Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Ενεργεια.
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Τεχνολογικές Ενότητες
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
Παρατηρήσεις στην 1η εργασία
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΛΛΟΥ Πρόκειται για παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Αυτό από μόνο του αρκεί για να κινηθεί κάποιος.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση βίντεο, μουσικής.
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Επιλογή έργου για την ατομική εργασία
 Είναι τεκμηριωμένο το περιεχόμενο του βιβλίου ή του άρθρου περιοδικού με σχετική βιβλιογραφία;  Ημερομηνία έκδοσης; Ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται,
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4: Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
ΣΥΝΟΛΑ.
Εισαγωγή στο Blackboard
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Μαθημα τεχνολογιασ εργασια αξιολογησησ β’ τριμηνου θεμα: ενεργεια
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Συνεδρίαση διευθυντών
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3: Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΡΦΗ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
5.4 ΜΟΡΦΕΣ & ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 5.5 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
Ρύπανση και Προστασία του Περιβάλλοντος Διδακτική Ενότητα: Φυσικό Περιβάλλον Γ’ τάξη.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Δημιουργία Λογαριασμού
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Τμήμα: Α’1 Μαθητής: Γιάννης Αλεξανδρής Καθηγητής: κ. Α. Γεωργίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΙΔΕΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Τεχνολογικές Ενότητες
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Άγγελος Ακριβόπουλος 5 ο γυμνάσιο Α΄1.
Ενέργεια Η ενέργεια είναι ένα φυσικό μέγεθος που το αντιλαμβανόμαστε κυρίως από τα αποτελέσματά της, που είναι γνωστά σαν έργο. Έχει πολλά «πρόσωπα».
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Έργο Ισχύς = ΙΣΧΥΣ W P = t χρονικό διάστημα Σύμβολο : P
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3ο Μελέτη Τεχνολογικών Ενοτήτων Επιλογή Ενότητας Θέματος Συλλογή Πληροφοριών

e-mail: Lappastexnologia@gmail.com facebook: Lappas Texnologia Λάππας Βασίλειος Τεχνολόγος Εκπαιδευτικός Ηλεκτρονικός Μηχανικός e-mail: Lappastexnologia@gmail.com facebook: Lappas Texnologia Blog: Lappastexnologia.wordpress.com

Τεχνολογικές Ενότητες Ενότητα 3.1 Τεχνολογικές Ενότητες Κατά τη διάρκεια των αιώνων, ο άνθρωπος έχοντας την ανάγκη να επιβιώσει, να ικανοποιήσει το ανήσυχο πνεύμα του, αλλά και να διευκολύνει τη ζωή του επινόησε και κατασκεύασε αμέτρητα εργαλεία, συσκευές και διαφόρων ειδών άλλες κατασκευές

Από μία καρφίτσα… … μέχρι ένα διαστημικό λεωφορείο

Προκειμένου να ταξινομήσει και να διαχειριστεί όλα αυτά τα τεχνολογικά επιτεύγματά του, ο άνθρωπος τα κατέταξε στις παρακάτω Τεχνολογικές Ενότητες - κατηγορίες Εργαλεία και μηχανές Ενέργεια και ισχύς Μεταφορές και Επικοινωνία Γεωργική Τεχνολογία Διαστημική Τεχνολογία Ιατρική Τεχνολογία Γενετική Τεχνολογία

Πριν αρχίσουμε το ταξίδι μας όμως… … φανταστείτε ότι πρόκειται για ντουλάπια όπως αυτά που χρησιμοποιείτε για να τοποθετείτε τα άπειρα παιχνίδια και τα άλλα προσωπικά σας αντικείμενα.

Και επειδή σε κανέναν δεν αρέσει ένα ακατάστατο δωμάτιο…

… φροντίζουμε να διαχωρίσουμε όλα τα προσωπικά αντικείμενά μας και να τα τοποθετήσουμε στο αντίστοιχο ντουλάπι.

Ας υποθέσουμε επομένως ότι καθεμιά από τις παρακάτω Τεχνολογικές Ενότητες είναι ένα ντουλάπι. Εργαλεία και μηχανές Ενέργεια και ισχύς Μεταφορές και Επικοινωνία Γεωργική Τεχνολογία Διαστημική Τεχνολογία Ιατρική Τεχνολογία Γενετική Τεχνολογία Θα επιχειρήσουμε λοιπόν να ανοίξουμε κάθε ένα ντουλάπι και να μελετήσουμε το περιεχόμενό του.

«Εργαλεία και μηχανές» Ας αρχίσουμε λοιπόν ανοίγοντας το 1ο ντουλάπι. Τεχνολογική Ενότητα «Εργαλεία και μηχανές»

Τι μπορούμε να βρούμε μέσα σε αυτό το ντουλάπι; Ας επιχειρήσει το κάθε παιδί να αναφέρει από ένα εργαλείο

Επιχειρήστε τώρα να αναφέρετε από μια μηχανή πριονοκορδέλα κομπρεσέρ Ηλεκτρικό δράπανο Αλυσοπρίονο τριβείο Επαναφορτιζόμενο δράπανο

Οικιακές Ηλεκτρικές Συσκευές

Θα μπορούσατε να δώσετε έναν ορισμό για τα «εργαλεία» και έναν για τις «μηχανές»; Τα εργαλεία και οι μηχανές είναι τα επινοήματα του ανθρώπου: με τα οποία αυξάνονται οι ικανότητες και η αποτελεσματικότητά του, ενώ παράλληλα τον διευκολύνουν σε ορισμένες εργασίες Έχουν όμως κάποια διαφορά μεταξύ τους;

Διαφορά εργαλείων και μηχανών για τη χρήση των εργαλείων ο άνθρωπος απαιτείται να καταβάλει μυϊκή δύναμη ενώ για τη χρήση των μηχανών απαιτείται να καταναλώσει κάποιας μορφής ενέργεια, εκτός όμως από εκείνη που παράγει με τη μυϊκή του δύναμη.

Το εργαλείο είναι το επινόημα του ανθρώπου που: Ορισμός εργαλείων Το εργαλείο είναι το επινόημα του ανθρώπου που: αυξάνει τις ικανότητες και την αποτελεσματικότητά του τον διευκολύνει σε ορισμένες εργασίες του και για τη χρήση του ο άνθρωπος απαιτείται να καταβάλει μυϊκή δύναμη

Η μηχανή είναι το επινόημα του ανθρώπου που: Ορισμός μηχανών Η μηχανή είναι το επινόημα του ανθρώπου που: αυξάνει τις ικανότητες και την αποτελεσματικότητά του τον διευκολύνει σε ορισμένες εργασίες του και για τη χρήση της απαιτείται να καταναλώσει κάποιας μορφής ενέργεια, εκτός από εκείνη που παράγει με τη μυϊκή του δύναμη.

Ας ανοίξουμε τώρα το 2ο ντουλάπι. Τεχνολογική Ενότητα «Ενέργεια και Ισχύς»

Μπορείτε να αναφέρετε ορισμένες μορφές ενέργειας;

Ώρα για παιχνίδι!!! Κάθε φορά που θα βλέπετε μια εικόνα θα βρίσκετε τη μορφή της ενέργειας με την οποία συνδέεται. Δυναμική Ενέργεια Ηλιακή Ενέργεια Κινητική Ενέργεια

Αιολική Ενέργεια Θερμική Ενέργεια

Πυρηνική Ενέργεια Ραδιενέργεια Υδραυλική Ενέργεια

Χημική Ενέργεια Ηλεκτρική Ενέργεια

Και μην ξεχνάς!!! Όλες οι μορφές ενέργειας συνδέονται έμμεσα ή άμεσα με τον…

Γνωρίζεις τι σημαίνει ΙΣΧΥΣ; Ισχύς = Δύναμη Όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα, η ισχύς μετράται σε ίππους (Hp) Υπάρχουν αγωνιστικά αυτοκίνητα που ξεπερνούν τους 700 – 800 Hp

Porsce – 1.500 Hp

Τι είναι όμως η ενέργεια και τι η ισχύς; Ας κατανοήσουμε τις δύο αυτές έννοιες μέσα από ένα παράδειγμα Έστω ότι πρέπει να μεταφέρουμε στον 5ο όροφο μιας οικοδομής ένα τόνο τούβλα

Υπάρχουν λοιπόν 2 τρόποι 2. χρησιμοποιώντας γερανό 1. Κουβαλώντας τα λίγα λίγα

Και στις 2 περιπτώσεις απαιτείται ενέργεια από τον γερανό ή από τον άνθρωπο Μάλιστα απαιτείται το ίδιο ποσό ενέργειας αφού το βάρος των τούβλων και στις δύο περιπτώσεις είναι το ίδιο Τι αλλάζει όμως; Ο ΧΡΟΝΟΣ

Σε ποια από τις δύο περιπτώσεις λέτε ότι θα μεταφέρουμε τα τούβλα πιο γρήγορα;

Φυσικά στην περίπτωση με τον γερανό Και γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι ο γερανός έχει πολύ μεγαλύτερη ισχύ (δύναμη) από τον άνθρωπο.

Ενέργεια = Ισχύς · Χρόνος Η ενέργεια και η ισχύς συνδέονται με την παρακάτω σχέση: Ενέργεια = Ισχύς · Χρόνος Όταν η ενέργεια παραμένει σταθερή (συγκεκριμένο βάρος τούβλων) έχουμε: Μεγάλη Ισχύς (↑) Μικρός χρόνος (↓) Μικρή Ισχύς (↓) Μεγάλος χρόνος (↑)

«Μεταφορές και επικοινωνία» Ας ανοίξουμε τώρα το 3ο ντουλάπι. Τεχνολογική Ενότητα «Μεταφορές και επικοινωνία»

Λέγοντας «Μεταφορές» εννοούμε όλες εκείνες τις κατασκευές του ανθρώπου οι οποίες μεταφέρουν τον ίδιο τον άνθρωπο ή διάφορα αντικείμενα. Μπορείς να αναφέρεις ένα μέσο μεταφοράς;

Ανελκυστήρας Τελεφερίκ

Αναγνωρίζεται για τι είδους μεταφορικό μέσο πρόκειται;

Τρένο στην Ινδία ….!!!

Λέγοντας «Επικοινωνία» εννοούμε όλες εκείνες τις κατασκευές του ανθρώπου μέσω των οποίων έχει τη δυνατότητα να ανταλλάσει πληροφορίες, σκέψεις και γενικότερα γνώσεις, με άλλους ανθρώπους. Μπορείς να σκεφτείς ένα μέσο επικοινωνίας;

« Γεωργική Τεχνολογία » Ας ανοίξουμε το 4ο ντουλάπι. Τεχνολογική Ενότητα « Γεωργική Τεχνολογία »

Λέγοντας « Γεωργική Τεχνολογία » εννοούμε όλες εκείνες τις κατασκευές του ανθρώπου οι οποίες σχετίζονται με τη γεωργία. Μπορείς να αναφέρεις μία τέτοια κατασκευή;

Εικόνα 1 Εικόνα 2 Εικόνα 3 Εικόνα 4

Θεριζο-αλωνιστική μηχανή Τρακτέρ Χορτοδετική μηχανή Θεριζο-αλωνιστική μηχανή Βαμβακο-συλλεκτική μηχανή

Άροτρο Μηχανή του γκαζόν Χορτοκοπτικό Μηχανοκίνητο Άροτρο

« Διαστημική Τεχνολογία » Ας ανοίξουμε το 5ο ντουλάπι. Τεχνολογική Ενότητα « Διαστημική Τεχνολογία »

Λέγοντας « Διαστημική Τεχνολογία » εννοούμε όλες εκείνες τις κατασκευές του ανθρώπου οι οποίες σχετίζονται με την εξερεύνηση του διαστήματος. Μπορείς να αναφέρεις μία τέτοια κατασκευή;

Ας ανοίξουμε τώρα το 6ο ντουλάπι. Τεχνολογική Ενότητα « Ιατρική Τεχνολογία »

Λέγοντας « Ιατρική Τεχνολογία » εννοούμε όλες εκείνες τις κατασκευές του ανθρώπου οι οποίες σχετίζονται με την Ιατρική. Μπορείς να αναφέρεις μία τέτοια κατασκευή;

« Γενετική Τεχνολογία » Ας ανοίξουμε και το 7ο ντουλάπι. Τεχνολογική Ενότητα « Γενετική Τεχνολογία »

Λέγοντας « Γενετική Τεχνολογία » εννοούμε όλες εκείνες τις κατασκευές του ανθρώπου οι οποίες σχετίζονται με τη μελέτη των ζωντανών οργανισμών. Μπορείς να αναφέρεις μία τέτοια κατασκευή;

Τα βλαστοκύτταρα είναι κύτταρα που αναπαράγονται διαρκώς και έχουν την ικανότητα να μετατραπούν (να διαφοροποιηθούν) σε οποιοδήποτε άλλο είδος κυττάρου στο σώμα ενός οργανισμού

Υπάρχουν όμως και «αμφιλεγόμενες» κατευθύνσεις Υπάρχουν όμως και «αμφιλεγόμενες» κατευθύνσεις της Γενετικής Τεχνολογίας

Το πρώτο κλωνοποιημένο πρόβατο Dolly 1997 Το πρώτο κλωνοποιημένο πρόβατο

Επιλογή Τεχνολογικής Ενότητας Έφθασε λοιπόν η ώρα να επιλέξετε μία από τις παραπάνω Τεχνολογικές Ενότητες

Αρχικά επιλέξτε μέχρι 2 Τεχνολογικές Ενότητες. Αφού καταλήξουμε στις 3 επικρατέστερες, στη συνέχεια θα ψηφίσετε 1 από αυτές Εργαλεία και μηχανές Ενέργεια και ισχύς Μεταφορές και Επικοινωνία Γεωργική Τεχνολογία Διαστημική Τεχνολογία Ιατρική Τεχνολογία Γενετική Τεχνολογία

Συγχαρητήρια!!! Επιλογή Έργου Τώρα είσαστε πλέον έτοιμοι για την επιλογή του Ατομικού σας Έργου

Το έργο που θα επιλέξετε θα πρέπει να ικανοποιεί τα παρακάτω κριτήρια: Να υπάρχει η δυνατότητα να υλοποιηθεί στο σχολικό εργαστήριο. Να υπάρχει η δυνατότητα να υλοποιηθεί μέσα στα χρονικά όρια που έχουν καθοριστεί. Να δίνει στον μαθητή τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί πλήθος υλικών, εργαλείων και μηχανημάτων. Η επιλογή τώρα είναι δική σας!!!

Επιτέλους ήρθε η ώρα για την πρώτη μας εργασία!!!

Οδηγίες για τις εργασίες Όλες οι εργασίες σας θα είναι υποχρεωτικά γραμμένες στο Microsoft Word και μάλιστα ακολουθώντας τον παρακάτω τρόπο: Οι εργασίες θα πρέπει να αποστέλλονται εγκαίρως μέσω e-mail ή μέσω facebook

Μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο πολλές φωτογραφίες Εργασία: Να βρείτε 10 τουλάχιστον φωτογραφίες σχετικές με το έργο που επιλέξατε. Να εισάγετε τις φωτογραφίες σε ένα έγγραφο Word. Μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο πολλές φωτογραφίες αν επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.Google.gr και από το επάνω οριζόντιο menu επιλέξετε «εικόνες».

Κατόπιν, γράψτε μία λέξη κλειδί

Διαδικασία Επιλέξτε κάνοντας ένα αριστερό κλικ σε μια φωτογραφία Πατήστε δεξί κλικ και επιλέξτε «Αντιγραφή εικόνας»

Ανοίξτε ένα έγγραφο Word

Βασιζόμενοι στις φωτογραφίες που συλλέξατε, Εργασία: Βασιζόμενοι στις φωτογραφίες που συλλέξατε, φανταστείτε πώς θέλετε να είναι το έργο που θα κατασκευάσετε και σχεδιάστε το σε μια λευκή κόλλα Α4. Προσοχή! Χρησιμοποιήστε χρώματα και γεωμετρικά όργανα (χάρακα, διαβήτη, γνώμονα). Στην πίσω μεριά της κόλλας αναγράψτε οπωσδήποτε τα στοιχεία σας. Φροντίστε ώστε το χαρτί αυτό να μην τσαλακωθεί (τοποθετήστε το σε μια νάιλον διαφάνεια)

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αναφερθούν: Συλλογή Πληροφοριών Για τη συγγραφή της ατομικής σας εργασίας θα χρειαστεί να συλλέξετε πληροφορίες: από Βιβλία Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αναφερθούν: ο τίτλος του βιβλίου ο τόμος (αν υπάρχει) ο αριθμός σελίδας η έκδοση ο συγγραφέας

Συλλογή Πληροφοριών από έντυπα (Εφημερίδες, περιοδικά) Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αναφερθούν: ο τίτλος του εντύπου η ημερομηνία έκδοσης ή ο αριθμός φύλλου (για τις εφημερίδες) και ο αριθμός τεύχους (για τα περιοδικά) ο αριθμός σελίδας ο τίτλος του άρθρου

Περιοδικά Εφημερίδες

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αναφερθούν: Συλλογή Πληροφοριών από ειδικούς Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αναφερθούν: το ονοματεπώνυμο του ειδικού και η ειδικότητά του

Συλλογή Πληροφοριών από το διαδίκτυο Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αναφερθεί: Η διεύθυνση (Link) της ιστοσελίδας που επισκεφθήκατε Π.χ. http://www.texnologia.gr Προσοχή: Ακόμα και αν αντλήσετε πληροφορίες από τη Wikipedia, να αναφέρετε το αντίστοιχο Link Όταν κατεβάζετε φωτογραφίες δεν χρειάζεται να αναγράφετε το Link

από την Τηλεόραση ή το Ραδιόφωνο Συλλογή Πληροφοριών από την Τηλεόραση ή το Ραδιόφωνο Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αναφερθούν: το όνομα του τηλεοπτικού ή ραδιοφωνικού σταθμού ο τίτλος της εκπομπής η ημερομηνία εκπομπής η ώρα εκπομπής

Συλλογή Πληροφοριών Ατομικής Εργασίας Για τη συγγραφή του βιβλίου σας θα πρέπει να συλλέξετε πληροφορίες για το έργο που επιλέξατε, σχετικές με: την ιστορική του εξέλιξη τη δομή και την κατασκευή του τη λειτουργία του τις χρήσεις του τις επιδράσεις του στο περιβάλλον και στην κοινωνία τις μελλοντικές τάσεις

Συλλογή Πληροφοριών Ατομικής Εργασίας Ιστορική εξέλιξη του έργου Εργασία: Να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικές με την ιστορική εξέλιξη του… Να αναφερθείτε στα εξής: Πότε εφευρέθηκε και από ποιον Πώς εξελίχθηκε στο πέρασμα του χρόνου Μην αμελήσετε να αναγράψετε και τις πηγές πληροφόρησης

Συλλογή Πληροφοριών Ατομικής Εργασίας Δομή και κατασκευή του έργου Εργασία: Να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικές με τη δομή και την κατασκευή του… Να αναφερθείτε αναλυτικά στα μέρη από τα οποία αποτελείται Να αναφερθείτε στον τρόπο κατασκευής του Να συμπεριλάβετε τεχνικά ή άλλα σχέδια Μην αμελήσετε να αναγράψετε και τις πηγές πληροφόρησης

Συλλογή Πληροφοριών Ατομικής Εργασίας Λειτουργία του έργου Εργασία: Να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικές με τη λειτουργία του… Να αναφερθείτε στα εξής: Τι ενέργεια χρειάζεται για να λειτουργήσει; Σε τι ενέργεια μετατρέπει τελικά την ενέργεια που λαμβάνει; Πως λειτουργεί (π.χ. το μηχανικό του μέρος κ.λπ.) Μην αμελήσετε να αναγράψετε και τις πηγές πληροφόρησης

Συλλογή Πληροφοριών Ατομικής Εργασίας Χρήσεις του έργου Εργασία: Να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικές με τις χρήσεις του… Δηλαδή αναφερθείτε στις περιπτώσεις που το χρησιμοποιούμε Για αυτή την εργασία δεν είναι απαραίτητο να ανατρέξετε στο διαδίκτυο. Μπορείτε να σκεφτείτε και εσείς οι ίδιοι

Συλλογή Πληροφοριών Ατομικής Εργασίας Επιδράσεις του έργου στο περιβάλλον Εργασία: Να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικές με τις επιδράσεις στο περιβάλλον, του… Δηλαδή να αναφέρετε σε ποιες περιπτώσεις το έργο σας βοηθά το περιβάλλον (το προστατεύει) και σε ποιες δεν το βοηθά (το καταστρέφει) Για αυτή την εργασία δεν είναι απαραίτητο να ανατρέξετε στο διαδίκτυο. Μπορείτε να σκεφτείτε και εσείς οι ίδιοι

Συλλογή Πληροφοριών Ατομικής Εργασίας Επιδράσεις του έργου στην κοινωνία Εργασία: Να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικές με τις επιδράσεις στην κοινωνία, του… Δηλαδή να αναφέρετε σε ποιες περιπτώσεις το έργο σας βοηθά την κοινωνία (ή ειδικότερα τον άνθρωπο) και σε ποιες δεν τη βοηθά Για αυτή την εργασία δεν είναι απαραίτητο να ανατρέξετε στο διαδίκτυο. Μπορείτε να σκεφτείτε και εσείς οι ίδιοι

Συλλογή Πληροφοριών Ατομικής Εργασίας Μελλοντικές τάσεις του έργου Εργασία: Να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικές με τις μελλοντικές τάσεις του… Δηλαδή να αναφέρετε αν υπάρχει πρόβλεψη, στο μέλλον να εξελιχθεί το έργο σας Μην αμελήσετε να αναγράψετε και τις πηγές πληροφόρησης

Τέλος 3ου Κεφαλαίου Σας ευχαριστώ!!! Διδάσκων Καθηγητής Λάππας Βασίλειος Σας ευχαριστώ!!!