Κειμενα νεοελληνικησ λογοτεχνιασ β΄λυκειου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Τι είναι μηνιγγίτιδα: Μηνιγγίτιδα αποκαλείται η φλεγμονή των προστατευτικών μεμβρανών που περιβάλλουν το κεντρικό νευρικό σύστημα και συνολικά είναι γνωστές.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Αρχαιολογικό μουσείο Μυτιλήνης
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Το σπίτι του μέλλοντος ΝΤΟΛΑΨΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΤΖΗΟΓΛΟΥ ΣΙΜΠΕΛ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
Ο φόβος των περισσοτέρων μαθητών
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ Η χοληστερόλη είναι κηρώδης στερόλη που βρίσκεται στη μεμβράνη των κυττάρων όλων των ιστών του σώματος, και στο πλάσμα του αίματος.
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Ειδική τελετή για να παραμείνει η πάλη στους Ολυμπιακούς Συντάκτης : Pamesports.gr.
Τοξοβολία με αμαξίδιο ΠΗΓΗ
ΘΕ: Προσφορά και Μαρτυρία Πίστης στον Σύγχρονο Κόσμο
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνης
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ Είναι ένα σχετικά νέο άθλημα.
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΠΑΓΚΟΜΣΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Σχολικό έτος Από τις μαθήτριες: Μανουηλίδου Όλγα και Παπά Ελισάβετ Θέμα: Το κάπνισμα.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Πληροφορίες για μπάσκετ Των παραολυμπιακών αγώνων
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
Small european travel 1ο Νηπιαγωγειο κουνουπιδιανων
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ θέμα Εισαγωγή Ιστορικό Εξοπλισμός (στολή)
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ»
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «…Θεατρολογίζουμε……..» Σχ. έτος
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
ΤΡΙΑΘΛΟ.
Γιάννης Ρίτσος.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : 4 ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΟΝΟΜΑ : ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ : Γ 3.
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ανεργία Project Β λυκείου θέμα: Ομάδα: 3η
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 29/11/14 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.: 2Η ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ.
ΖΟΥΡΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ Α’1 Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ. ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ & ΜΕΛΟΠΟΙEIΤΑΙ  ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ  ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ  ΤΕΡΨΙΧΩΡΗ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΙΟΥ.
A1’ Τάξη 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης «Γ. Ρίτσος»
ΠρΟτυπο πειραματικΟ γυμνΑσιο ευαγγελικΗΣ σχΟληΣ ΣμΥρνηΣ
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Οικουμενική κίνηση » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιώργος Καπετανάκης ΘΕ2:Παγφκόσμιο συμβούλιο εκκλισιών Επιμέλεια: Τσώλη Ελένη.
Ρατσισμός.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κειμενα νεοελληνικησ λογοτεχνιασ β΄λυκειου ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Κειμενα νεοελληνικησ λογοτεχνιασ β΄λυκειου Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ ΕΠΙ ΑΣΠΑΛΑΘΩΝ Ιστοεξερευνητική προσέγγιση

Θέμα: Επί Ασπαλάθων Γ. Σεφέρης 1 / 2 Θέμα: Επί Ασπαλάθων Γ. Σεφέρης 1 / 2 Τόπος: Σούνιο Χρόνος: 25η Μαρτίου 1971 Πρόσωπο: Ο ποιητής Γεώργιος Σεφέρης Πρόσωπο σύμβολο: Αρδιαίος Πρόσωπα που υπαινίσσεται ο ποιητής: Οι δικτάτορες της επταετίας

2 / 2 Η περικοπή του Αρδιαίου που «ξυπνά» συνειρμικά στη σκέψη του ποιητή υπαινίσσεται τη μοιραία πτώση και τιμωρία οποιασδήποτε μορφής τυραννίας

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μεταφερόμαστε στην περίοδο της επταετίας και παρατηρούμε το πολιτικό και κοινωνικό σκηνικό.Εντοπίζουμε τις αντιδράσεις των δικτατόρων και του λαού. Προσεγγίζουμε την ψυχολογία τους.

ΣΤΟΧΟΣ Η δημιουργία ενός θεατρικού δρώμενου με αφορμή τον εορτασμό της εξέγερσης του Πολυτεχνείου: Μπαίνουμε στη θέση ενός διανοούμενου της εποχής και καταγράφουμε κάποια γεγονότα από την οπτική του γωνία. Διερευνούμε την ψυχολογία των τυράννων Συντάσσουμε ένα κατηγορητήριο προς κάθε μορφής τύραννο Οργανώνουμε την εικαστική μορφή του δρώμενου

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χωριζόμαστε σε 4 ομάδες των 5 ατόμων και αναλαμβάνουμε συγκεκριμένους ρόλους – αποστολές : Διανοούμενοι Δημοσιογράφοι Σκηνογράφοι Έφηβοι

Φύλλο εργασίας 1 1 / 2 1. α. Να μελετήσετε από το διαδίκτυο τις πηγές: Φύλλο εργασίας 1 1 / 2 1. α. Να μελετήσετε από το διαδίκτυο τις πηγές: Δήλωση Γ. Σεφέρη www.snhell.gr Ανθολόγιο μαρτυριών http://www.youtube.com/watch?v=lUu2yS2B064 ( ο ποιητής διαβάζει τη δήλωσή του στο ραδιοφωνικό σταθμό του BBC) www.athensguide.com Τα ιστορικά γεγονότα Ημερολόγιο οκτώ ημερών της Τατιάνας Γκρίτση Μιλιέξ www.ekebi.gr /Ψηφιοποιημένα περιοδικά « η λέξη » σσ.327 – 328. http://www.ekebi.gr/magazines/showimage.asp?file=36732&code=8004&zoom=800 β. Δείτε από το youtube τα επεισόδια 2Β/4 και 2Δ/4 της ταινίας «Πέτρινα χρόνια» του Παντελή Βούλγαρη. 2. Αφού διαβάσετε τη δήλωση του Σεφέρη να αναφέρετε, στηριγμένοι σε φράσεις του κειμένου, ποια δικαιώματα των πολιτών καταπατούνται και με ποιον τρόπο.

Φύλλο Εργασίας 1 2 /2 Αφού ενημερωθείτε για κάποια σημαντικά γεγονότα της περιόδου από την πηγή www.athensguide.com και από το ημερολόγιο της Μιλιέξ,να συντάξετε έναν κατάλογο με τα σημαντικότερα από αυτά 3. Αφού δείτε τα επεισόδια από την ταινία που σας προτάθηκε, να περιγράψετε τα συναισθήματα των προσώπων. 4. Να σχολιάσετε το ύφος της δήλωσης του Σεφέρη και του ημερολογίου της Μιλιέξ 5. Στηριγμένοι στις πληροφορίες και αξιοποιώντας τα υφολογικά στοιχεία που συγκεντρώσατε , να γράψετε τις δικές σας σελίδες ημερολογίου ως πνευματικοί άνθρωποι της εποχής, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Word

Φύλλο εργασίας 2 Να παρακολουθήσετε στο διαδίκτυο 1. την απολογία Να παρακολουθήσετε στο διαδίκτυο 1. την απολογία http://www.youtube.com/results?search_query=%CE%B7+%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1+%CF%84%CE%BF%CF%85+%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B1&sm=3 και 2. το διάγγελμα του δικτάτορα http://www.youtube.com/watch?v=69Hrvv8bROY . Προσπαθήστε να ανιχνεύσετε τα κίνητρα και τις προθέσεις των δικτατόρων. Χωριστείτε σε δημοσιογράφους και τυράννους. Ως δημοσιογράφοι θέστε τις ερωτήσεις σας στους τυράννους, ως τύραννοι απαντήστε στις ερωτήσεις αυτές , μεταπλάθοντας τα προφορικά κείμενα σε συνέντευξη , σε μορφή Word.

Φύλλο Εργασίας 3 1. Na παρακολουθήσετε την πρώτη πράξη από την θεατρική παράσταση του 1973 «Το μεγάλο μας τσίρκο» http://www.youtube.com/watch?v=XDR5sO6XJm0 Μέσα από το θεατρικό διάλογο να αντλήσετε στοιχεία για την καταπίεση δικαιωμάτων του ελληνικού λαού κατά τη διάρκεια του δικτατορικού καθεστώτος 2. Να μελετήσετε τη βιογραφία του Ισπανού ποιητή Φ. Γκ. Λόρκα, κρατώντας σημειώσεις για τις απόψεις του για το καθεστώς της εποχής του στην Ισπανία .http://www.arive.gr/pages/tributes/federico_garcia_lorca/federico_garcia_lorca.html Ως σύγχρονοι έφηβοι να συντάξετε μια επιστολή προς ένα φανταστικό πρόσωπο-τύραννο της εποχής σας

Φύλλο Εργασίας 4 1/2 Να αναζητήσετε τα σύμβολα που υιοθέτησαν οι δικτάτορες, όπως επίσης και το εικονογραφικό υλικό, που χρησιμοποιήθηκε με σκοπό την αποκατάσταση της δημοκρατίας, αφού συμβουλευτείτε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις : https://www.google.gr/search?q=%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%A3%CE%91+%CE%A4%CE%9F%CE%A5+%CE%91%CE%9B.%CE%A6%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%A5+%CE%93%CE%99%CE%91+%CE%A4%CE%97+%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%9A%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%91&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9NlCU-S7GMK00wX164HgCA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1280&bih=649 www.athensguide.com / τα ιστορικά δρώμενα. Να εμπνευστείτε από αυτό και να δημιουργήσετε ένα βίντεο ή ένα κολλάζ, που θα χρησιμοποιηθεί ως σκηνικό στο θεατρικό δρώμενο.

Φύλλο Εργασίας 4 2/2 https://www.google.gr/search?q=%CF%83%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B1+%CE%B5%CE%BE%CE%AD%CE%B3%CE%B5%CF%81% CF%83%CE%B7%CF%82+%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%C E%BD%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%85&hl=el&qscrl=1&rlz=1T4ADFA_elGR473GR476&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=riNBU_K3IIaj0QX4qoGoCw&ved=0CCoQsAQ&biw=1280&bih=649 Να εμπνευστείτε από αυτό και να δημιουργήσετε ένα βίντεο ή ένα κολλάζ, που θα χρησιμοποιηθεί ως σκηνικό στο θεατρικό δρώμενο.

Αποτίμηση της εργασίας μας + ++ +++ ++++ ΤΟ ΘΕΜΑ Η διατύπωση Η παρουσίαση ΟΙ ΠΗΓΕΣ + ++ +++ +++ Προσβασιμότητα Λειτουργία Περιεχόμενο

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ + ++ +++ ++++ α. Με την ομάδα β. Με τον/την εκπαιδευτικό ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ + ++ +++ ++++ α. Ιστορική αφήγηση β. Κοινά στοιχεία διαφορετικών ιστορικών περιόδων γ. Γλωσσικές παρατηρήσεις δ. Συμπεράσματα

σελιδα καθηγητη ΣΤΟΧΟΙ σελιδα καθηγητη ΣΤΟΧΟΙ Μαθησιακοί - Η σύνδεση του ποιήματος με την εποχή κατά την οποία συγγράφεται. - Η κατανόηση των κινήτρων, των τρόπων δράσης των τυράννων και της ψυχολογίας τους,ώστε να είναι σε θέση να διακρίνουν τις προθέσεις ανερχόμενων ηγετών. - Η καλλιέργεια της ικανότητας χρήσης επιχειρημάτων

- Καλλιέργεια ομαδοσυνεργατικού πνεύματος Παιδαγωγικοί - Καλλιέργεια ομαδοσυνεργατικού πνεύματος - Προώθηση αισθητικής αγωγής - Έκφραση της δημιουργικότητας του μαθητή - Καλλιέργεια της ενσυναίσθησης - Πρόκληση της αυτενέργειας

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ - Εξάσκηση στη χρήση νέων τεχνολογιών και στην εφαρμογή τους στην παραγωγή έργου

ΠΗΓΕΣ 1.Δήλωση Γ.Σεφέρη www.snhell.gr Ανθολόγιο μαρτυριών – youtube Δήλωση Σεφέρη κατά της δικτατορίας. 2.Πρώτο διάγγελμα Γ.Παπαδόπουλου youtube Διάγγελμα του δικτάτορα Παπαδόπουλου. 3.Απολογία του δικτάτορα www.pare-dose.net/948 - youtube Η απολογία του Γεωργίου Παπαδόπουλου 4.Τα ιστορικά γεγονότα www.athensinfoguide.com Το στρατιωτικό πραξικόπημα. 5.Το μεγάλο μας τσίρκο youtube. 6.Πέτρινα χρόνια youtube επεισόδια 2Β/4, 2Δ/4 7.Περικοπή του Πλάτωνα www. Ebooks.edu.gr

8. «Ημερολόγιο οκτώ ημερών» της Τατιάνας Γκρίτση Μιλιέξ www. ekebi 8. «Ημερολόγιο οκτώ ημερών» της Τατιάνας Γκρίτση Μιλιέξ www.ekebi.gr ψηφιοποιημένα περιοδικά «Η Λέξη» σσ.327 – 329 9.Σύμβολα της δικτατορίας www.athensinfoguide.com 10.Αφίσα Φασιανού για τη δημοκρατία google: αφίσες για τη δημοκρατία 11.http://www.arive.gr/pages/tributes/federico_garcia_lorca/federico_garcia_lorca.html