ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
Advertisements

Κλάσματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Επιμέλεια: Κατσιμαγκλής Ηλίας Αβραμίδου Φωτεινή
Στέλιος Αντωνιάδης Παρουσίαση Γεωμετρικής ερμηνείας
Άλγεβρα και στοιχεία πιθανοτήτων Α΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.
Κεφάλαιο 2 : Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων 2.1 Τι είναι αλγόριθμος
Εισαγωγή στις ανισώσεις
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
Γιάννης Σταματίου Τεχνικές αντιστροφής γεννητριών συναρτήσεων Webcast 7.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Γιάννης Σταματίου Μερικά προβλήματα μέτρησης
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας - Βόλου Μακρή Βαρβάρα
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Μάθημα: Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον.
Εξισώσεις – Ανισώσεις Θεωρία
Μια εξίσωση της μορφής αχ + βχ = γ όπου α,β,γ είναι πραγματικοί αριθμοί και x, y μεταβλητές, ονομάζεται γραμμική εξίσωση με δύο αγνώστους.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΛΟΓΗΡΑΤΟΥ Ζ.- ΜΟΝΟΒΑΣΙΛΗΣ Θ. ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΠΑΣΚΑΡΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΘΕΩΡΙΑ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων
Εξισώσεις-Ανισώσεις Σχολικό έτος G4XP
2/4/2015Γ' ΤΑΞΗ Υπολογισμός Ριζών Τριωνύμου1 Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 3 ο.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ Καθηγητής : CV Τμήμα : Γ ‘ 5
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
Επίλυση Διακριτών Γραμμικών Συστημάτων Νικόλαος Καραμπετάκης Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών, Α.Π.Θ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ Γεώργιος Μανωλίτσης Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΠΕ Παν/μίου Κρήτης.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΓΩΝΙΩΝ Μαθήτρια:G5DA06 Καθηγητής :CV Τμήμα: Γ’5.
Α ΝΩΤΑΤΗ Σ ΧΟΛΗ ΠΑΙ ΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος.
. 8η Διάλεξη Παρεμβολή Hermite
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Συναρτήσεις Add Your Image Here
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Οι διάφορες εκδοχές της
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
1) Το πενταπλάσιο του εμβαδού ενός τετραγώνου είναι 25.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Ποια είναι η προπαίδεια;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Μαθητής: G3SN Τμήμα: Γ3 Καθηγητής: CV
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 14ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΛΥΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Επιμέλεια : G3ME02 Μάθημα : Μαθηματικά Καθηγητής: CV Έτος : 2013-2014

Εξίσωση β΄ βαθμού ενός αγνώστου : Ονομάζεται η εξίσωση που περιέχει έναν άγνωστο και ο μεγαλύτερος εκθέτης της είναι το 2 Λύσεις ή Ρίζες μιας εξίσωσης : Ονομάζονται οι αριθμοί που την επαληθεύουν

ΤΥΠΟΙ Γενικός Τύπος Δευτεροβάθμιας : αx2 + βx + γ = 0 , α 0 Γενικός Τύπος Δευτεροβάθμιας : αx2 + βx + γ = 0 , α 0 Τύπος Διακρίνουσας : Δ = β2 - 4 αγ Τύπος Εύρεσης Ριζών : Χ1,2 = -β ± √Δ 2α Τύπος Παραγοντοποίησης Τριωνύμου : αx2 + βx + γ = α (x – Ρ1) (x –Ρ2)

Δ > 0 = Χ1 , Χ2 2) Δ = 0 = Χ1 = Χ2 3) Δ < 0 = ΑΔΥΝΑΤΗ R Τύπος Διακρίνουσας Περιπτώσεις : Δ > 0 = Χ1 , Χ2 2) Δ = 0 = Χ1 = Χ2 3) Δ < 0 = ΑΔΥΝΑΤΗ R

Κλασματική Εξίσωση : Ονομάζεται η εξίσωση η οποία περιέχει τουλάχιστον ένα κλάσμα με έναν άγνωστο στον παρονομαστή ΒΗΜΑΤΑ : 1) Παραγοντοποίηση 2) Περιορισμοί 3) Απλοποίηση 4)Ε.Κ.Π. 5)Απαλοιφή Παρονομαστών 6)Πράξεις 7)Παραγοντοποίηση – Απλοποίηση 8) Έλεγχος Λύσεων

Διαταξη πραγματικων αριθμων α >β  α - β > 0 α<β  α - β < 0 α=β  α - β = 0

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ 1) α > β => α + γ > β + γ 1) α > β => α + γ > β + γ α > β => α – γ = β – γ 2) α > β , γ > 0 => αγ > βγ α > β , γ > 0 => α/γ > β/γ 3) α>β , γ < 0 => αγ < βγ α > β , γ < 0 => α/γ < β/γ 4) α >β , β > γ } => α > γ 5) α > β , γ > δ } => α + γ > β + δ α > β , γ > δ , α,β,γ,δ > 0 }=> αγ >βδ

ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ