Βασική εκπαίδευση 2 Εκπαίδευση δασκάλων BCM 14
15
16
17
Φυσικά χαρακτηριστικά Τα παιδιά είχαν πρόβλημα να καθίσουν ήσυχα όλη την ώρα του μαθήματος. (Δε μπορούν να μείνουν ήσυχα για πολλή ώρα). Η Μαίρη ήρθε τρέχοντας στο δωμάτιο (ενέργεια) δώσω την ευκαιρία για κινήσεις... να είμαι ευαίσθητη για το χρόνο που θα χρησιμοποιήσω Στο τέλος της μέρας η Μαίρη προφανώς ήταν κουρασμένη ύστερα από μια πολυάσχολη - δραστήρια μέρα (κουράζονται εύκολα). - όσο το δυνατό- να αποφύγω να προγραμματίσω συναντήσεις με τα παιδιά αργά το απόγευμα 17α
Συναισθηματικά χαρακτηριστικά Η Μαίρη έκλαψε όταν είχε κάποιο πρόβλημα (ευαίσθητη, δείχνει τα συναισθήματα της πιο εύκολα από ότι οι μεγάλοι) είμαι ευαίσθητος/ η στα συναισθήματα των παι- διών της τάξης μου και να τους συμπεριφέρομαι με ευγενικό τρόπο. Η Μαίρη έδειξε πολύ ενθουσιασμό στην υμνωδία (ενθουσιώδης) ενθαρρύνω τον ενθουσιασμό των παιδιών με όποιο τρόπο μπορώ. 17γ
1. Ακούω 2. Παρατηρώ 3. Ενδιαφέρομαι 4. Ξοδεύω χρόνο 18
Κάποιο παιδάκι κάθεται πάντοτε μόνο του πριν αρχίσει το μάθημα. Κάποιο παιδάκι έχει κόκκινα πρησμένα μάτια Το παιδάκι αντιδρά άσχημα κάθε φορά που του ζητάς να διαβάσει Κάποιο παιδάκι έχει μια μαυρίλα στο μπράτσο του 18α