ιδεών Βιβλιογραφική έρευνα Εμπειρική έρευνα Επιλογή και σχολιασμός εικόνων Αναζήτηση σχετικού υλικού στο διαδίκτυο Διατήρηση ημερολογίου, σχεδιασμός ενεργειών

Η ομάδα ακούραστη και χαμογελαστή δούλεψε και σας προσφέρει

με αγάπη, μία όμορφη αίθουσα