«Ποιος απήγαγε τον Αη- Βασίλη»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
ΤΟ ΕΛΑΦΙ ΜΕ ΤΗ ΜΠΛΕ ΜΥΤΗ Ο 'Eντι το ελαφάκι καθόταν όλη μέρα σπίτι του. Δεν μπορούσε ούτε να παίξει ούτε να δουλέψει. Ήταν αποθαρρυμένος και ενοχλημένος.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Έχεις δύο επιλογές! από το
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Τα Χριστούγεννα στη Φινλανδία
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Έκθεση Βιβλίου 20 Νοεμβρίου Μια μέρα η κυρία Σταμάτη μάς ανακοίνωσε ότι το τμήμα μας θα πραγματοποιήσει μία Έκθεση Βιβλίου αφιερωμένη στο Νικηφόρο.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Η μαγεία του Άγιου Βασίλη
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Αξέχαστα....
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ποιος απήγαγε τον Αη- Βασίλη»

Προετοιμασία για θεατρική παράσταση, εμπειρίες από τις πρόβες Κατασκευές- Δραστηριότητες

Στοιχεία σχολικής μονάδας: 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου Στοιχεία εκπαιδευτικού: Φωτεινή- Σκιαδενή Ζαννετίδη (δασκάλα) Προφίλ τάξης: 23 μαθητές Α΄Τάξης (17 αγόρια, 6 κορίτσια)

Ξεκινώντας την προετοιμασία για τη θεατρική παράσταση… Σαν ξεκίνημα, έδειξα στα παιδιά την αφίσα με τίτλο «εξαφάνιση Αϊ-Βασίλη» (μικρή παραλλαγή της αφίσας για την εξαφάνιση ηλικιωμένου από το CD ROM). Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το θέμα και ξεκινήσαμε συζήτηση μέσα στην τάξη με κατευθυνόμενο διάλογο και ερωτήσεις όπως: Πού έχετε ξαναδεί παρόμοια αφίσα; Για ποιο λόγο βάζουν τέτοιες ανακοινώσεις στην τηλεόραση; Ποιο πρόσωπο βλέπετε στη φωτογραφία; Πού μπορεί να πήγε ο Αϊ-Βασίλης; Μήπως τον απήγαγαν; Τι σημαίνει απαγωγή; Τι να ήθελαν από αυτόν; κ.τ.λ.

Ενδεικτικές απαντήσεις μαθητών: Όταν κάποιος άνθρωπος χάνεται… Για να ειδοποιήσουμε την αστυνομία… Ο Αϊ-Βασίλης μπορεί να έπεσε από το έλκηθρο στη θάλασσα… Ο Αϊ-Βασίλης χάθηκε σε μία πόλη και δεν τον βρίσκουν οι τάρανδοι… Ο Αϊ-Βασίλης αρρώστησε… Απαγωγή σημαίνει όταν σε κλέβουν οι κακοί… Τον κλέψανε οι κακοί πειρατές…, τον έκρυψαν τα ξωτικά για να τους χαρίσει τα δώρα… τον έκλεψαν κακοί άνθρωποι για να τους δώσει όλα τα δώρα… Του πήραν τους τάρανδους και τον φυλάκισαν…

Έπειτα διαβάσαμε το βιβλίο του Βασίλη Παπαθεωδόρου Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από το θέμα του βιβλίου. Σε κλίμα απόλυτης ησυχίας κυριολεκτικά «κρέμονταν από τα χείλη μου για να μάθουν τη συνέχεια»… Επίσης ενθουσιάστηκαν και από τις εικόνες… Αφού το διαβάσαμε και συζήσαμε διεξοδικά την πλοκή του προσπαθήσαμε να οργανώσουμε τις σκηνές και γράψαμε στον πίνακα: 1. Απαγωγή Αη Βασίλη, 2. Ανάκριση Άη Βασίλη, 3. Οι σωσίες στην πόλη, 4. ο Άη- Βασίλης ελεύθερος

Έπειτα ζήτησα από τα παιδιά, εικαστική απεικόνιση όποιας σκηνής από τις παραπάνω τους τράβηξε την προσοχή… Με τις ζωγραφιές των παιδιών φτιάξαμε ένα μεγάλο κολλάζ με χαρτί του μέτρου και τίτλο «Ποιος απήγαγε τον Άη Βασίλη». Το κολλάζ αυτό το στολίσαμε στο θέατρο λίγες μέρες πριν ανεβάσουμε την παράστασή μας , μαζί με την αφίσα.

Στη συνέχεια έδωσα μεγάλη έμφαση στο μήνυμα που θέλαμε να δώσουμε με το συγκεκριμένο έργο. Ξεκινήσαμε συζήτηση με κατευθυνόμενο διάλογο και ερωτήσεις όπως : Πώς τα καταφέρνει τελικά ο Άη Βασίλης; Βλέπω στα μάτια σας ότι του έχετε μεγάλη εμπιστοσύνη… Μήπως αυτό του δίνει δύναμη; Με τους μεγάλους τι συμβαίνει; Πιστεύουν σε αυτό που λέμε μαγεία των Χριστουγέννων;

Ενδεικτικές απαντήσεις Τα καταφέρνει γιατί βλέπει και ακούει τα πάντα και χαίρεται όταν χαιρόμαστε. Παίρνει δύναμη από τα παιδιά .. Βοηθά και τους μεγάλους αν είναι καλοί άνθρωποι…

Διανομή ρόλων Σταθμίζοντας τις δυνατότητες των παιδιών έγινε η διανομή ρόλων με λίγες αλλαγές. Στους φρουρούς μοίρασα τους ρόλους σε τρία παιδιά και όχι σε δυο. Τρία παιδιά είχαν διπλούς ρόλους: Άη Βασίλης Α΄- Αη Βασίλης Σωσίας 5, Σοφό ξωτικό- Γιαγιά, Δρ. Αντερσον Α΄- Αη Βασίλης Σωσίας 4.

Εμπειρίες από τις πρόβες Οι πρόβες μας ξεκίνησαν μετά τις 20 Νοεμβρίου σε χαρούμενο κλίμα. Δουλέψαμε τη θεατρική παράσταση τμήμα-τμήμα μέσα στην τάξη. Τα παιδιά πραγματικά διασκέδαζαν τις πρόβες και γελούσαν με τον έμμετρο στίχο και τις πρωτότυπες ομοιοκαταληξίες! Όταν έμαθαν τα λογάκια τους αμέσως έφερα και τη μουσική όπως προτείνεται από το βιβλίο. Η μουσική τους γέμισε θετικά συναισθήματα και μου έλεγαν: «Κυρία, μας αρέσει η γιορτή που θα κάνουμε!» Στο διάλειμμα έπαιζαν μόνα τους σκηνές από το θεατρικό έργο και αυτοδιορθώνονταν! Από τα αθώα παιδικά χαμόγελα έπαιρνα δύναμη να συνεχίσω ,παρά την κούραση, από τις πρόβες.

Τη δεύτερη εβδομάδα αρχίσαμε να κατεβαίνουμε στο θεατράκι που θα διοργανώναμε σε λίγο καιρό την παράστασή μας. Δεν είχαμε πολύ χρόνο γιατί το μοιραζόμασταν με άλλα τρία σχολεία. Σιγά σιγά το όνειρο άρχισε να γίνεται πραγματικότητα γιατί είναι απίστευτο το πόση δύναμη έχουν τελικά τα παιδιά. Όταν άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά το θεατρικό έργο και να το βλέπουν ολοκληρωμένο χαίρονταν με την καρδιά τους. Όπλο μας στις πρόβες ήταν η χαρά των παιδιών αλλά και η δική μου βλέποντας παιδιά που πριν λίγο καιρό ντρέπονταν να μιλήσουν ή ζητούσαν τη μαμά τους να έχουν μετατραπεί σε μικρούς ηθοποιούς και να αυτοσχεδιάζουν!

Προσωπική εμπειρία Η Α΄τάξη είναι μία τάξη με αυξημένες απαιτήσεις καθώς τα παιδιά πρέπει να μάθουν να διαβάζουν, να γράφουν και να υπολογίζουν με αριθμούς. Το γεγονός ότι ξεκίνησα νωρίς τις πρόβες με βοήθησε να συνδυάσω ομαλά την προετοιμασία της παράστασης χωρίς να χάσουν πολλά μαθήματα τα παιδιά. Υπήρξε μία αντικειμενική δυσκολία στις πρόβες καθώς την ευθύνη για την προετοιμασία της παράστασης την είχα αποκλειστικά εγώ. Έτσι έπρεπε να συντονίσω τα παιδιά που έπαιζαν στη σκηνή, τα παιδιά που περίμεναν από κάτω, να αλλάξω μουσική, να αλλάξω σκηνικό κ.τ.λ. Πήρα μεγάλη δύναμη όμως από τα χαρούμενα προσωπάκια των παιδιών και τελικά, το χειροκρότημα που δε σταματούσε στο τέλος της παράστασης με έκανε να ξεχάσω την κούραση στις πρόβες.

Επεξεργασία θεατρικής παράστασης και αλλαγές Ξεκίνημα παράστασης με το τραγούδι του λαγού και κουρτίνα κλειστή. ο Άη Βασίλης Α΄παρουσιάζει την παράσταση( τα λόγια του επισυνάπτονται στο ηλεκτρονικό μήνυμα) Όταν τελειώνει ανοίγει η κουρτίνα με το τραγούδι του λαγού και ξεκινά η παράσταση. Σαν αφηγήτή δε χρησιμοποίησα το CD- ROM καθώς ήταν δύσκολο να έχω δύο CD συνδεδεμένα με την μικροφωνική. Έτσi είχα μία live «παραμυθού»- αφηγήτρια η οποία δε φαινόταν, ακουγόνταν μόνο η φωνή της η οποία παρουσίαζε την αρχή κάθε σκηνής μόνο.

Στη σκηνή 8 επειδή είχα ένα σκηνικό με πόλη για να τονίσω τη διαφορά, στους θεατές, της αλλαγής σκηνικού σε κάθε Άγιο Βασίλη Σωσία ένα κοριτσάκι έτρεχε στη μέση της σκηνής και χορεύοντας φώναζε κρατώντας και ένα μικρό σπίτάκι: ΠΡΩΤΟ ΣΠΙΤΙ, στη συνέχεια έτρεχε έφευγε και έμπαιναν το παιδάκι και ο Αγιος Βασίλης Σωσίας, όταν έφευγαν έτρεχε πάλι το ίδιο κοριτσάκι και φώναζε κρατώντας άλλο σπιτάκι ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ κ.τ.λ.

Στην τελευταία σκηνή, επειδή ήθελα να τονίσω το μήνυμα της παράστασης πρόσθεσα κάποια λόγια στον Αϊ-Βασίλη Α μετά τα λόγια του: «Πήτερ είμαι πολύ περήφανος για σένα…» (Τα επισυνάπτω στο μήνυμα)

Σκηνικά Για τα σκηνικά της παράστασης χρησιμοποίησα 3 μεγάλα σταντ που υπήρχαν στο θεατράκι ύψους 3,30 το μεσαίο και τα ακριανά 2,50. Από τη μία πλευρά τα έντυσα με μπλε βελουτέ χαρτί του μέτρου και από την άλλη με κόκκινο βελουτέ χαρτί του μέτρου και τα σύρραψα πάνω πάνω σαν κουρτίνα. Έτσι κάθε φορά που το σκηνικό άλλαζε αναποδογύριζα τα σταντ. Ήταν πολύ γρήγορο, με διευκόλυνε και ήταν εντυπωσιακό στο κοινό καθώς άλλαζαν και τα χρώματα.

Γράμματα

Παράθυρο με χιονισμένο τοπίο. Στο σκηνικό αυτό συνεργάστηκε η καθηγήτρια Εικαστικών του σχολείου μας Ευδοκία Παναγιωτοπούλου.

Γράμματα στον Άη Βασίλη από όλο τον κόσμο(Οι κάρτες είναι από το σύλλογο «Φλόγα»)

Χειροποίητη κατασκευή μαγικού έλκηθρου από κορμούς δέντρων…

Το σχέδιο του στρατηγού: «Οι σωσίες στις πόλεις» Στο σκηνικό αυτό συνεργάστηκε η καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου μας Ευδοκία Παναγιωτοπούλου

Η είδηση μέσα από τις εφημερίδες!

Και η πόλη….Πρώτο σπίτι…

Δεύτερο σπίτι!

Στο τέλος της παράστασης μετά την υπόκλιση τα παιδιά φώναξαν : Στο τέλος της παράστασης μετά την υπόκλιση τα παιδιά φώναξαν : ΑΓΑΠΗ

Μετά την παράσταση πραγματοποιήσαμε τις εξής δραστηριότητες…

Μεταφράσαμε τον τρόπο σκέψης του Άη Βασίλη με ένα ποίημα:

Με διάλογο συζητήσαμε για το πώς μπορεί να σκέφτεται ο Άη Βασίλης.. Γράψαμε λέξεις- κλειδιά στον πίνακα και το συντάξαμε βήμα-βήμα.

Το ποίημα που συντάξαμε: Μετατρέψαμε την σκέψη του Αϊ-Βασίλη σε ποίημα. Μέσα στη νύχτα τη σκοτεινή, έλκηθρο λαμπερό ζυγώνει στην αυλή ! Ο Αϊ-Βασίλης είναι με το μαγικό σακί! Όλα τα παιδιά θέλει να ανταμώσει, πλούσια και φτωχά, τα όνειρά τους να εκπληρώσει. Μα και μεγάλους θα βοηθήσει! Όσους με καθαρή καρδιά του έχουν ζητήσει…

Τα παιδιά κρατούν σε πολύχρωμα χαρτιά που τους μοίρασα ευχές για όλο τον κόσμο. Τις ευχές τις έγραψαν μόνα τους

Συζητήσαμε για τα ονόματα που έχει ο Άη – Βασίλης σε όλο τον κόσμο και θυμηθήκαμε τα λόγια του Άη Βασίλη που είπε στο τέλος της παράστασής μας: Είμαι πανευτυχής που έπιασα δουλειά! Θα δώσω στα παιδιά τα σωστά δώρα και θα γεμίσω τα σπίτια όλου του κόσμου χαμόγελα! Μην αναρωτιέστε πάλι φίλοι μου πώς τα καταφέρνω.. Κλείστε τα μάτια σας, και νιώστε αυτό που λέμε ΜΑΓΕΙΑ των Χριστουγέννων και μη σταματάτε ποτέ να κάνετε ευχές..!Γιατί εγώ ο Αι Βασίλης βρίσκομαι μέσα στις καρδιές σας και τις ακούω πάντα! Να το θυμάστε!

Ο Άη- Βασίλης είναι στις καρδιές όλων των ανθρώπων από όποια χώρα και αν προέρχονται και όπως και τον ονομάζουν στις διάφορες χώρες του κόσμου.

Μοίρασα στα παιδιά χαρτάκια που φτιάξαμε με τα διάφορα ονόματα του Άη Βασίλη.

Φτιάξαμε σημαίες από όπου προέρχονται τα ονόματα και τα στερεώσαμε σε κομμάτι από κορμό δέντρου. Γύρω γύρω είναι οι ευχές που έγραψαν τα παιδιά για να ταξιδέψουν μαζί με το έλκηθρο σε όλο τον πλανήτη. Στο οριζόντιο ξύλο είναι στερεωμένα τα ονόματα.

Τέλος αποχαιρετήσαμε το έλκηθρο του Αϊ-Βασίλη, το οποίο, ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο…

Ο σάκος του Άη Βασίλη έχει πάνω την υδρόγειο σφαίρα, συμβολίζοντας την παρουσία του σε κάθε γωνιά του πλανήτη.