Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Full moon (παρά 2 μέρες) Party 20/7/2013 (αλλά δε μας ενοχλεί καθόλου)
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Παρατηρήσεις στην 1η εργασία
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΧΟΛΩΝ
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας. Διευθύνετε ένα Resort, ένα City Hotel, ή ένα Κρουαζιερόπλοιο; Είστε υπεύθυνος Marketing σε ξενοδοχειακή μονάδα;
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
Θέμα έκθεσης [ Μάιος 2009] «Να αναφερθείτε στους τρόπους που θα συμβάλουν στην αρμονική συνύπαρξη του βιβλίου με τα ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 2 Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά

ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με το τέλος του μαθήματος ο/η μαθητής/τρια θα είναι ικανός/ή: Να αναγνωρίζει και να περιγράφει τους διάφορους τύπους πελατών που μπορεί να αντιμετωπίσει στην δουλειά του/της.

ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ Ο απαιτητικός – είναι σχεδόν ο αντίθετος τύπος από το συνεσταλμένο. Ξέρει τι είναι καλή εξυπηρέτηση και θα σας το λέει αν εσείς το ξεχάσετε. Αυτός ο πελάτης εξειδικεύει τις απαιτήσεις του. Θα το σχολιάσει αν κάτι γίνει λάθος. Τα σχόλια του πιθανόν να σας εξοργίσουν, αλλά θα πρέπει να τον ακούσετε προσεκτικά. Να τον μεταχειριστείτε με το τρόπο που ο ίδιος ζητά. Ταυτόχρονα να θυμάστε ότι συνήθως, οι απαιτήσεις του είναι ουσιώδεις για μια καλή εξυπηρέτηση. Ο εχθρικός – όπως και ο απαιτητικός πελάτης ζητά και απαιτεί επιπρόσθετη προσοχή. Η διαφορά μεταξύ τους είναι ότι ο απαιτητικός αποζητά την τελειότητα και πιθανόν να σας ευχαριστήσει και να σας συγχαρεί όταν του την προσφέρετε, ενώ ο εχθρικός αναζητά συνέχεια λάθη και αρνείται να αποδεχθεί ικανοποίηση. – δείξετε του σεβασμό και σε καμιά περίπτωση μη δείξετε ότι έχετε εκνευριστεί.

ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ Ο φιλικός – άτομο ήρεμο χωρίς εχθρότητες, και απαιτήσεις και πολύ φιλικός. Σε καμιά περίπτωση όμως, μην επιτρέψετε χαμηλό βαθμό εξυπηρέτησης επειδή ο πελάτης είναι βολικός. Τα παιδιά - τα παιδιά είναι πολύ σημαντικοί πελάτες αφού μπορούν να επηρεάσουν τους γονείς τους σχετικά με το αν θα ξαναέρθουν στην επιχείρηση ή όχι. Όταν όμως τα παιδιά ενοχλούν ή δε συμπεριφέρονται σωστά, δώστε τους κάτι για να απασχολούνται, όπως βιβλία, μπισκότα, κτλ.

QUIZZ? A Β ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΧΘΡΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΣ ΝΤΡΟΠΑΛΟΣ ΦΙΛΙΚΟΣ Γ Ε Δ

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Οργάνωση μαθητών σε ομάδες ανά 2, με σκοπό την παρουσίασης ενός στους συμμαθητές τους ένα τύπο πελατών και την αντιμετώπιση από το προσωπικό της επιχείρησης.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Να καταγράψετε και να σχολιάσετε σε συντομία τους διαφόρους τύπους πελατών που αναφέρθηκαν πιο πάνω. Ποιον από τους πιο πάνω τύπους πελατών πιστεύετε ότι δεν θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε και γιατί;