ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Στο διάλειμμα.
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Ο ΡΟΖ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Α’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Διαχείριση Θυμού και βίαιης συμπεριφοράς στο σχολείο
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
Το αγαπημένο μου μάθημα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Παντοσίτη Δήμητρα! Κωστανιάν ΜαρίΛουίζ! Κυριαζή Αναστασία!
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με τον εαυτό μου και τους άλλους»
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2015 ΣΤ 2 τάξη Μαθητές: Ευτυχία Μουλά, Βασιλική Ρωμοσιού, Μπεσνίκ Νουρεντίνι, Νίκος Παπαευσταθίου, Περικλής Σταυρόπουλος.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΟΥΤΕΛΙΔΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Δεν μπορεί να βρει τα γυαλιά της Χαχαχαχαχα! Δεν μπορώ να βρω τα γυαλιά μου!
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
«Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι» ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ Ανοικτόγλου Γιώργος Αϊβαλιώτης Χρήστος.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Άντζελα Μαρτιροσιάν Βάσω Κρομλίδου Ερμιόνη Κωνσταντά Σταυρούλα Κωτσαρή
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΓΩΣΟΥΝ!!!!
Φίλος είναι αυτός που σ’ αγαπά που νοιάζεται για σένα, είναι αυτός που σ’ εμπιστεύεται ειλικρινά μοιράζεται με σένα. Και όταν οι άλλοι φεύγουνε αυτός.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Ο άμπαλος 5ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού Μίτσης Παναγιώτης, εκπαιδευτικός του σχολείου Μάιος 2011

Στο διάλειμμα ο Τ κοροϊδεύει τον Δ επειδή δεν τα κατάφερε τόσο καλά και του πήρε τη μπάλα ένας αντίπαλος, με αποτέλεσμα να φάει γκολ η ομάδα τους. -Άντε ρε άσχετε, δεν ξέρεις να παίζεις! Άμπαλε! Βγαίνεις από την ομάδα! Τι κάνει ο Δ; Φεύγει Μένει και απαντάει Πάει στο δάσκαλο-α που έχει εφημερία

Ο Δ , αν και δεν το θέλει, αναγκάζεται να εγκαταλείψει το παιχνίδι Ο Δ , αν και δεν το θέλει, αναγκάζεται να εγκαταλείψει το παιχνίδι. Δεν ξέρει τι να κάνει, πάει πίνει λίγο νερό και μετά Πάει και κάθεται κάπου μόνος του Βρίσκει κάποιους άλλους φίλους του και τους το λέει

Ο Δ δεν θέλει να μιλήσει σε κανένα Ο Δ δεν θέλει να μιλήσει σε κανένα. Πηγαίνει σε μια άκρη της αυλής και κάθεται μόνος του στεναχωρημένος. Σκέφτεται ότι ποτέ δεν τα καταφέρνει να παίξει με τους άλλους κι όλο μένει μόνος του, πράγμα που δεν του αρέσει καθόλου. Νιώθει πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να τον δεχτούν οι άλλοι. Έτσι… κλείνεται στον εαυτό του και προσπαθεί να σκεφτεί κάτι άλλο Δεν αντέχει αυτή την κατάσταση και βάζει τα κλάματα

-Παιδιά αυτός ο Τ είναι ανυπόφορος -Παιδιά αυτός ο Τ είναι ανυπόφορος. Συνέχεια με κοροϊδεύει και με λέει άμπαλο. Δε μπορώ άλλο! Οι φίλοι του τον παρηγορούν και του προτείνουν… Να πάνε μαζί να το πούνε στο δάσκαλο Να κάνουν κάτι για να εκδικηθούν τον Τ

Ο δάσκαλος ακούει το παράπονο του Δ, του λέει δυο λόγια, ότι δεν είναι σωστό να τσακώνονται κ.λ.π. Στη συνέχεια ο δάσκαλος Δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στο πρόβλημα του Δ και του λέει να μη στεναχωριέται και να παίξει κάτι άλλο Προσπαθεί να βρεί τον Τ και να δώσει κάποια λύση στο πρόβλημα του Δ

Ο Δ νιώθει μόνος κι απροστάτευτος, απογοητεύεται και πιστεύει ότι δεν υπάρχει δικαιοσύνη επόμενο Επιστροφή στην αρχή

Πάνε μαζί να βρουν τον Τ και να κουβεντιάσουν ώστε ο Δ να ξαναμπεί στο παιχνίδι, πράγμα που τελικά γίνεται επειδή ο δάσκαλος αναφέρει πως δεν είναι σωστό να κοροϊδεύουμε, όλοι είμαστε μια ομάδα κ.λ.π. Ο Τ εξακολουθεί τις κοροϊδίες Ο Τ παραδέχεται το λάθος του και συνεργάζεται με τον Δ για να κερδίσει η ομάδα τους

-Τι λες ρε, εσύ είσαι άσχετος!.............. Κουβέντα με την κουβέντα…. Αρχίζουν να βρίζουν ο ένας τον άλλο Έρχονται στα χέρια

Τελικά χαλάει το παιχνίδι τους και ο ένας νιώθει εχθρικά για τον άλλο Συνεχίζουν να βρίζονται και τελικά έρχονται στα χέρια Επεμβαίνουν οι άλλοι και προσπαθούν να τους ηρεμήσουν

Επεμβαίνουν οι υπόλοιποι να τους χωρίσουν Έρχεται ο δάσκαλος να τους χωρίσει

τους στέλνει στο γραφείο Συζητάνε επιτόπου και ο Δ ξαναμπαίνει στο παιχνίδι

Τελικά μέχρι να ηρεμήσουν περνάει το διάλειμμα και χάνουν το παιχνίδι Τελικά μέχρι να ηρεμήσουν περνάει το διάλειμμα και χάνουν το παιχνίδι. Ωστόσο Ο χρόνος δεν πάει χαμένος αφού όλοι μαζί καταλήγουν στην απόφαση ότι με τις κοροιδίες δε μαθαίνει κανείς και χαλάει και τη διάθεση των άλλων Ο χρόνος πάει χαμένος αφού δεν καταφέρνουν να καταλάβουν ότι με τις κοροιδίες δε μαθαίνει κανείς και χαλάει και τη διάθεση των άλλων. Ο Τ και ο Δ δεν θα φιλιώσουν αληθινά

Μέρα με τη μέρα με την επιμονή και τη διάθεση να λύνουν ειρηνικά τις διαφορές τους και να βλέπουν τα θετικά του καθένα και να συνεργάζονται φτάνουν στον τελικό του σχολικού πρωταθλήματος. Ότι και να γίνει πάντως η παρέα έμαθε τον τρόπο να πετυχαίνει πράγματα. επόμενο Επιστροφή στην αρχή

Οι κοροιδίες συνεχίζονται, η παρέα σπάει στα δυο και στο πρώτο ματς του σχολικού πρωταθλήματος χάνουν από τον αντίπαλο και αποχωρούν τσακωμένοι. Δύσκολο να τα καταφέρουν έτσι… Επιστροφή στην αρχή επόμενο

Αρχίζουν να βρίζουν ο ένας τον άλλο Έρχονται στα χέρια

Μετά τη συζήτηση που κάνουν με το διευθυντή βγαίνουν έξω και… Ο Τ εξακολουθεί τις κοροιδίες Ο Τ παραδέχεται το λάθος του και συνεργάζεται με τον Δ για να κερδίσει η ομάδα τους

Ο Τ εξακολουθεί τις κοροιδίες Ο Τ παραδέχεται το λάθος του και συνεργάζεται με τον Δ για να κερδίσει η ομάδα τους

Τελικά δεν καταφέρνει να βγάλει από το μυαλό του αυτό που έγινε και νιώθει αδικημένος. Άσχημο αυτό έ; επόμενο Επιστροφή στην αρχή

Στην πραγματικότητα ο Δ και οι φίλοι του φέρονται εξίσου άσχημα με τον Τ. Με τον τρόπο αυτό θα συνεχίζεται η ίδια κατάσταση ανάμεσά τους και η ομάδα τους δεν θα τα καταφέρει στο σχολικό πρωτάθλημα αφού συνέχεια θα έχουν καβγάδες και δεν θα μπορούν να συνεργαστούν Επιστροφή στην αρχή επόμενο

τέλος