ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΑΜΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΝΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 1st INTERNATIONAL MINERAL RESOURCES CONFERENCE April 5, 2011 ''Το Ελληνικό υπέδαφος μπορεί να συμβάλει στην έξοδο από την κρίση'' Βασίλης Νικολετόπουλος.
Advertisements

Η κρίση και το πρόβλημα της διακυβέρνησης στην ελληνική κοινωνία Σταύρος Ιωαννίδης.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Η αρνητική κριτική μας αναγκάζει να βελτιωνόμαστε! Όσοι διαφωνούν μόνο προβλήματα δημιουργούν…
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
Άλλο μόρφωση και άλλο παιδία και αγωγή
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
1 4 Ερωτήσεις σε ένα Τετράγωνο B A Δ Γ Κοίταξε προσεκτικά το σχήμα. Θα σου κάνω 4 ερωτήσεις. Είσαι έτοιμος;
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα Οκτωβρίου
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Το μοντέλο δομής κοινωνικών παραγόντων του Κ. Roberts
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Τα παιδαγωγικά-εκπαιδευτικά αιτήματα στην Ελλάδα
ΜΑΡΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Διδάσκουσα: Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου
Edward de Bono’s Six Thinking Hats
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα
Η ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Η δουλειά των ονείρων μου…
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Εισαγωγή στην μέθοδο του κοινωνικού σχεδιασμού
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Εθελοντισμός, κοινωνική δύναμη
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΑΜΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΝΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΠΑΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Αγωγή και Μόρφωση  Η αγωγή και η μόρφωση συνδέονται στενά, αλλά διαφέρουν σε βασικά σημεία. Κατά τον Nohl, η Αγωγή είναι διαπροσωπική και αναφέρεται στο "Εσύ", ενώ η Μόρφωση αναφέρεται στο ίδιο το "Εγώ". Κατά τον Schleiermacher, η μόρφωση "βοηθάει τον άνθρωπο να συλλάβει το νόημα του κόσμου και της ύπαρξής του, να πετύχει τον εξανθρωπισμό του «σύμφωνα με την ιδέα του αγαθού»".  Η αγωγή και η μόρφωση συνδέονται στενά, αλλά διαφέρουν σε βασικά σημεία. Κατά τον Nohl, η Αγωγή είναι διαπροσωπική και αναφέρεται στο "Εσύ", ενώ η Μόρφωση αναφέρεται στο ίδιο το "Εγώ". Κατά τον Schleiermacher, η μόρφωση "βοηθάει τον άνθρωπο να συλλάβει το νόημα του κόσμου και της ύπαρξής του, να πετύχει τον εξανθρωπισμό του «σύμφωνα με την ιδέα του αγαθού»".  Ενώ η αγωγή σχετίζεται με την κοινωνική και ηθική πλευρά της ζωής, η μόρφωση σχετίζεται με την πολιτιστική δημιουργία.

Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση βρίσκεται στο ζενίθ της. Η διαπίστωση αυτή δεν συνεπάγεται αναγκαίως και κατάφαση στις προθέσεις και στις μεθόδους της. Το περιοδικό αυτό, όχι μόνο διαφωνεί με πολλά από τα πρόσωπα και τα πράγματα, αλλά διαφωνεί με την ουσία και τη δομή πολλών τομέων της μεταρρυθμιστικής προσπάθειας. Ως ένα βαθμό, τούτο είναι φυσικό: η έννοια της «μεταρρύθμισης», υποδηλώνει μιαν επιβολή, μιαν έλλειψη γενικής αποδοχής. Αλλά το κείμενο αυτό, δεν αποσκοπεί στην κριτική της κυβερνητικής προσπάθειας θέλει μόνο να θέσει σε συζήτηση, την έννοια της παιδείας που φαίνεται πως έχει τόσο η κυβέρνηση όσο και ο εκπαιδευτικός κόσμος (αν όχι το μέγιστο μέρος του λαού μας). Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση βρίσκεται στο ζενίθ της. Η διαπίστωση αυτή δεν συνεπάγεται αναγκαίως και κατάφαση στις προθέσεις και στις μεθόδους της. Το περιοδικό αυτό, όχι μόνο διαφωνεί με πολλά από τα πρόσωπα και τα πράγματα, αλλά διαφωνεί με την ουσία και τη δομή πολλών τομέων της μεταρρυθμιστικής προσπάθειας. Ως ένα βαθμό, τούτο είναι φυσικό: η έννοια της «μεταρρύθμισης», υποδηλώνει μιαν επιβολή, μιαν έλλειψη γενικής αποδοχής. Αλλά το κείμενο αυτό, δεν αποσκοπεί στην κριτική της κυβερνητικής προσπάθειας θέλει μόνο να θέσει σε συζήτηση, την έννοια της παιδείας που φαίνεται πως έχει τόσο η κυβέρνηση όσο και ο εκπαιδευτικός κόσμος (αν όχι το μέγιστο μέρος του λαού μας).

Σε ό,τι αφορά τις ευκαιρίες, είναι λάθος να συγκρίνουµε τη δύσκολη πραγµατικότητα του «εδώ» µε µια ιδεατή του «έξω». Τα πράγµατα δεν είναι αυτονόητα καλύτερα σε άλλες χώρες του δυτικού κόσµου. Σε ό,τι αφορά τις ευκαιρίες, είναι λάθος να συγκρίνουµε τη δύσκολη πραγµατικότητα του «εδώ» µε µια ιδεατή του «έξω». Τα πράγµατα δεν είναι αυτονόητα καλύτερα σε άλλες χώρες του δυτικού κόσµου.

Διανύουμε μία περίοδο στην οποία η χώρα μας περνάει οικονομικές δυσκολίες. Οι οικονομικές αυτές δυσκολίες έχουν επιπτώσεις σε πολλούς τομείς, ένας από τους οποίους είναι και ο τομέας της παιδείας. Εκτός από αυτό η οικονομική κρίση έχει δυσκολέψει πολύ την εύρεση εργασίας κάτι το οποίο σημαίνει ότι δεν αρκούν πλέον τα πτυχία για να βρεi κάποιος δουλειά. Υπάρχουν λοιπόν πτυχιούχοι άνθρωποι μορφωμένοι οι οποίοι αδυνατούν να βρουν εργασία. Αυτό δεν σημαίνει όμως πώς δεν έχουν τα προσόντα για την κατάκτηση εργασίας. Επίσης η κατάσταση αυτή δεν αναιρεί την σημασία του πτυχίου καθώς παρότι είναι δύσκολη υπόθεση το να βρείς δουλειά στους καιρούς μας αυτός που κατέχει πτυχίο έχει περισσότερες πιθανότητες από ένα ο οποίος δεν κατέχει αρκετή μόρφωση ή κάποιο πτυχίο. Ακόμη ένα μειονέκτημα της δυσκολίας είναι ότι οι πτυχιούχοι αναγκάζονται να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό για να δουλέψουν και να αξιοποιήσουν την μόρφωση που είναι εργαλείο στα χέρια τους. Δεν πρέπει λοιπόν να τα παρατήσουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε να παλεύουμε για την ανώτατη μόρφωση η οποία στοχεύει στο να ενταχθούνε ως άξια μέλη στην αγορά εργασίας. Δεν είναι η λύση η μετανάστευση στο εξωτερικό. Στόχος είναι να στηρίξουμε την χώρα μας η οποία έχει την δυνατότητα να μας αναθρέψει. Αυτό δεν είναι εύκολο, η χώρα μας βρίσκεται σε μια περίοδο όπου η κρίση έχει χτυπήσει όλους τους τομείς και έχει φέρει πολλές δυσκολίες. Όμως η σωστή εκπαίδευση, η μόρφωση και η κατάκτηση πτυχίου είναι οι λέξεις κλειδιά οι οποίες αποτελούν το μέλλον μας. Πρέπει να παλέψουμε και να δουλέψουμε πολύ καθώς και να στηρίξουμε την χώρα μας όσο μπορούμε για να καταφέρουμε να σταθούμε στα πόδια μας και να εξυγειάνουμε την χώρα μας από τα βάρη της οικονομικής κρίσης.

ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ! ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ!