Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 2012
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Title: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης " Ioulia.
" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ Το Τμήμα Φιλολογίας είναι μέρος της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και αποτελείται από τρεις.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Κρήτης Ημέρες Γνωριμίας με το Πανεπιστήμιο Κρήτης Ηράκλειο, 3 Απριλίου 2014.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Η επίδραση της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην επίδοση των φοιτητών Βασίλης Πολυχρονόπουλος Έρευνα Μονάδα Ολικής.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
11 Νοεμβρίου 2009 Ναθαναήλ Δημήτρης Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών Μονάδα Εργονομίας.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Διαδικτυακό Πρόγραμμα Αντιμετώπισης του Εκφοβισμού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Ηλεκτρονικά Περιοδικά
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία Σιδερά-Σιδέρη Επόπτες: Alison Pickard, Linda Banwell Σχολή Πληροφορικής- Τμήμα Επικοινωνίας και Πληροφορίας Πανεπιστήμιο Northumbria 2004

ΣΚΟΠΟΣ ‘είναι να ερευνηθεί η αποτελεσματική χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας (EIS) στις ελληνικές βιβλιοθήκες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης’ Ο όρος ‘αποτελεσματικότητα’: συνδέεται με την αξία που οι άνθρωποι θεωρούν ότι οι EIS έχουν για τους χρήστες και είναι ένας όρος που θα καθοριστεί από τους συμμετέχοντες.

Διάγραμμα ερωτήσεων Ποιές EIS χρησιμοποιούν; ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Όποιες είναι αυτές; Θα μπορούσαν να ελεγχθούν μέσω του Ιστού Πού χρησιμοποιούν τις EIS; Γιατί οι χρήστες τις χρησιμοποιούν; Τις χρειάζονται πραγματικά; ΧΡΗΣΤΕΣ (φοιτητές και ακαδημαϊκοί) Ποιοι είναι οι χρήστες; Πώς οι χρήστες αισθάνονται για τις EIS; ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΙ Είναι εύκολη πρόσβαση στις EIS; Οι χρήστες ξέρουν τις EIS; Έχουν οι χρήστες τις δεξιότητες για να χρησιμοποιήσει τις EIS; ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ EIS = Πώς χρησιμοποιούν τις EIS; Επικοινωνία

Στόχοι (1) 1. Τη βιβλιογραφική ανασκόπηση της χρήσης και διάθεσης των EIS στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση. 2. Να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητα της παράδοσης και της χρήσης των EIS. 3. Να σχεδιαστεί περίγραμμα του πληθυσμού χρηστών σε σχέση με τη χρήση των EIS στις περιοχές μελέτης. 4. Να προσδιοριστούν οι ανάγκες του χρήστη σε σχέση με την ακαδημαϊκή μελέτη τους. Αυτές οι πληροφορίες προέρχονται από τέσσερις διαφορετικές πηγές τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, τους βιβλιοθηκονόμους, τους φοιτητές, και τους ακαδημαϊκούς. Τα προκαταρκτικά αποτελέσματα από τις φάσεις συλλογής δεδομένων επαναπροσδιορίζουν και τροποποιούν αυτόν τον στόχο ως εξής: "Να προσδιοριστεί η εκπαιδευτική διαδικασία στα ελληνικά πανεπιστήμια και οι απαιτήσεις που έχει σε σχέση με τη χρήση των EIS."

Στόχοι (2) 5. Να αναπτυχθεί και να εφαρμοστεί ένα πρόγραμμα έρευνας ώστε να φωτιστεί η σχέση μεταξύ των βιβλιοθηκονόμων, των χρηστών και των EIS στις περιοχές μελέτης. 6. Να παραχθεί ένα πλαίσιο για τη χρήση των EIS από τους φοιτητές και τους ακαδημαϊκούς στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Μοναδικότητα της έρευνας Οι EIS προσφέρονται αλλά οι χρήστες τις ‘χρειάζονται’ και που τους χρησιμεύουν; Λίγες έρευνες έχουν γίνει μέσα στο πλαίσιο των ελληνικών βιβλιοθηκών σε αυτήν την ιδιαίτερη περιοχή. χρησιμοποιεί μια κριτική και αναλυτική προσέγγιση σε μια περιοχή που υπάρχουν πολύ λίγες έρευνες. Υιοθετεί μια ποιοτική μέθοδο που εφαρμόζει την ολιστική μέθοδο μελέτης περίπτωσης η σχέση μεταξύ εκπαιδευτικής διαδικασίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και της χρήσης των EIS δεν έχει ερευνηθεί.

Φιλοσοφικό ερώτημα και μεθοδολογία "ποια είναι η σχέση μεταξύ των εκπαιδευτικών συστημάτων (ιδιαίτερα στο ελληνικό πλαίσιο) και των υπηρεσιών ηλεκτρονικών πληροφοριών (EIS);" Η θεωρητική προσέγγιση είναι ερμηνευτική Η μεθοδολογία ποιοτική Η μέθοδος: ολιστική μελέτη περίπτωσης Τεχνικές συλλογής δεδομένων: συνεντεύξεις, παρατήρηση κατά την χρήση, παρατήρηση του χώρου, αρχείο ερωτήσεων, τηλεφωνικές συνεντεύξεις Δείγμα: βιβλιοθηκονόμοι, φοιτητές, ακαδημαϊκοί Διασταύρωση των πηγών και των μεθόδων

Πρώτη και δεύτερη φάση συλλογής δεδομένων ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ Το Πολυτεχνείο περιλαμβάνει 5 τμήματα Η σχολή Αρχιτεκτονικής έχει 1 βιβλιοθήκη, καλύπτει 5 θεματικούς τομείς, εξυπηρετεί προπτυχιακούς φοιτητές, μεταπτυχιακούς, ακαδημαϊκούς, εξωτερικούς χρήστε. Παρατήρηση:2 ώρες ανά ημέρα - 4 εβδομάδες. Συνέντευξη 5 βιβλιοθηκάριοι, 12 σπουδαστές και 10 ακαδημαϊκοί ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ Η Φιλοσοφική περιλαμβάνει 8 τμήματα. Η σχολή Φιλολογίας έχει 4 βιβλιοθήκες και καλύπτει 3 θεματικούς τομείς. Η Μεσαιωνικών και Νέων Ελληνικών Σπουδών βιβλιοθήκη εξυπηρετεί προπτυχιακούς σπουδαστές, μεταπτυχιακούς, εξωτερικούς χρήστες και ακαδημαϊκούς. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε από τις βιβλιοθήκες. Παρατήρηση: 2 ώρες ανά ημέρα για 4 εβδομάδες ημέρες. Συνέντευξη 5 βιβλιοθηκονόμους, 10 φοιτητές και 6 ακαδημαϊκούς.

Προκαταρκτικά αποτελέσματα Οι EIS είναι διαθέσιμες στους φοιτητές κυρίως στη βιβλιοθήκη και στα εργαστήρια της Αρχιτεκτονικής σχολής αλλά τις χρησιμοποιούν σχεδόν αποκλειστικά στην βιβλιοθήκη. Μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν επιπρόσθετα από το σπίτι τους αλλά δεν έχουν όλοι υπολογιστές ή τις γνώσεις να το κάνουν. Οι EIS είναι διαθέσιμες στους φοιτητές της Φιλολογικής σχολής κυρίως στη βιβλιοθήκη. Οι ακαδημαϊκοί έχουν πρόσβαση από τα γραφεία τους και το σπίτι τους. Οι μεν της Αρχιτεκτονικής έχουν όλοι ηλεκτρονικούς υπολογιστές ενώ στους καθηγητές της Φιλολογίας υπήρχαν κάποιοι που δεν διέθεταν στο γραφείο τους. Οι φοιτητές τις χρησιμοποιούν για εργασίες. Οι ακαδημαϊκοί χρησιμοποιούν τις EIS για να υποστηρίξουν την ακαδημαϊκή εργασία και τα μαθήματα τους. Οι φοιτητές δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τις EIS με εξαίρεση τον κατάλογο στην Αρχιτεκτονική ενώ στη Φιλολογία προτιμούν να χρησιμοποιήσουν τον κατάλογο καρτών αντί του υπολογιστή. Και οι φοιτητές και οι ακαδημαϊκοί φαίνονται να στερούνται τις δεξιότητες χρήσης τεχνολογίας και τις δεξιότητες αναζήτησης πληροφοριών. Οι χρήστες φαίνονται να προτιμούν τη χρήση του Διαδικτύου αντί της ιστοσελίδας της βιβλιοθήκης για να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και να πετύχουν το στόχο τους. Οι χρήστες στη βιβλιοθήκη της Αρχιτεκτονικής χρησιμοποιούν τις EIS περισσότερο από τους χρήστες στην βιβλιοθήκη της Φιλολογίας.

Τι έπεται… Ανάλυση και ερμηνεία των μέχρι στιγμής συλλεγμένων δεδομένων Συλλογή νέων δεδομένων……. Απομαγνητοφώνηση…. Οργάνωση δεδομένων… ανάλυση δεδομένων... ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟΥ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ.....