ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προφίλ του θύματος Διαφορετικότητα (ανεπτυγμένη μαθητική κουλτούρα, διαφορετική θρησκεία/εθνικότητα ή αναπηρία) Άγχος, ανασφάλεια Ευαίσθητα, εσωστρεφή,
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Τα αδέλφια παιδιών με γενετικά προβλήματα Παντελής Κοντογιάννης Παιδοψυχολόγος-Οικογενειακός Σύμβουλος ΕΛΕΠΑΠ Αθήνας.
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Δικαιώματα παιδιού και καταπάτησή τους
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Συναισθηματικη αγωγη.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Με τον όρο βία στο σχολείο αποδίδεται στα ελληνικά ο αγγλικός school bullying, που αναφέρεται στην χρήση βίας, σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη, που ασκείται.
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
Ψυχολογικά προβλήματα στη μονάδα τεχνητού νεφρού Αγγελική Κοντόλια, Ασκούμενη κοινωνική λειτουργός.
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
Καταθλιψη Λύκειο Μεσοβουνίων
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ l ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ “ The Silence of home fear” ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΝΤΑΡΑ ΣΤΕΛΛΑ ΣΙΜΩΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΙΓΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Διδάσκουσα: Δρ. Ειρήνη Κατσαμά.
Ονομα ομαδασ: ‘’NUMBER 2’’
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Βία και μορφές βίας Χρυσάνθη Χ..
ΕΘΙΣΜΟΙ.
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Ισμήνη Παπαμιχαλοπούλου
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ Project:βία και παραβατικότητα (LA VITA E BELLA)
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ 1Η ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ

Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ Συμβάλλει στην επίλυση ψυχολογικών προβλημάτων. Μας βοηθά στο να κατανοήσουμε καλύτερα τους άλλους και να βελτιώσουμε τις μεταξύ μας σχέσεις. Επιφέρει ευτυχία, αφού μας βοηθά να αντιμετωπίζουμε τις όποιες δυσκολίες συναντούμε. Μπορούμε λοιπόν να συνειδητοποιήσουμε ότι η συμβολή της αυτογνωσίας στη ζωή του ανθρώπου είναι τεράστια!!

ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Επιτυγχάνεται με: Αυτοπαρατήρηση και Ενδοσκόπηση Ατομική και ομαδική ψυχοθεραπεία Μελέτη ψυχολογίας και χρήση βιβλίων αυτοβοήθειας Ανθρώπινες σχέσεις βαθύτερου επιπέδου

ΜΟΝΑΞΙΑ Η μοναξιά είναι ένα πολύ συχνό και έντονο φαινόμενο της εποχής μας. Έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία και στη μακροβιότητα. Ωστόσο όπως κάθε πρόβλημα έχει και τις λύσεις του. Η αναζήτηση συντροφιάς στους συνομηλίκους Αναζήτηση συντροφιάς στους γονείς Αναζήτηση συντροφιάς στα αδέλφια Το διάβασμα (σχολικό-εξωσχολικό) Ενεργητικές δραστηριότητες /αθλητισμός Δραστηριότητες όπως μουσική, χορός, ζωγραφική Προσπάθεια για λήθη Το ατομικό παιχνίδι Η παρακολούθηση τηλεόρασης και DVD, καθώς και η ενασχόληση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Πως θα καταλάβω αν πάσχω από κατάθλιψη;

ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ : Θλίψη Απογοήτευση Απελπισία Μελαγχολικές ιδέες Μειωμένη όρεξη Έντονη κούραση Αντικοινωνική συμπεριφορά ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ : Προβλήματα συμπεριφοράς Καθυστερήσεις στην γνωστική ανάπτυξη Κοινωνικά προβλήματα Συναισθηματικά προβλήματα

Δέκα λεπτά την ημέρα για καλύτερη ψυχολογία. ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ Δέκα λεπτά την ημέρα για καλύτερη ψυχολογία.

ΨΗΛΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ Παράγοντες που καθορίζουν την ανάπτυξή της : Η σχέση του παιδιού με τους πρωταρχικούς φροντιστές του Η ταύτιση του παιδιού με τους γονείς του Η σχέση κάθε γονέα με τον εαυτό του και με άλλους ανθρώπους Η αξιολόγηση προς εμάς Οι συγκρίσεις που κάνουμε του εαυτού μας με τους άλλους Σωματική υγεία και εμφάνιση

ΧΑΜΗΛΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ Πως προκαλείται : Επικριτικότητα Άγχος και ανασφάλεια των γονέων Χαμηλή αυτοεκτίμηση των γονέων Υπερ-προστατευτικότητα Συχνές απουσίες από την οικογένεια Παραμέληση Έντονη αυστηρότητα Υπερβολικές προσδοκίες Σωματική και σεξουαλική βία Ασταθής και απρόβλεπτη συμπεριφορά

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ Να βάζεις όριο στις συμπεριφορές των άλλων που παραγνωρίζουν τις ανάγκες σου Αναγνώρισε τα αρνητικά σου σημεία Ζήτα από φίλους ή από οικεία πρόσωπά σου να σου πούνε τη γνώμη τους για σένα Ψάξε τι σε κάνει ευτυχισμένο-η Αναζήτησε τα δυνατά σου στοιχεία Θυμήσου τις επιτυχίες σου

ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΠΑΡΑΣΧΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΣΙΣΚΟΥ ΕΥΗ ΤΣΙΟΜΠΑΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΧΑΡΙΟΜΠΟΛΗ ΕΙΡΗΝΗ ΧΟΥΡΤΙΡΟΥΔΗ ΕΥΗ