9 Ο Δ ΗΜΟΤΙΚΟ Σ ΧΟΛΕΙΟ Κ ΑΣΤΟΡΙΑΣ Δ΄ΤΑΞΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ Α ΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Ε ΥΤΥΧΙΑ ΡΑΤΣΟΣ Ν ΙΚΟΛΑΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
3Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «RRR TA ΑΠΟRRRΙΜΜΑΤΑ»
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Ανακύκλωση Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.
LET’S DO IT GREECE ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΚΡΙΝΗΣ.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
12/ΘΕΣΙΟ Μ/ΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΙΝΟΥ
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Ονομάζουμε την επαναφορά των χρήσιμων υλικών στο φυσικό και οικονομικό κύκλο. Περιλαμβάνει όλα τα μέτρα που έχουν σκοπό την ανάκτηση.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης

Ανακύκλωση χαρτιού Δέσποινα Φραντζέσκου.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Ανακύκλωση Χαρτιού Στυλιάνα Ζυμαρά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
Έχεις οικολογική συνείδηση;
ΣΟΡΑΓΙΑ ΛΕΥΤΕΡΗ Ε’1 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τα χαρτιά, τα γυαλιά, τα μέταλλα δεν είναι σκουπίδια
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Φύση και άνθρωπος – έννοιες αλληλένδετες!. Τα εργοστάσια, είναι ο κυριότερος παράγοντας στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Τα διάφορα βιομηχανικά απόβλητα.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΙΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΠΑΣΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
Τα λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Ανακύκλωση Γυαλιού ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤ’1 Αίας Ζαννέττος
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Πες μου πού να πάω!! Είμαι ένα σκουπιδάκι που έχασα το δρόμο μου!
Από την θεωρία στην πράξη
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Κάδοι ανακύκλωσης Σωτηρούλλα Κατσικίδη. Ο κάδος αυτός χρησιμοποιείται στην ανακύκλωση του πλαστικού π.χ. πλαστικά μπουκάλια.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ & ΓΙΩΡΓΟΣ.
Θέμα: Διαχείριση απορριμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

9 Ο Δ ΗΜΟΤΙΚΟ Σ ΧΟΛΕΙΟ Κ ΑΣΤΟΡΙΑΣ Δ΄ΤΑΞΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ Α ΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Ε ΥΤΥΧΙΑ ΡΑΤΣΟΣ Ν ΙΚΟΛΑΟΣ

 Αφορμή για την εκπόνηση του προγράμματος  Στόχοι  Σύντομη περιγραφή των δράσεων  Αναλυτικά η αγαπημένη δράση των παιδιών  Δυσκολίες  Προσανατολισμός στο μέλλον

 Ξεκινώντας από τη σχολική αυλή, τη γειτονιά αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον το πρόβλημα των σκουπιδιών και της διαχείρισης τους αναδεικνύεται σε κυρίαρχο πρόβλημα των σύγχρονων κοινωνιών. Με αφορμή την ημέρα καθαριότητας της αυλής από την Δ΄ τάξη αποφασίστηκε το θέμα του περιβαλλοντικού προγράμματος.

Να μάθουν τα διαφορετικά σήματα ανακύκλωσης, τη σημασία τους πάνω στις συσκευασίες και να τα κάνουν γνωστά στους συμμαθητές τους. Να γνωρίσουν τους τρόπους διαχείρισης απορριμμάτων που χρησιμοποιούν οι πολίτες και η οργανωμένη πολιτεία. Να γνωρίσουν τον τρόπο ζωής παλιότερα, όπου η επαναχρησιμοποίηση και εξοικονόμηση υλικών καθημερινής χρήσης ήταν καθιερωμένη πρακτική. Να αναγνωρίζουν ποια προϊόντα ανακυκλώνονται και να τα ξαναχρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους. Να κατανοήσουν την έννοια της ανακύκλωσης και πως αυτή συνδέεται με την προστασία του περιβάλλοντος. Να γίνουν ευαίσθητοι σχετικά με την ανακύκλωση υλικών και να ευαισθητοποιήσουν και τις οικογένειες τους.

 Οι τάξεις μας εξοπλίστηκαν με κάδους ανακύκλωσης διαφόρων κατηγοριών  χαρτιού,  πλαστικού και  πλαστικών καπακιών.

Θάψαμε στον κήπο του σχολείου μας διάφορα υλικά όπως γυαλί, χαρτί, αλουμίνιο, πλαστικό, μαρούλι, μήλο, ψωμί, μπαταρία. Μετά από δύο μήνες παρατηρήσαμε, αφού τα ξεθάψαμε, ποια από αυτά διατηρήθηκαν και ποια έλιωσαν. Φυσικά δε βρήκαμε ψωμί, μαρούλι ή μήλο ενώ όλα τα άλλα ήταν αναλλοίωτα.

Βγήκαμε στη γειτονιά και καθαρίσαμε την περιοχή, πήγαμε στο κοντινότερο σημείο συλλογής ανακυκλωμένων υλικών και πετάξαμε τα υλικά που είχαμε μαζέψει.

Ανακυκλώνοντας τ α κ απάκια τ ων μπουκαλιών σ τολίσαμε χριστουγεννιάτικα τ ις τ άξεις μ ας με κ αμπανούλες, δ εντράκια κ αι μπάλες.

Όμοια τ ο Π άσχα κ ατασκευάσαμε π ασχαλινά λαγουδάκια, γ ια ν α φ υλάξουν τ α π αιδιά τ α σ οκολατένια α υγά τους.

Κατασκευάσαμε : μ ουσικά ό ργανα, κ ουμπαράδες, μολυβοθήκες κ αι ά λλα α ντικείμενα κ αθημερινής χρήσης μ ε α πλά υ λικά.

Μαζέψαμε τ ενεκεδένια κ ουτιά από α ναψυκτικά κ αι π αίξανε ο ι ομάδες σ την α υλή Bowling Η Α ΓΑΠΗΜΕΝΗ Δ ΡΑΣΗ Τ ΩΝ Π ΑΙΔΙΩΝ

Θα θέλαμε να δούμε από κοντά το κέντρο συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών στο Άργος Ορεστικό καθώς και να επισκεφτούμε ένα Κ. Π. Ε. με πρόγραμμα ανακύκλωσης αλλά η έξοδος τόσων παιδιών από το σχολείο είχε ένα σοβαρό οικονομικό κόστος. Ελπίζουμε την επόμενη χρονιά να τα καταφέρουμε καλύτερα.

 Αν συνεχίζαμε το πρόγραμμα στην επόμενη τάξη θα προσθέταμε την ανακύκλωση χαρτιού και κατασκευές από το δικό μας χαρτί  Ακόμη θα ζωγραφίζαμε στην είσοδο του σχολείου σήματα ανακύκλωσης για να ευαισθητοποιούμε τα παιδιά καθημερινά.