Φροντίς Παιδείας Πόροι – Ποιότητα - Καινοτομίες
Γιώργος Ψαχαρόπουλος Outline Ποιοι είναι οι πόροι; Πως μετράται η ποιότητα; Καινοτομίες
Γιώργος Ψαχαρόπουλος Πόροι 3,5% του ΑΕΠ ή 6,5% του προϋπολογισμού + Ιδιωτική δαπάνη 1,5τρ. δρχ > Δημόσια δαπάνη + Παραοικονομία + Ιδιωτικό διαφυγόν εισόδημα
Γιώργος Ψαχαρόπουλος Δεν είναι μόνο θέμα πόρων ! - Πως χρησιμοποιούνται οι πόροι; - Μεγάλοι πόροι ίσως σπατάλη - Αποτελεσματικότητα παρόντων πόρων; - Κριτήρια αποτελεσματικότητας;
Γιώργος Ψαχαρόπουλος Δείκτες εκπαιδευτικής ποιότητας Παλαιάς γενιάς (input) - Δαπάνη ανά μαθητή - Μαθητές ανά τάξη Νέας γενιάς (output) - Μάθηση, επίδοση - Προστιθέμενη επίδοση ανά $
Γιώργος Ψαχαρόπουλος Συνάρτηση εκπαιδευτικής παραγωγής Επίδοση = f(κτίρια, διδάσκοντες, βιβλία, προφίλ μαθητών, Ζ) Δ (επίδοση) Δ (βιβλία) Cost-effectiveness = Harbison and Hanuskek (1992) = β βιβλίων Κόστος βιβλίων ($) β βιβλίων
Γιώργος Ψαχαρόπουλος - 6 -
Γιώργος Ψαχαρόπουλος - 7 -
Γιώργος Ψαχαρόπουλος Συνδικαλισμός
Γιώργος Ψαχαρόπουλος Εναλλακτική ροή χρηματοδότησης Κράτος Σχολείο Μαθητής
Γιώργος Ψαχαρόπουλος