Γραφικά υπολογιστών στο web Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Δεκέμβρης 2011 Πέτρος Αγγελάτος Διονύσης Ζήνδρος Εικόνα: © Gamagio Limited.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Smart House Project
Advertisements

ΕΙΚΟΝΕΣ.
Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Υπηρεσίες Web και Συστάδες υπολογιστών.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Αντωνίου Δεσποιάνα Κωνστάμπεης Τιμόθεος Κυριάκου Παναγιώτης Χριστοφόρου Βάκης.
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΜΙΓΑΔΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ & MATLAB
Αθανάσιος Γείτονας, Καθηγητής Α.Π.Θ. Διευθυντής Εργαστηρίου Υδραυλικών
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Μάθημα 6α: Οπτικό θεώρημα και συντονισμοί Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η. Τζιαβός - Γ. Βέργος Σήματα και φασματικές μέθοδοι στη γεωπληροφορική 2013/2014ΑΠΘ/ΤΑΤΜ Τομέας Γεωδαισίας και Τοπογραφίας 3 ο Εξάμηνο Σήματα και Φασματικές.
Ο μυστηριώδης θανατος του Αρμαντο !
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Γαλλικοσ.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΛΕΣΒΟΥ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Γραφικά υπολογιστών στο web Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο 2012 Πέτρος Αγγελάτος Διονύσης Ζήνδρος Εικόνα: © Gamagio Limited.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
Δημιουργία Παρουσίασης Εισαγωγή Η ανάγκη παρουσίασης της εργασίας σας Θα μάθετε διάφορους τρόπους για να παρουσιάσετε την εργασία σας Το σχετικό υπόβαθρο.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Η Σωστή Στάση Εργασίας στον Υπολογιστή
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο.
Περιστροφή γύρω σημείο Ο κατά γωνία φ στο πεδίο Χ,Υ
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
HTML5 Λυμπούδης Μάτε. Η Ιστορία της HTML Η Ιστορία της HTML5  Η ανάπτυξη της ξεκίνησε το 2004 από μέλη της Apple, της Mozilla Foundation και της Opera.
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Μάθημα 4: Οπτικό θεώρημα και συντονισμοί Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
Principles of programming languages 9: Answers for exercises Isao Sasano Department of Information Science and Engineering.
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
Γενικές οδηγίες:  Η Εξέταση αποτελείται από 5 (πέντε) μέρη και πρέπει να απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις.  Το Α΄ Μέρος που αποτελείται από 18 (δεκαοχτώ)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ HELICOPTER ΜΕ ΤΟ SCRATCH Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: ts/ / και στην ιστοσελίδα.
ΕΠΙΠΕΔΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Φως Σωματίδια ή κύμα.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
Δημιουργία εφαρμογής διαχείρισης ψηφιακής βιβλιοθήκης
Πληροφορίες Τηλέφωνα: , & Fax: & Ιστοσελίδα:
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
για επιφάνειες και ανοξείδωτα Οικονομική λύση για καθαρισμό επιφανειών
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Διήγηση: Ένας αφηγητής αφηγείται κάποια ιστορία με τη δική του φωνή.
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Πάνελ συζήτησης : «Ο Δικηγόρος από τη σκοπιά της Διοίκησης
النسبة الذهبية العدد الإلهي
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Small angle approximation
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γραφικά υπολογιστών στο web Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Δεκέμβρης 2011 Πέτρος Αγγελάτος Διονύσης Ζήνδρος Εικόνα: © Gamagio Limited

Θα μάθουμε Τι είναι γραφικά υπολογιστών Από τις 0 στις 3 διαστάσεις 3D αντικείμενα και κόσμοι Εφέ με σωματίδια

© K. Bolino

x - 1

0D1D 2D

© Sakurambo

© Microsoft

προοπτική © photo-fysi.blogspot.com

x’ = x, αν 0 ≤ x ≤ 1 0, αν x < 0 1, αν x > 1

© Limaner A BC W W x = ( A x + B x + C x ) / 3 W y = ( A y + B y + C y ) / 3 W z = ( A z + B z + C z ) / 3 W = ( A + B + C ) / 3

© Oleg Alexandrov N

N L

N L

N L W = ( A + B + C ) / 3 I = max( 0, -L. N ) R’ = I * R G’ = I * G B’ = I * B

u v z y

x’ = x + s P’ = P + S © Peter Collingridge

x’ = λx y’ = λy z’ = λz P’ = λP © Microsoft

© Oleg Alexandrov

© Mets501; Emil Mikulic. r = sqrt( x² + y² ) θ = atan2( y, x ) r' = r θ' = θ + φ x' = r'cosθ' y' = r'sinθ'

Συγχαρητήρια! Μάθαμε Τι είναι HTML5, canvas, WebGL; Πώς ζωγραφίζουμε σε μία ιστοσελίδα; Ποια είναι η λογική της ζωγραφικής σε υπολογιστή γενικότερα; Πρωταρχικές δομές: σημείο, ευθεία, τρίγωνα Από το 0D έως το 3D Μετασχηματισμοί: Μετακίνηση, περιστροφή, μεγέθυνση Φωτισμός Συστήματα σωματιδίων Εφέ φωτιάς και καπνού Φορτώνουμε κόσμους και άλλα έτοιμα μοντέλα

© Addison-Wesley Professional

© AK Peters

© Bethesda ευχαριστούμε :) ερωτήσεις;