 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αποτελεσματικότητα της βιβλιοθεραπείας Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
Διδάσκοντας Μαθηματικά
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Δυναμική της ομάδας και Διδακτική
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΣΧΕΣΙΟΣΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Σειρά παραδόσεων από 09/10/09 – 08/01/10 Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Παιδαγωγικό ζεύγος: μαθητής – δάσκαλος Σχολείο: γενικεύτηκε με τη σημερινή του μορφή κατά τους τελευταίους δύο με τρεις αιώνες. Μαθητής: παιδικό επάγγελμα.
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
ΗΜΕΡΙΔΑ 49ης Περιφέρειας Δ. Ε
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ

 Μπορούν να πουν κάτι παραπάνω απ’ ότι πρέπει, που φέρνουν πηγές, υλικό και φωτογραφίες για να δώσουν περισσότερα στοιχεία και γνώσεις, βγαίνουν εκτός μαθήματος αν χρειαστεί.  Κάνουν μικρές εκπλήξεις τους μαθητές τους.  Το διάλειμμα χαιρετούν τα παιδιά και απαντούν σε τυχόν απορίες τους ή λαμβάνουν υπόψη αυτό που θέλουν να τους πουν.  Μέσα από τον τόνο της φωνής τους και το όλο στήσιμο στην τάξη μεταδίδουν αυτό τον ενθουσιασμό. Δεν διδάσκουν από καθ’ έδρας.

 Συνοψίζει αυτά που πρέπει να καλύψει σε κύρια σημεία.  Έχει τους στόχους του ξεκάθαρους, καθώς και δραστηριότητες ατομικές, oμαδικές, με ολόκληρη την τάξη ή ακόμα εργασίες για τα παιδιά που τελειώνουν γρήγορα.  Από έρευνα που έγινε ρωτήθηκαν μαθητές και είπαν ότι καταλαβαίνουν πότε ο δάσκαλος είναι απροετοίμαστος όταν:  Αργεί να μπει στην τάξη  Βγάζει τα παιδιά για διάλειμμα πριν κτυπήσει το κουδούνι  Ψάχνει μέσα στη βαλίτσα του ή πάνω στην έδρα για να βρει σημειώσεις  Είναι νευρικός.

 Στα παιδιά αρέσει ο δάσκαλός τους να έχει χιούμορ.  Να μην είναι όμως καυστικό ή να έχει εξατομικευμένη μεταχείριση. Να καταντά να γίνεται ειρωνικό.

 Ίση αντιμετώπιση των μαθητών, χωρίς διακρίσεις.  Κώδικας συμπεριφοράς και εφαρμογή του από όλους.  Τεχνικές επίλυσης συγκρούσεων/διαφορών.  Ισόνομη μεταχείριση στη διδασκαλία βάσει ετοιμότητας, μαθησιακού προφίλ, ενδιαφερόντων.

 Είτε είναι κοντός είτε ψηλός είτε πλούσιος είτε φτωχός είτε ντόπιος είτε αλλοδαπός τα παιδιά θέλουν να βιώνουν ένα κλίμα αποδοχής και ισότητας. Βελτιώνεται έτσι η εικόνα τους, αναπτύσσουν την αυτοπεποίθησή τους και δημιουργείται το καλύτερο δυνατό κλίμα για μάθηση.

 Τα παιδιά περιμένουν αμέσως ο δάσκαλος να διορθώσει το φυλλάδιο, την έκθεση, το διαγώνισμα για να έχει ανατροφοδότηση. Διαφορετικά χάνουν το ενδιαφέρον τους. Δεν έχει νόημα να κάνει εργασίες ένας μαθητής, αν αυτές μένουν αδιόρθωτες.  Τα παιδιά χαίρονται για το αστεράκι, ενθουσιάζονται από τα σχόλια του δασκάλου και είναι περήφανα για τα επιτεύγματά τους.  Είναι σημαντικό να χρησιμοποιούνται ποικίλα είδη εργασιών και διαφορετικοί τρόποι αξιολόγησης.

 Ο δάσκαλος που διαθέτει φαντασία ποτέ δεν επαναλαμβάνει τον εαυτό του. Συνεχώς θέλει να προσφέρει ερεθίσματα, ανανεώνει τις πινακίδες του με εργασίες των παιδιών, ενδιαφέρεται για την αίθουσα που έχει, φέρνει καλεσμένους στην τάξη για να μιλήσουν στα παιδιά, γεννά συνεχώς ιδέες και γενικά κρατά σε εγρήγορση το ενδιαφέρον των μαθητών του.

ΕΕίσαι το παράδειγμά του… οι πράξεις μας μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια μας! ΣΣε σένα βλέπει το πρότυπο που θα μιμηθεί… άρα η δική σου συμπεριφορά μεταφέρεται και στους μαθητές σου! ΟΟι δικές σου αντιδράσεις απέναντι σε καταστάσεις της καθημερινής ρουτίνας στην τάξη το σημαδεύουν… ΕΕίσαι το γλωσσικό του πρότυπο.

 ΨΗΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ  ΚΛΙΜΑ  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ/ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ /ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ  ΣΤΗΡΙΞΗ ΝΕΑΡΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ  ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ  ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΧΩΡΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

 Να αφήνω τα παιδιά χωρίς επιτήρηση.  Να αργώ να μπω στην τάξη.  Να φεύγω για διάλειμμα πριν φύγουν πρώτα όλα τα παιδιά.  Να χρησιμοποιώ λεξιλόγιο που δεν είναι κόσμιο.  Να βάζω τιμωρίες που δεν είναι στα πλαίσια της εκπαιδευτικής νομοθεσίας.

 Αίθουσα διδασκαλίας  Αριστερόχειρες μαθητές  Κανόνες  Οικολογία της τάξης  Καλές πρακτικές πρόληψης παραβατικής συμπεριφοράς.

ΝΑ ΛΕΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΙΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ. ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ.