ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου»
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Γ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΦΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Ερευνητική Εργασία ‘Σπάρτη, η πόλη που ζω’:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Γ.ΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική Εργασία(Α2) Ερωτηματολόγιο για Αερόβια Άσκηση Ομάδα : Ανώνυμοι Σχολ.Έτος :
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε΄ & ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
2 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΒΑΡΒΑΚΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-TMHMA B3
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ’2
Αντιναρκωτικό Συμβούλιο Κύπρου
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2 ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2 ΤΟΥ 6ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΥΚΕΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ημερομηνία:19/3/2014 ΔΕΙΓΜΑ: Συμμετείχαν οι μαθητές της τάξης:ΣΤ1 Αριθμός μαθητών που συμμετείχαν:23 Η συλλογή των στοιχείων έγινε με ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους μαθητές.

Έρευνα για τα σχολικά ατυχήματα στην ΣΤ1 ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ε. , Α. , Ν., Ε.

ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 2

ΕΡΩΤΗΜΑ 2

ΕΡΩΤΗΜΑ 3

ΕΡΩΤΗΜΑ 3

ΕΡΩΤΗΜΑ 4

ΕΡΩΤΗΜΑ 4

ΕΡΩΤΗΜΑ 5

ΕΡΩΤΗΜΑ 5

ΕΡΩΤΗΜΑ 6

ΕΡΩΤΗΜΑ 6ο

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Τα ατυχήματα που συμβαίνουν συχνότερα είναι πτώση από γλίστρημα (ποσοστό 43% ), Ακολουθούν ΆΛΛΟ ποσοστό 22% ), –Συναντάμε λιγότερο τα τροχαία (ποσοστό 0% ), Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν στο σχολείο (ποσοστό 52% ), Λιγότερο συχνά συμβαίνουν στο σπίτι (ποσοστό 26% ), –τα λιγότερα στο δρόμο (ποσοστό 4% ), Από τα ατυχήματα που συμβαίνουν στο σχολείο, τα περισσότερα συμβαίνουν στο προαύλιο (ποσοστό 67% ), μετά στη σκάλα (ποσοστό 17% ), –τα λιγότερα στην είσοδο-έξοδο (ποσοστό 0% )

ΣΥΜΠΕΡAΣΜΑΤΑ: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν λόγω απροσεξίας του ίδιου (ποσοστό 35% ), Ή λόγω υπερβολικής βιασύνης (ποσοστό 35% ), –τα λιγότερα λόγω τσακωμού με άλλα παιδιά (ποσοστό 4% ), Στις περισσότερες περιπτώσεις τα αποτελέσματα τω ατυχημάτων είναι μώλωπες και εκδορές (ποσοστό 62% ), Λιγότερο συχνά είναι κατάγματα (ποσοστό 13% ), και σχεδόν καθόλου διάσειση (ποσοστό 0% ), Νοσοκομειακή περίθαλψη χρειάστηκε στο 22%, των περιπτώσεων