1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009-2010 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «Οι μαθητές μεταφέρουν παραστάσεις από τη φύση στην αυλή του σχολείου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία στην πληροφορική Βλαδένης Θεόδωρος Ευσταθίου Στέλιος Θεοδοσίου Σωτήρης.
Advertisements

Ελάτε να μάθουμε για τα δέντρα!!
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πληροφορική στο Γυμνάσιο
Εμμανουέλας Μυστηρίδου
Εμμανουέλας Μυστηρίδου
Η χλωρίδα του Υμηττού στη Λογοτεχνία, στη Μυθολογία, στον Πολιτισμό και τις φαρμακευτικές της ιδιότητες Σχολείο: 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Επιβλέπων.
Μυστηρίδου Εμμανουέλα
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
Το νερό και η εξοικονόμησή του.
ΤΑ ΦΥΤΑ.
Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΉ ΛΟΥΘΗΡΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ads/2011/05/Catwalk.jpg 05/02/ htm ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
“Antiqua aqua” “Υδάτινα δίκτυα” ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ “e-Twinning” 2006 ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.
Tο πρόγραμμά μας για τη φετινή σχολική χρονιά είναι :
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Μεσογειακή Οικονομία Καλλιέργειες και κτηνοτροφία –
Ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Θ.Ε. 3: Βία στο όνομα του Θεού και της αλήθειας Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ Μαρία Σεργάκη, Γ3, Θρησκευτικά, 16/11/2013.
Θεματική Ενότητα 3: Βία στο όνομα του Θεού
5ο ΓΕΛ ΒΕΡΟΙΑΣ.
Ετσι θα κάνετε οικονομία στο νερό! Να κι ένας σωστός τρόπος να κάνετε οικονομία στο νερό. Πλένεστε και το νεράκι που κυλάει πηγαίνει στο καζανάκι σας...
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Η θεραπεία του παράλυτου
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
COMENIUS “YOU AND ME IN EUROPE”
Δράση: ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΛΟΓΙΚΗ ΛΥΣΗ Δ ΜΑΡΙΝΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
Κήποι - συμβουλές Χαλάς Μάριος Τσουκλείδης Σωτήρης.
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΛΛΙΣΤΩ
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Η περιοχή του σχολείου μας ΤΑΞΗ Γ΄ 2 Η ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η Παρουσίαση.
Στη σκιά της Πυραμίδας ή πως ο Θαλής μέτρησε το ύψος της Πυραμίδας του Χέοπος ΜΠΟΥΤΣΚΟΥ-ΛΥΜΠΙΚΗΣ-ΖΑΝΤΖΟΣ-ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ.
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για το σχολικό κήπο.
Ο Φεγγαρο-Σκεπαστούλης
Στην Κύπρο για διακοπές
ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ: Παράκτια και ορεινά
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας & Τεχνολογίας Τροφίμων Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Κατευθύνσεις Τμήματος Εισήγηση Δημητρίου.
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Φυτωριακή επιχείρηση Άδειες εμπορίας και παραγωγής πολλαπλασιαστικού υλικού.
Επιστημονικοί Κλάδοι της Γεωπονίας (Οι κυριότεροι κλάδοι της Γεωπονικής επιστήμης και το αντικείμενο της μελέτης τους - Επαγγελματικές προοπτικές)
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Εργαστήριο Ανθοκομίας & Αρχιτεκτονικής Τοπίου Πρακτική Εξάσκηση μέσω ΕΣΠΑ ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗ ΙΖΑΜΠΕΛΑ 1101.
Αναμόρφωση Αιθρίου Χασιώτη. Από την παρατήρηση στη διαχείρηση Από τη διαχείρηση στην παρέμβαση Από την παρέμβαση στην κατασκευή Από την κατασκευή στη.
Δημιουργίες μαθητών Χαϊκού. ΧΑΪΚΟΥ ΕΚΤΗΣ ΤΑΞΗΣ * Έκοψα φρούτα απ’ των ματιών τον κήπο και με μέθυσαν. Π.Π. * Έκανα ευχή η ψυχή σου να διαβεί στην.
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 8ο
Καινοτομία και Νέες Τεχνολογίες στην Αγροτική Παραγωγή
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 3ο
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
Η σημασία και η αναγκαιότητα του αστικού και περιαστικού πρασίνου στις.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Άρδευση κυριοτέρων καλλιεργειών – έργων πρασίνου
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων σχολικού έτους
Πρόληψη και Προαγωγή της Υγείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «Οι μαθητές μεταφέρουν παραστάσεις από τη φύση στην αυλή του σχολείου – Φάση ΙΙ»

 Υπεύθυνος  Αρβανιτίδης Γεώργιος, ΠΕ14, Γεωπόνος  Συμμετέχοντες καθηγητές:  Μιχαηλίδου Άννα, ΠΕ19, Πληροφορικός

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Α/ΑΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟΤΜΗΜΑ 1Αδαμαντιάδου Δωροθέα-ΣοφίαΒ1 2Αλεξιάδου ΘεοδώραΒ1 3Αναστασόπουλος ΚωνσταντίνοςΒ1 4Αρβανιτίδης ΑντώνιοςΒ1 5Βαλσαμίδης ΚυριάκοςΒ1 6Γαβράς ΙωάννηςΒ1 7Γούλας Κων/νοςΒ1 8Γραβάνη ΕιρήνηΒ1 9Κοσμά ΧριστίναΒ2 10Μακρή ΔήμητραΒ3 11Μαυρίδη ΕλισάβετΒ3 12Μπαμπαΐτης ΑθανάσιοςΒ3 13Παπαδοπούλου ΚαλλιόπηΒ3 14Σημαιοφορίδου ΑγγελικήΒ4 15Σιαμτανίδου ΕλένηΒ4 16Τάτλη ΑθανασίαΒ4 17Χαλεπλή ΦωτεινήΒ4 18Χατζής Κων/νοςΒ4 19Χριστοφόρου ΛυγερήΒ4

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΗΠΟΥ Τι προσέχουμε στη σχεδίαση: 1. Το μικροκλίμα της περιοχής. 2. Το χώμα που έχει η περιοχή και τις δυνατότητες βελτίωσής του. 3. Τη δυνατότητα άρδευσης και την ποιότητα του νερού. 4. Κατά την καταγραφή των φυτών που πρόκειται να φυτευτούν πρέπει να ελεγχθούν οι απαιτήσεις τους σε σχέση με τα προηγούμενα.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ: ΒΗΜΑ 1 Απόκτηση ή κατασκευή τοπογραφικού.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ: ΒΗΜΑ 2 Σκιαγράφηση της περιοχής όπου θα δημιουργηθεί χλοοτάπητας.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ: ΒΗΜΑ 3 Τοποθέτηση των φυτών στις επιθυμητές θέσεις, ξεκινώντας από τα δέντρα.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ: ΒΗΜΑ 4 Σχεδίαση του αυτόματου ποτίσματος, με ακριβή τοποθέτηση των σημείων των εκτοξευτών.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΦΥΤΩΝ Τι αξιολογείται στην επιλογή των φυτών:  Η αντοχή τους στο μικροκλίμα της περιοχής.  Το τελικό ύψος που θα αποκτήσουν με την πάροδο του χρόνου.  Η ανθοφορία τους, τόσο κατά το χρώμα όσο και κατά την εποχή.  Οι εδαφολογικές απαιτήσεις τους. Όξινα ή αλκαλικά εδάφη επηρεάζουν την ανάπτυξη των φυτών.  Η χρήση τους. Καλλωπιστικά ή καρποφόρα ή και τα δύο.  Η αντοχή τους σε ασθένειες ή παράσιτα.  Το αν είναι αειθαλή ή φυλλοβόλα.

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΗΠΟΥ Μετά τη σχεδίαση και κατασκευή του κήπου προγραμματίζονται οι εργασίες συντήρησης:  κούρεμα και εξαερισμός χλοοτάπητα,  κλαδεύματα δένδρων και θάμνων,  λιπάνσεις,  φυτοπροστασία,  καλλιέργεια του εδάφους.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΠΑΡΓΑ - ΚΕΡΚΥΡΑ 24-27/04/2010

ΠΗΓΕΣ   post_7418.html post_7418.html post_7418.html  iles/Page423.htm iles/Page423.htm iles/Page423.htm 