Είναι απαραίτητο οι σκιέρς και οι σνόουμπορντερς όπως και οι μηχανόβιοι να φορούν οπωσδήποτε τα κράνη τους κατά την διάρκεια της δραστηριότητάς τους,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ
Διάφραγμα Ανατομία – Λειτουργία
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Αρχή.
Μια πόλη για τους πεζούς
Μια εισαγωγή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Νεανική οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια Η σημασία της ασφάλειας στην οδηγική συμπεριφορά Τα μέλη της Ομάδας: 1.Μουρελάτος Παναγής 2.Μπενάτος Μπάμπης.
Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας … ενδείκνυται η ανοιχτή ακρόαση ή η χρήση hands-free.
Αρχή διατήρησης της μάζας – Εξίσωση συνέχειας
Μυοσκελετικά προβλήματα
- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ Εισαγωγή Στόχος είναι να παρουσιαστεί η βασική διαδικασία της χορήγησης πρώτων βοηθειών στα άγρια πουλιά.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΧΕΙΡΟΣ
Στόχοι: Ο μαθητής να: (α) αναγνωρίζει τα βασικά μέσα απόζευξης, διακοπής και προστασίας των ηλεκτρικών εγκαταστάσεων. (β) αναφέρει και εκτιμά τους κινδύνους.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Σ’ ΈΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠO ΥΠΕΡΕΝΤΑΣΗ, ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ.
Κεφάλαιο 26 Συνεχή Ρεύματα
Αιμορραγίες-Κατάγματα-Τραυματισμοί Σ.Σ.
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΕΚ Μυτιλήνης
ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΑ Χατζηιερεμία Μαρία Κλωστοϋφαντουργός Τμήμα Α’
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
ΓΟΜΩΣΗ Γόμωση : διαδικασία τοποθέτησης των εκρηκτικών στα διατρήματα.
ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ Γ’ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ.
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
KINHTO.
Τρανζίστορ Ετεροεπαφών
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΟΣΦΥΟΝΩΤΙΑΙΑ ΠΑΡΑΚΕΝΤΗΣΗ
ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΥΨΟΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ -Απλή (άτομο χάνει την ισορροπία του και πέφτει) -Κατακρήμνιση (άτομο πέφτει από κάποιο ύψος στο κενό) -Κατακρήμνιση (άτομο πέφτει.
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λάμπρος Αδάμ Ο άνθρωπος μετράει το μήκος του δρόμου με μονάδα μέτρησης το πέλμα του. Οι αρχαίοι μετρούν με ζυγαριά,
Ηλεκτρισμός Ο εκπαιδευτικός: Τουλιόπουλος Φώτης. Ο όρος ηλεκτρισμός είναι ένας πολύ γενικός όρος. Μπορεί να περιγραφεί ως ροή ενέργειας μέσα στην ύλη.
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Σ’ ΈΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Εισαγωγή Οστά της κεφαλής-Εγκεφαλικό κρανίο
Τριβή ολίσθησης με τη χρήση του Multilog
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
ΜΕΣΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΧΟΙ: Ο μαθητής να: (α) αναφέρει τους κινδύνους από τη χρήση του.
Μάθημα 3 Αγωγοί γείωσης στη μονοφασική εγκατάσταση.
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
Κεφάλαιο 2 Τριβή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
ΤΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ (1)
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Tο φαινόμενο ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ 2 Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δεν μένει σταθερή.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ
Διάφορες συσκευές. Συσκευή αυτόματης μέτρησης Τ.Κ.Ε. (ταχύτητα καθίζησης ερυθρών) Η μέτρηση της ΤΚΕ γίνεται με τη βοήθεια ηλεκτρονικού μηχανήματος, με.
Συσκευές ηλεκτροφόρησης. Ηλεκτροφόρηση Αναλυτική μέθοδος που χρησιμοποιείται συνήθως στη βιολογία και στην ιατρική για το χωρισμό – σπάσιμο – διάλυση.
ΟΡΓΑΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ (1)
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μια Πόλη Για Πεζούς ..
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Είναι απαραίτητο οι σκιέρς και οι σνόουμπορντερς όπως και οι μηχανόβιοι να φορούν οπωσδήποτε τα κράνη τους κατά την διάρκεια της δραστηριότητάς τους, για να προστατέψουν το κεφάλι τους από τραυματισμούς. Σύμφωνα με έρευνες που διεξήγαγαν επιστήμονες σε Καναδά, Νορβηγία και Αμερική, όλες καταλήγουν στο γεγονός ότι το κράνος μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού στο κεφάλι.

Το κράνος πρέπει κατά την δοκιμή να είναι άνετο και όχι σφιχτό και να δημιουργεί πονοκεφάλους. Όμως, δεν πρέπει να ρολάρει στο κεφάλι μπρος ή πίσω, γιατί τότε δεν παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια. Επίσης δώστε σημασία στην επαφή με τα αυτιά. Μερικά χρησιμοποιούν αναπαυτικά μαξιλαράκια έτσι ώστε η αίσθηση της επαφής να είναι όσο το δυνατόν πιο άνετη. Αλλά κράνη είναι κατασκευασμένα διαφορετικά, για αυτό μην διστάσετε να τα φορέσετε αρκετά λεπτά για να διαπιστώσετε την αίσθηση που αφήνει η πολύωρη χρήση τους. Κρίσιμη και σημαντική λεπτομέρεια, ειδικά για την Ελλάδα που οι θερμοκρασίες την άνοιξη είναι ανεβασμένες, είναι η ύπαρξη αεραγωγών στο κράνος. Μερικά κράνη παρέχουν ρυθμιζόμενους αεραγωγούς, που είναι μεγάλη ευκολία.

Για αυτούς που θα δοκιμάσουν να αγοράσουν από ηλεκτρονικό κατάστημα, δώστε μεγάλη προσοχή αν μπορεί να επιστραφεί το προϊόν. Πιθανόν να γίνει λάθος στο μέγεθος και πρέπει να εξασφαλίσετε την απρόσκοπτη αλλαγή του. Δώστε προσοχή στα μεγέθη και στις λεπτομέρειες.

Πρώτα από όλα πρέπει να μετρήσετε πόσα εκατοστά είναι η περιφέρεια του κεφαλιού σας. Συνήθως όλα τα κράνη είναι μετρημένα σε εκατοστά. Απλά μετρήστε την περιφέρεια του κεφαλιού σας τοποθετώντας την μεζούρα ακριβώς επάνω από τα φρύδια σας. Εάν η εταιρία που προτιμάτε χρησιμοποιεί για μονάδα μέτρησης τις ίντσες, απλά κάνετε την μετατροπή έχοντας κατά νου ότι 1 ίντσα είναι 2,54 εκατοστά ή συμβουλευτείτε τον παρετιθέμενο πίνακα: εκατοστάίντσες / / / / / / / / / / / /8

. Για να είναι αποτελεσματική η ζώνη ασφαλείας, πρέπει να φορεθεί σωστά, γιατί διαφορετικά μπορεί να μην προστατέψει σε περίπτωση σύγκρουσης ή ακόμα και να προκαλέσει τραυματισμό. Εάν η ζώνη ασφαλείας είναι τοποθετημένη χαλαρά, ή πάνω από τις πρόσθιες λαγόνιες ακρολοφίες, μπορεί να γίνουν κακώσεις λόγο πίεσης των μαλακών οργάνων της κοιλιακής κοιλότητας. Τα μαλακά όργανα της κοιλιάς (σπλήνας, ήπαρ και πάγκρεας) πιέζονται μεταξύ του οπισθίου κοιλιακού τοιχώματος και της ζώνης.  Η αυξανόμενη ενδοκοιλιακή πίεση μπορεί να προκαλέσει ρήξη του διαφράγματος και είσοδο των οργάνων της κοιλιάς, στην ενδοθωρακική κοιλότητα. Ακόμα η κάμψη της σπονδυλικής στήλης (Σ.Σ.) πάνω και κάτω από το σημείο εφαρμογής της ζώνης, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα συμπιεστικά κατάγματα την Θ12 – Ο1 – Ο2 σπονδύλων. Ακόμα και όταν φοριέται κανονικά, η ζώνη κοιλιάς, δεν θα πρέπει να φοριέται μόνη της. Πολλοί επιβάτες, ακόμα και σήμερα, φορούν την διαγώνια ζώνη ασφαλείας κάτω από το μπράτσο και όχι πάνω από τον ώμο όπως είναι το σωστό.

 Οι αερόσακοι θα πρέπει να χρησιμοποιούνται πάντα σε συνδυασμό με τις ζώνες ασφαλείας για μέγιστη προστασία. Αρχικά, οι αερόσακοι ήταν σχεδιασμένοι για να προστατεύουν τον επιβάτη στην μετωπική και πλαγιομετωπική σύγκρουση(το 65% έως το 70% των συγκρούσεων που συμβαίνουν εντός των 30 μοιρών από τους προβολείς του αυτοκινήτου). Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στη μετωπική σύγκρουση, αλλά επειδή αμέσως μετά την σύγκρουση ξεφουσκώνουν, δεν προστατεύουν τους επιβάτες από οποιαδήποτε άλλη σύγκρουση συμβεί αμέσως μετά. Σημειώσατε ότι ένας αερόσακος ανοίγει και ξεφουσκώνει μέσα σε 0,5sec.  Έτσι, εάν ένα αυτοκίνητο μετά την αρχική σύγκρουση προσκρούσει επάνω σε διερχόμενο όχημα από το αντίθετο ρεύμα ή βγει από το δρόμο και προσκρούσει επάνω σε δέντρο, οι επιβάτες δεν προστατεύονται πλέων από τον αερόσακο. Επίσης, επειδή δεν προστατεύουν τους επιβάτες στην πλάγια σύγκρουση ή στην σύγκρουση με ανατροπή, πολλοί κατασκευαστές έχουν αναπτύξει σήμερα τους πλαϊνούς αερόσακους και παρ’ όλο που στις ιδικές δοκιμές οι αερόσακοι εμφανίζονται να είναι αποτελεσματικοί, έως τη στιγμή που δημοσιεύτηκε το παρόν εγχειρίδιο, δεν έχει αναφερθεί ακόμα σημαντικός αριθμός μείωσης των σχετικών τραυματισμών.

 Όταν οι αερόσακοι φουσκώνουν, μπορεί να προκαλέσουν οι ίδιοι κάποιους μικροτραυματισμούς όπως μώλωπες στα χέρια, στον θώρακα ή στο πρόσωπο, τραυματισμούς από την πίεση ξένων σωμάτων στο πρόσωπο και στα μάτια του επιβάτη, τους οποίους οι διασώστες θα πρέπει να τους εκτιμήσουν και να τους αντιμετωπίσουν κατάλληλα.  Οι αερόσακοι που δεν έχουν ανοίξει κατά την στιγμή της πρόσκρουσης μπορεί να γίνουν επικίνδυνοι αργότερα τόσο για τον τραυματία, όσο και για τον διασώστη, γι’ αυτό θα πρέπει να απενεργοποιούνται από ιδικά εκπαιδευμένο άτομο.

 Ο σωστός όρος για to φρενάρισμα είναι "πέδηση", αλλά δεν είναι και πολύ διαδεδομένος. Παρόλα αυτά όλοι σχεδόν έχουν μια ιδέα για τo ρόλο των φρένων σε ένα όχημα. Σκοπός του είναι να μειώνουν την τα­χύτητα του αυτοκινήτου, να τo ακινητοποιούν ανάλογα με την επιθυμία του οδηγού του και να εξασφαλί­ζουν την ακινησία του αυτοκινήτου αφού σταματήσει. Επομένως σε κάθε αυτοκίνητο υπάρχουν δύο είδη φρένων: τo ποδόφρενο, που είναι τo σύστημα που ενεργοποιείται από τo πεντάλ του φρένου και είναι υδραυλικό, και τo χειρόφρενο που εξασφαλίζει την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.  Άλλες χρήσεις του χειρόφρενου δεν είναι στις προδιαγραφές του κατασκευαστή! Το σύστημα αυτό είναι κυρίως μηχανικό και μό­νο σε καταστάσεις ανάγκης μπορεί να χρησιμοποιηθεί εν κινήσει για να σταματήσει το όχημα. Η βασική αρχή λειτουργίας των φρένων βασίζεται στην τριβή που αναπτύσσεται μεταξύ κινητής και ακίνητης επιφάνειας. Ένα σύστημα πέδησης περιλαμβάνει κατ' αρχήν το πεντάλ του φρένου. Η δύναμη που ασκείται στο πεντάλ μεταβιβάζεται στην αντλία ίων φρένων..

 Σε αυτήν υπάρχει ενσωματωμένο το δοχείο αποθήκευσης των υγρών φρένων, ενώ υπάρχει και σερβομηχανισμός, ο ρόλος ίου οποίου είναι να ενισχύει την πίεση του κυκλώματος, και υπάρχουν επίσης οι διατάξεις που φρενάρουν τον τροχό. Αντιστοιχεί μια διάταξη σε κάθε τροχό, και οι διατάξεις διακρίνονται σε δύο κατηγορίες: τα δισκόφρενα και τα ταμπούρα ("τύμπανα"). Επειδή το σύστημα πέδησης είναι ένα υδραυλικό κύκλωμα, χρειάζονται και οι απαραίτητες σωληνώσεις.  Η στεγανο­ποίηση των σωληνώσεων πρέπει να είναι άριστη. Μέχρι το 1930 προβλήματα στεγανότητας δεν υπήρ­χαν, διότι...δεν υπήρχε υδραυλικό κύκλωμα. Το πε­ντάλ των φρένων συνδεόταν απευθείας με συρματό­σχοινα με κάτι περίεργα ταμπούρα που φρέναραν το αυτοκίνητο. Πρωτόγονο, αλλά για τις ταχύτητες της εποχής επαρκές