ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Το αγαπημένο μου μάθημα
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Τ Μ Η Μ Α Α Θ Λ Η Τ Ι Σ Μ Ο Υ 6 Ο ΠANEΛΛΗΝΙΟ GALA ΡΙΨΕΩΝ-ΔΡΟΜΩΝ-ΑΛΜΑΤΩΝ ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ Χώρος Διεξαγωγής : Εθνικό Αθλητικό Κέντρο «Ελευθερίας»
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Α1 - Α
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Leadership Development Bonus για Directors Λαμβάνετε bonus σε μετρητά για κάθε νέο Manager π ου ανα π τύσσετε στην Προσω π ική σας Ομάδα : 12% x 3 καταλόγους.
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΘΕΜΑ : «ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ Βιωματική δράση Α’ Τάξης 1ο Γυμνάσιο Δράμας Σχ. Έτος 2013-2014 Συντονίστρια: Α. Αναστασοπούλου

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Γνωριμία με την ομάδα -Μπαλάκι γνωριμίας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Χωρισμός υποομάδων 3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Προσδοκίες – Συμβόλαιο 4η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Παρουσιάζω τον εαυτό μου - Ακροστοιχίδα ονομάτων

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Θετικά και αρνητικά μηνύματα – Έτσι είναι η ζωή 6η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Παθητική και επιθετική συμπεριφορά – Το ποντίκι & το τέρας 7η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Αποφασιστική συμπεριφορά – Το ποντίκι, το τέρας & εγώ 8η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Αναστοχασμός

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 9η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Τα δικαιώματά μου Καρτέλες περιπτώσεων, Η σκάλα των δικαιωμάτων 10η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Συναισθήματα: Φόβος Φόβοι μέσα σε ένα κουτί 11η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Συναισθήματα: Άγχος Τι είναι; Πώς νιώθω; Πώς το αντιμετωπίζω; 12η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Συναισθήματα: Άγχος Τεχνικές χαλάρωσης

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 13η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Ρατσισμός α’ μέρος – Μπαίνω στα παπούτσια του άλλου 14η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Ρατσισμός β’ μέρος – Ποιον θα κάνω παρέα; - Ρατσισμός, η πυραμίδα του μίσους 15η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Γράφω το τραγούδι του project 16η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Τραγούδι του project – Αποχαιρετώ την ομάδα.

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ PROJECT την πρώτη φορά Νιώθεις άγχος και χαρά. Ευχάριστα περνάς, γεμίζεις ενδιαφέρον. Το project είναι τρέλα, χαρά κι ελευθερία, Άγχος, αγωνία και συνεργασία, Είναι πολύ καλό, με όλη την παρέα, Γατούλες, Κεραυνοί, που είναι όλοι τρέλα

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ PROJECT κι όλοι καλά περνάμε. Φάση, τρέλα και χαρά κι η συνεργασία μας κυλά. Είμαστε παρέα ευχάριστη κι ωραία Το άγχος ξεπερνάμε και τους φόβους μας νικάμε. ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΩ ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΟ ΨΙΛΟ!

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α. Οι μαθητές… επί τω έργω

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Στην ολομέλεια…

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Στο παιχνίδι ρόλων…

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Άσκηση ενδυνάμωσης της ομάδας

Αποσπάσματα αναστοχασμού μαθητών (τηρήθηκε ο τρόπος έκφρασης των μαθητών) «Μου αρέσουν πολλά πράγματα στο project, όπως: που λέγαμε όλοι τις γνώμες μας και που δεν μαλώνουμε. Είναι πολύ ωραία που είμαστε όλοι μαζί σε ομάδες. Διασκεδάζουμε, αλλά και μαθαίνουμε να δουλεύουμε ομαδικά» «Μου αρέσει που είναι τελευταία ώρα, και παρόλο που είμαστε κουρασμένοι περνάμε πολύ ωραία» «Δεν πειράζει που έχει και μερικές δυσκολίες»

Αποσπάσματα αναστοχασμού μαθητών «Αυτό που μου άρεσε είναι ότι κάνουμε κάποια ωραία παιχνίδια, όπου από αυτά μαθαίνουμε κάποια πράγματα» «Το project είναι μια αφορμή για να γνωρίσω καινούρια άτομα και να συναναστραφώ μαζί τους. Μαθαίνω για τον εαυτό μου και όντως στηρίζομαι στα πόδια μου. Ήταν λίγο δύσκολο να προσαρμοστώ σε μια ομάδα με αγόρια αλλά είναι όμορφα».

Αποσπάσματα αναστοχασμού μαθητών «Μερικές φορές αισθάνομαι δύσκολα όταν πρέπει να εκφραστώ μπροστά σε τόσα άτομα. Ντρέπομαι λιγάκι αλλά σιγά σιγά πρέπει να μην ντρέπομαι γιατί είμαστε μια ομάδα πλέον»