«Μελέτη της αρχιτεκτονικής του ανοιχτού κώδικα λογισμικού διαχείρισης μαθημάτων και κοινωνικής δικτύωσης Moodle. Υλοποίηση συνεισφοράς ασύγχρονου αλληλεπιδραστικού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Ανοικτό Λογισμικό και Δια Βίου Μάθηση: παροχή υπηρεσιών Δια Βίου Μάθησης από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ομάδα Φοιτητών  Κάρουλλας Κώστας  Πολυβίου Χρυστάλλα  Στυλιανού Στέφανος  Τσιάτταλου Αγλαΐα Ομάδα Φοιτητών  Κάρουλλας Κώστας  Πολυβίου Χρυστάλλα.
ΕΠΛ602 ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ Ομάδα: Πολυχρόνης Μάριος – Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος –
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Τι είναι το A.J.A.X. ? Τα αρχικά προέρχονται από τις λέξεις Asynchronous JavaScript And XML και είναι ένας από τους κύριους αντιπροσώπους του επονομαζόμενου.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.
Ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης για το Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων Δρ Βαγής Σαμαθρακής Επιστημονικός Υπεύθυνος.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ I ΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ IΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σύστημα Τεκμηρίωσης, Διαχείρισης και.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
Microsoft ASP.NET Browser Web 2.0 CSS JavaScript Server Client Clients Κατσιώτης Ιωάννης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
> Καλπάκη Ελένη Καρυπίδης Φώτιος Α.Μ. : 2027 Α.Μ.: 1837 Επιβλέπων Καθηγητής Δρ. Σπυρίδων Α. Καζαρλής.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS, LMS): ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Νικόλαος Μαυραντζάς, Παναγιώτης Πολίτης Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Παρουσίαση Θερινού Σχολείου Αριστεία ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Μελέτη της αρχιτεκτονικής του ανοιχτού κώδικα λογισμικού διαχείρισης μαθημάτων και κοινωνικής δικτύωσης Moodle. Υλοποίηση συνεισφοράς ασύγχρονου αλληλεπιδραστικού περιβάλλοντος εργασίας για το Moodle.» Διπλωματική Εργασία του σπουδαστή Δελησταύρου Κωνσταντίνου [ΜΑΙ 09/07] Επιβλέπων ο Καθηγητής κ. Μαργαρίτης Κωνσταντίνος Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Συστήματα Υπολογιστών του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2008

Αντικείμενο Αντικείμενο το ανοιχτού κώδικα λογισμικό διαχείρισης μαθημάτων και κοινωνικής δικτύωσης Moodle. Σκοπός Σκοπός η μελέτη της αρχιτεκτονικής και του τρόπου ανάπτυξης λογισμικού στο Moodle. Ενίσχυση της τεκμηρίωσης προγραμματιστών του Moodle στα Ελληνικά ως κίνητρο ενασχόλησης επιπλέον προγραμματιστών.  μετάφραση των βασικότερων κειμένων της τεκμηρίωσης προγραμματιστών του Moodle στα Ελληνικά. Διερεύνηση της τεχνολογίας AJAX και τρόπου χρήσης της στο Moodle. Επίδειξη του τρόπου ανάπτυξης ενός επιπρόσθετου για το Moodle με χρήση τεχνολογίας AJAX. Παρέμβαση στο “μονολιθικό” περιβάλλον εργασίας. ανάπτυξη ενός θέματος, με σεβασμό στη συμβατότητα και τους κανόνες ανάπτυξης, που χρησιμοποιεί AJAX και δίνει νέα δυναμική στο περιβάλλον εργασίας του Moodle. Στόχοι

Λογισμικό παραγωγής και διαχείρισης ιστοθέσεων διαδικτυακών μαθημάτων (2003). Διατίθεται δωρεάν ως ΕΛ/ΛΑΚ (GNU). Απαιτεί μόνο PHP + ένα τύπου SQL Σ.Δ.Β.Δ. Είναι συμβατό με Windows, Macintosh, Linux. Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment Αρθρωτό Αντικειμενοστραφές Δυναμικό Περιβάλλον Μάθησης άλλα και… ρήμα που σημαίνει ότι πράττει κανείς με το δικό του τρόπο, διασκεδάζοντας πειραματιζόμενος, γεγονός που συχνά οδηγεί στη διορατικότητα και τη δημιουργικότητα.

δραστηριότητες διαχείρισης μαθημάτων: αναθέσεις εργασιών, συζητήσεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, ομάδες συζητήσεων, κουίζ, blog, κ.α. επαρκές σύστημα βοήθειας. δυναμική κοινότητα χρηστών και προγραμματιστών που ανταποκρίνεται σε κάθε κάλεσμα επίλυσης αποριών και προβλημάτων. εύκολη διαχείριση μαθημάτων, περιεχομένου, μαθητών και τμημάτων ενεργή συμμετοχή των χρηστών και ασφάλεια κατά τη χρήση του.

Το Σεπτέμβριο του 2008 υπήρχαν*… κατοχυρωμένες ιστοθέσεις, μαθήματα, χρήστες, καθηγητές, εγγραφές σε μαθήματα αναρτήσεις σε ομάδες συζητήσεων εγγραμμένοι χρήστες χρησιμοποιούν την ιστοθέση κάθε μήνα. *

Πλήθος μεταφορτώσεων του Moodle, ανά μήνα (πηγή Moodle statistics*). Ιστοθέσεις που κατοχυρωμένα χρησιμοποιούν το Moodle, ανά μήνα (πηγή Moodle statistics * ). *

Δημοτικότητα αναζητήσεων LMS (πηγή Google Trends*). *

Χρήση συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης από 47 πανεπιστήμια σε όλη την Ευρώπη. Έρευνα τον Ιανουάριο έως το Μάρτιο του 2008 (πηγή Πανεπιστήμιο του Oviedo*). *

Γιατί επέλεξα το Moodle. Πρόκειται για δημοφιλή πλατφόρμα διαχείρισης μαθημάτων. Η σύγχρονή τάση είναι η χρήση λογισμικών διαχείρισης μαθημάτων σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα. Η φήμη του εξαπλώνεται και στην Ελλάδα (χρήση από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το ΥΠΕΠΘ). Πληθαίνουν οι χρήστες του. Είναι Ελεύθερο Λογισμικό/Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα. Ήθελα να συνεισφέρω σε ένα αντίστοιχο έργο και να βοηθήσω ώστε και άλλοι προγραμματιστές να ασχοληθούν.

Asynchronous JavaScript And XML Ασύγχρονη JavaScript και XML Επινοήθηκε το 2005 από τον Jesse James Garrett στο άρθρο του “Ajax: A New Approach to Web Applications”* Χρησιμοποιεί... *

Deitel, P. J. και Deitel, H. M. 2008, AJAX, Rich Internet Applications, and Web Development For Programmers, Pearson Education, Boston Κλασική εφαρμογή παγκόσμιου ιστού με επαναφόρτιση της σελίδας για κάθε αλληλεπίδραση του χρήση (πηγή Deitel P. J. και Deitel H. M. 2008, σ. 413*).

Deitel, P. J. και Deitel, H. M. 2008, AJAX, Rich Internet Applications, and Web Development For Programmers, Pearson Education, Boston Εφαρμογή παγκόσμιου ιστού με AJAX η οποία αλληλεπιδρά ασύγχρονα με το διακομιστή (πηγή: Deitel P. J. και Deitel H. M. 2008, σ. 414*).

Βιβλιοθήκες ή πλαίσια ανάπτυξης JavaScript. Σύγχρονη τάση ανάπτυξης εφαρμογών AJAX. Προσφέρουν… Ευκολία υλοποίησης δύσκολων τεχνικών Σταθερότητα Συμβατότητα Από τις πιο δημοφιλείς οι… Prototype, jQuery, Ext JS, Script.aculo.us, Mootools, Dojo, Backbase, AjaxAnywhere, Sarissa, Rico, Microsoft_ASP.net_AJAX_(πρώην_Microsoft_Atlas), Yahoo! User Interface (YUI) Οι διαχειριστές του Moodle έχουν επιλέξει από τον Ιούλιο του 2006 τη Yahoo! User Interface ως το θεμέλιο ανάπτυξης κώδικα JavaScript και υλοποίησης AJAX λύσεων στο Moodle.

Μέχρι σήμερα περιορισμένη χρήση AJAX στο Moodle. Μόνο δύο υποέργα του Moodle χρησιμοποιούν AJAX: AJAX Course format: Χρήση AJAX στις ιστοσελίδες που αφορούν μαθήματα*. Chameleon: Ένα θέμα αλληλεπιδραστικών ρυθμίσεων εμφάνισης του περιβάλλοντος εργασίας**. * **

Είναι θέμα. Ένα θέμα αλλάζει το εξωτερικό περίβλημα, άλλα δεν επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας του Moodle. Λειτουργικότητα μόνο για εγγεγραμμένους χρηστες. Ο κάθε χρήστης, ρυθμίζει το δικό του περιβάλλον εργασίας, όχι μόνο οι διαχειριστές, ούτε αυτοί για τους άλλους. Για τον ίδιο συνδυασμό αντικειμένου, χρήστη, ιστοσελίδας γίνεται εισαγωγή εγγραφής στη βάση δεδομένων μόνο κατά την πρώτη αποθήκευση της θέσης του αντικειμένου και ενημέρωση για κάθε επόμενη. Επιλογή προβολής μηνυμάτων αποσφαλμάτωσης από το μενού του Moodle. Χρήση του προτύπου XMLDB για συμβατότητα με κάθε υποστηριζόμενο από το Moodle ΣΔΒΔ. Χρήση AJAX μέσω της Yahoo! User Interface (v2.5.2) για αλληλεπιδραστική παρέμβαση και desktop «αισθητική» στο «μονολιθικό» περιβάλλον εργασίας του Moodle. Σεβασμός των κανόνων ανάπτυξης κώδικα του Moodle και του περιβάλλοντος εργασίας του Moodle, με «ήπιες» παρεμβάσεις και χρήση της βιβλιοθήκης YUI για διασφάλιση συμβατότητας.

Ένας από τους στόχους της εργασίας ήταν η Ελληνική τεκμηρίωση του τρόπου ανάπτυξης κώδικα για το Moodle, Σύμφωνα με τους κανόνες και τις προδιαγραφές που θέτει η κοινότητα των προγραμματιστών του, ώστε να είναι εφικτή η συνεργατική ανάπτυξη κώδικα. Για την επίτευξη του στόχου μεταφράστηκαν στα Ελληνικά οι ακόλουθες ενότητες του MoodleDocs που αφορούν την ανάπτυξη κώδικα. Επισκόπηση της ανάπτυξης λογισμικού Βρίσκοντας το δρόμο σας στον κώδικα του Moodle Κωδικοποίηση Τεκμηρίωση του προγραμματιστή Συχνές ερωτήσεις προγραμματιστών