Η Σωστή Στάση Εργασίας στον Υπολογιστή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλγόριθμοι σχεδίασης βασικών 2D σχημάτων (ευθεία)
Advertisements

Εργασίες σε οθόνες οπτικής απεικόνισης
Πως να επιτυγχάνουμε καλύτερη ποιότητα στα video μας.
ΕΙΚΟΝΕΣ.
Χαρακτηριστικά εικόνας
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
Πληροφορική Α΄ Γυμνασίου
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Έναρξη χρήσης της οθόνης Επίπεδο.
Περιφερειακές Συσκευές
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: To υλικό του υπολογιστή
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
1. Πνευματικά Δικαιώματα 2. Εργονομία
Κεφάλαιο 3 Εργονομία Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3. Εργονομία
1 Υγεία και Ασφάλεια - Περιβάλλον. 2 Στόχοι Μαθήματος Τα κύρια σωματικά προβλήματα που σχετίζονται με την χρήση του Η/Υ Κανόνες υγείας και ασφάλειας Χρήση.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΟΣ ΦΑΚΟΥ
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Μυοσκελετικά προβλήματα
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Μέτρηση μήκους.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χαρακτηριστικά Εικόνας
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ποιο νομίζετε είναι το θέμα της εικόνας;
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Το Υλικό του Υπολογιστή
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΑ Χατζηιερεμία Μαρία Κλωστοϋφαντουργός Τμήμα Α’
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γιατί πρέπει να έχουμε σωστή στάση του σώματος
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
Συντήρηση Υπολογιστών Εργασία του μαθητή Γεράσιμου Ευριπίδη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Εργονομία
ΗΑRDWARE OΘΟΝΗ - ΠΟΝΤΙΚΙ ΟΘΟΝΗ ΟΘΟΝΗ.
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Σωστή χρήση του υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή. Λέξεις Κλειδιά: Υλικό υπολογιστή (Hardware), Προσωπικός Υπολογιστής (PC), συσκευή εισόδου, συσκευή εξόδου,
Εργονομία © Βεργεράκης Παναγιώτης Τι είναι η Εργονομία Έχει ως αντικείμενο τη βελτίωση της ανθρώπινης απόδοσης, υγείας και ευεξίας με το σχεδιασμό εργαλείων,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Φυσική Γ΄ Λυκείου Θετικής & Τεχνολογικής Κατεύθυνσης
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
Κείμενο.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Πληροφορική Α΄ Γυμνασίου
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Α' ΤΑΞΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ – ΟΘΟΝΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Σωστή Στάση Εργασίας στον Υπολογιστή

Εικόνα 3.1 Η σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή. Εργονομία - Οθόνη Λέξεις Κλειδιά: Εργονομία, σωστή στάση μπροστά στον υπολογιστή, ανάλυση οθόνης, μέγεθος οθόνης Οι βραχίονες των χεριών πρέπει να είναι σε οριζόντια θέση. Τα μάτια μας πρέπει να είναι σχεδόν στην ίδια ευθεία με το πάνω μέρος της οθόνης, ώστε να κοιτάζουν ευθεία ή με ελαφριά κλίση προς τα κάτω και σε απόσταση 60 με 70 εκατοστά. Η καρέκλα θα πρέπει να υποστηρίζει τη μέση μας Όταν γράφουμε, το πληκτρολόγιο, πρέπει να είναι ακριβώς μπροστά μας και το ποντίκι ακριβώς δίπλα. Η δυνατότητα αυξομείωσης του ύψους της καρέκλας βοηθάει στην επιλογή του κατάλληλου ύψους ανεξάρτητα από το ύψος του χειριστή. Το πληκτρολόγιο μπορεί να είναι ελάχιστα ανασηκωμένο (με τα υποστηρίγματα που διαθέτει) και οι καρποί μας πρέπει να στηρίζονται με ειδικά μαξιλάρια ή στηρίγματα στο επίπεδο των πλήκτρων. Όταν τα πόδια δε στηρίζονται στο πάτωμα, το υποπόδιο βοηθάει στην ορθή στάση. Εικόνα 3.1 Η σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή.

Εργονομία - Οθόνη Κάθε τετραγωνάκι είναι ένα pixel. Λέξεις Κλειδιά: Εργονομία, σωστή στάση μπροστά στον υπολογιστή, ανάλυση οθόνης, μέγεθος οθόνης Κάθε τετραγωνάκι είναι ένα pixel. Εικόνα 3.2: Η μεγέθυνση μιας περιοχής της οθόνης μας αποκαλύπτει ότι χωρίζεται σε μικρές ορθογώνιες περιοχές, οι οποίες λέγονται εικονοστοιχεία ή pixels.

Εργονομία - Οθόνη Λέξεις Κλειδιά: Εργονομία, σωστή στάση μπροστά στον υπολογιστή, ανάλυση οθόνης, μέγεθος οθόνης Ανάλυση: 800x600 Ανάλυση: 1600x1200 Εικόνα 3.3: Μια οθόνη με μεγαλύτερη ανάλυση μπορεί να απεικονίσει περισσότερα αντικείμενα, αλλά αυτά εμφανίζονται πιο μικρά.

Εργονομία - Οθόνη Λέξεις Κλειδιά: Εργονομία, σωστή στάση μπροστά στον υπολογιστή, ανάλυση οθόνης, μέγεθος οθόνης Εικόνα 3.4: Το μέγεθος της οθόνης μετριέται με το μήκος της διαγωνίου σε ίντσες (π.χ. 19“ ).

Τέλος Εργονομία - Οθόνη Ευχαριστώ για την προσοχή σας Λέξεις Κλειδιά: Εργονομία, σωστή στάση μπροστά στον υπολογιστή, ανάλυση οθόνης, μέγεθος οθόνης Τέλος Ευχαριστώ για την προσοχή σας