ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007
Advertisements

Δυαδικό Σύστημα Αρίθμησης
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
Οι πράξεις στα μαθηματικά.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
Κλάσματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Εφαρμογες με αριθμους και συμβολοσειρες
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΘΕΩΡΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Αριθμητικές εκφράσεις και πράξεις Εντολές ανάθεσης
Τα μέρη του κλάσματος 3 4 =το νούμερο των κομματιών = the total number of parts that equal a whole.
Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Το παιχνίδι των πράξεων
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Μάθημα 5 – 6 Παίζοντας με τη διαίρεση. Επίπεδο 1Επίπεδο 2.
5 10 5:10 Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο μιας διαίρεσης
Παρουσίαση μαθήματος Α΄Γυμνασίου : Δυνάμεις ρητών αριθμών
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Δυαδικό Σύστημα Δεκαδικό Σύστημα Δεκαεξαδικό Σύστημα
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΠΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ
Ίσα ή ισοδύναμα κλάσματα
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Γιάννης Σταματίου Μερικά προβλήματα μέτρησης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Τελεστές (operators) – Εκφράσεις (expressions)
Ισοδύναμα κλάσματα Δύο κλάσματα είναι ισοδύναμα όταν φανερώνουν το ίδιο μέρος μιας ποσότητας, π.χ.   ― = ―
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δουλεύει για όλους τους αριθμούς! Η δεύτερη ΓΡΑΨΕ δεν θα εκτελεστεί ποτέ!
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Αναλυτική παρουσίαση εκτέλεσης διαίρεσης με διψήφιο διαιρέτη
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Η έννοια του κλάσματος πρώτες βασικές έννοιες. η έννοια του κλάσματος  πώς μπορούμε να δουλέψουμε με κλάσματα δίχως να χρησιμοποιήσουμε μαθηματικά σύμβολα;
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Γεωμορφολογία Τοπογραφία Ενότητα 10: Κλίσεις Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Καταχρηστικό κλάσμα ● 1.)Τι είναι Καταχρηστικό κλάσμα ● 2.) Μετατρέπω τους μεικτους αριθμούς σε καταχριστικά κλάσματα ●
Αριθμομηχανή των Windows
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Πληροφορική Ενότητα 1 (Μέρος Β): Δυαδικό Σύστημα Αρίθμησης.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 8: Αριθμητική υπολογιστών Ιωάννης Σταματίου
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Η ΑΡΙΘΜΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
Σύγκριση και διάταξη κλασμάτων
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!! Τα βλέπει η Στ΄ και γελά!

5 2 12 12 5 2 - 10 2 5 2 = Από κλάσμα σε μεικτό …. Ας δούμε πώς μπορούμε να μετατρέψουμε ένα καταχρηστικό κλάσμα σε μεικτό αριθμό. 5 2 12 12 5 2 = - 10 2 5 2 Α) ΔΙΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΗΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ Β) ΤΟ ΠΗΛΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΤΟΥ ΜΕΙΚΤΟΥ Γ) ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ ΤΟΥ ΜΕΙΚΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΙΘΜΗΤΗ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Δ) ΚΑΙ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗΣ ΜΕΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ

7 3 24 24 7 = 3 - 21 3 7 3 Ακόμα ένα παράδειγμα : Όπως έχουμε πει κάθε κλάσμα είναι μια διαίρεση με διαιρετέο τον αριθμητή και διαιρέτη τον παρονομαστή.

2 12 2 5 5 = Από μεικτό σε κλάσμα …. ( 2 Χ 5 ) + 2 = 12 Ας δούμε πώς μπορούμε να μετατρέψουμε έναν μεικτό αριθμό σε κλάσμα. ( 2 Χ 5 ) + 2 = 12 2 12 2 = 5 5 Α) ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΤΟΝ ΑΚΕΡΑΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ Β) ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΗΤΗ Γ) ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗΣ ΜΕΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ

2 22 5 4 4 = Ακόμα ένα παράδειγμα …. ( 5 Χ 4 ) + 2 = 22 ( 5 Χ 4 ) + 2 = 22 2 22 5 = 4 4 Α) ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΤΟΝ ΑΚΕΡΑΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ Β) ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΗΤΗ Γ) ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗΣ ΜΕΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ