Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Advertisements

Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΙΝΟΥ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
1ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΕΡΕΥΝΑ “Απόψεις Επιχειρήσεων για τα προγράμματα Ε.Τ.Ε.Α.Ν. (πρώην Τ.Ε.Μ.Π.Μ.Ε) & για την Οικονομική Κρίση”
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ ΣΟΥΖΑΝΑ ΒΙΛΑΝΑΚΗ ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΒΕΡΟΥ
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις απέναντι στην Κρίση Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις απέναντι στην Κρίση Μάρτιος 2013.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Ποσοτική δειγματοληπτική έρευνα Ομοσπονδία Βιοτεχνών Υδραυλικών Ελλάδας Ιούνιος 2013.
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Οινοτουρισμός.
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
Τι είναι το πρόγραμμα ολοκληρωμένης παρέμβασης αστικής ανάπτυξης Αφορά :  Στην κοινωνική ένταξη & υποστήριξη ανέργων, μειονεκτικών & ευπαθών ομάδων πληθυσμού.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
OASIS PALACE.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Απρίλιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
Νοέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
Ιούλιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Παρουσίαση Αποτελεσμάτων
Διεύθυνση Έρευνας και Προγραμματισμού
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας Οινοτουρισμός Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας

Περιγραφή Δείγματος Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τη χρονική περίοδο του καλοκαιριού του 2010. Αντικειμενικός πληθυσμός έρευνας: καταναλωτές κρασιού στις κάβες και στα σούπερ μάρκετ Ν=600. Όργανο συλλογής πρωτογενών στοιχείων το ερωτηματολόγιο. Μέγεθος δείγματος N=200 ερωτηματολόγια. Μέθοδος δειγματοληψίας: συστηματική τυχαία δειγματοληψία.

Σε ποιον Δρόμο του Κρασιού θα θέλατε να παρευρεθείτε;

Συσχετισμός: Κυριότερο Εμπόδιο και Συχνότητα Ταξιδιών

Συσχετισμός: Εισόδημα και Πιθανότητα Ταξιδιού ως Οινοτουρίστας

Παράγοντες επιλογής κρασιού

Αποτελέσματα-Συμπεράσματα Το 77% πιστεύει πως η γαστρονομία σχετίζεται με τον τουρισμό. Και το 68% πως είναι ικανή να αναβαθμίσει έναν τόπο. Κανένας από το δείγμα δεν έχει υπάρξει οινοτουρίστας. Αντίθετα η πλειοψηφία δείχνει προθυμία να ταξιδέψει ως οινοτουρίστας. Ελλιπής ενημέρωση με πρώτο ρόλο τους φίλους-γνωστούς και τα ΜΜΕ. Ταξινόμηση κριτηρίων επιλογής τουριστικού προορισμού: αξιοθέατα > διασκέδαση > γαστρονομία > φήμη > αθλήματα.

Προτάσεις προς τα αρμόδια πρόσωπα Στρατηγική διαφοροποίησης μέσω της καινοτομίας και του οινοτουρισμού. Αναβάθμιση της οινικής εμπειρίας, μέσω της παροχής πλήρων και ποιοτικών πακέτων οινοτουρισμού. Συνεχείς συνεργασίες και συμμαχίες μεταξύ οινοποιείων και άλλων επιχειρήσεων (τουριστικά γραφεία, εστιατόρια, καταλύματα, κτλ) Ανάδειξη των τοπικών οίνων και της προέλευσής τους.

Επίλογος Ο οινοτουρισμός στην Ελλάδα βρίσκεται εν γένεση, Ο οινοτουρισμός στην Ελλάδα βρίσκεται εν γένεση, Ενώ η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών έχει επηρεάσει τον κλάδο του τουρισμού. Ο κόσμος φαίνεται πρόθυμος. Πρέπει να δράσουν ανάλογα οι αρμόδιοι φορείς ώστε να προσφέρουν μια πλούσια γαστρονομική εμπειρία με συνοχή, ποιότητα και ολότητα. Ώστε να υπάρξει υγιής ανάπτυξη του οινοτουρισμού Και να επωφεληθεί η περιοχή της Θεσσαλίας.