Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και η καλλιέργεια του γραπτού και του προφορικού επιχειρηματολογικού λόγου Δ΄Δημοτικό Σχολείο Λατσιών.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Κειμενοκεντρικη προΣεγγιΣη
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Τα δικαιώματα των παιδιών
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Το Κειμενοκεντρικό-Διαδικαστικό Μοντέλο Παραγωγής Γραπτού Λόγου
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ανδρέας Ν. Ζεργιώτης Σχολικός Σύμβουλος 49ης Περιφέρειας Δ.Ε. Αττικής
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Το κειμενικό είδος της επιστολής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
Η περιληψη.
Επιχειρηματικός Λόγος
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Καταγραφή ιδεών Το πρώτο βήμα στη συγγραφή της έκθεσής σας είναι να καταγράψετε όλες τις ιδέες σας. Δε χρειάζεται να τις γράψετε με κάποια σειρά, αργότερο.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας στο Γλωσσικό Μάθημα (Ελληνικά): Εισηγήσεις για Χρήση και Αξιοποίηση Σταυρούλα Κοντοβούρκη Λέκτορας, Διδακτική Γλωσσικού.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
Παραγωγή γραπτού λόγου στο Λύκειο
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Δομή ερευνητικής εργασίας
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Η σημασία και η αναγκαιότητα του αστικού και περιαστικού πρασίνου στις.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Αιτιολογικές προτάσεις
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο Ζητούμε μπογιάτισμα της τάξης μας Τάξη Δ’ Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Στόχοι Να αναγνωρίσουμε τη σημαντικότητα να ζητούμε από τους αρμόδιους φορείς να ικανοποιήσουν κάποιο αίτημά μας. Να γράψουμε ένα κείμενο ακολουθώντας τα τρία στάδια παραγωγής κειμένου: Προσυγγραφικό Συγγραφικό Μετασυγγραφικό

Γεγονός: Οι τοίχοι της τάξης μας ξεφλουδίζουν και αυτό κάνει την τάξη μας να φαίνεται άσχημη.

Επικοινωνιακό Πλαίσιο: Γράφουμε μια επιστολή προς το Κοινοτικό Συμβούλιο Αρεδιού για να ζητήσουμε μπογιάτισμα της τάξης μας. Θα το πετύχουμε μόνο αν χρησιμοποιήσουμε λογικά επιχειρήματα.

Προσυγγραφικό Στάδιο Τι είδους κείμενο θα γράψουμε;

Προσυγγραφικό Στάδιο Κειμενικές συμβάσεις επιστολής

Προσυγγραφικό Στάδιο Κειμενικές Συμβάσεις Επιχειρηματολογικού κειμένου Α. Παίρνουμε θέση σχετικά με το θέμα Β. Χρησιμοποιούμε επιχειρήματα για να υποστηρίξουμε τη θέση μας. Γ. Καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα για το πώς θα ισχύσει η θέση αυτή. Πρόλογος Περιεχόμενο (Παράγραφοι) Επίλογος

Πώς διατυπώνουμε τα επιχειρήματά μας; 1. Με ερωτήσεις που προβληματίζουν αυτόν που τις ακούει ή τις διαβάζει.  Ποιο άλλο δέντρο θα ήταν καλύτερο από την ελιά; 2. Με συνδετικές λέξεις και φράσεις:  επίσης, συνεπώς, βέβαια  μπορεί, ενδέχεται, είναι δυνατόν, πιστεύω, υποθέτω...  πρέπει, χρειάζεται, επιτρέπεται, κρίνεται απαραίτητο 3. Με αιτιολογικές προτάσεις:  γιατί, διότι, επειδή

Συγγραφικό Στάδιο Κειμενικές συμβάσεις επιστολής Κειμενικές συμβάσεις επιχειρηματολογικού κειμένου Κώδικας διόρθωσης κειμένου

Συγγραφικό Στάδιο Παράγραφοι επιστολής: Πρόλογος Για ποιους λόγους οι τοίχοι της τάξης μας βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση; Για ποιους λόγους θα ήταν καλό να μπογιατιστεί η τάξη μας; Τι εισηγήσεις κάνουμε για να βοηθήσουμε κι εμείς στην επίτευξη του στόχου μας; Επίλογος

Συγγραφικό Στάδιο Παράγραφοι επιστολής:

Συγγραφικό Στάδιο Πρόλογος: Παίρνουμε θέση πάνω στο θέμα Μπορούμε να αρχίσουμε ως εξής: Αγαπητά μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου Αρεδιού, Εδώ και καιρό μας απασχολεί το θέμα του μπογιατίσματος της τάξης μας…

Επίλογος Χαιρετισμός Καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα. Γράφουμε τι ελπίζουμε να γίνει τελικά. Χαιρετισμός Κλείνουμε την επιστολή μας με ένα χαιρετισμό: Με εκτίμηση, Οι μαθητές της Δ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αρεδιού

Μετασυγγραφικό Στάδιο Κειμενικές Συμβάσεις Επιστολής 1. Έγραψα: τον αποστολέα; τον τόπο και την ημερομηνία; την προσφώνηση; το χαιρετισμό; την υπογραφή; 2. Έγραψα εισαγωγική παράγραφο; 3. Χώρισα το περιεχόμενο της επιστολής σε παραγράφους; 4. Έγραψα τελική παράγραφο; Κειμενικές Συμβάσεις Επιχειρηματολογίας 1. Έγραψα τους λόγους για τους οποίους η τάξη μας θέλει μπογιάτισμα; 2. Έγραψα λογικά επιχειρήματα γιατί πρέπει να μπογιατιστεί η τάξη μας; 3. Διατύπωσα κάποια ερωτήματα για να δείξω τη σημαντικότητα της κατάστασης; 4. Χρησιμοποίησα συνδετικές λέξεις και φράσεις, όπως: επίσης, συνεπώς, βέβαια μπορεί, ενδέχεται, είναι δυνατόν, πιστεύω, υποθέτω... πρέπει, χρειάζεται, επιτρέπεται, κρίνεται απαραίτητο 5. Χρησιμοποίησα αιτιολογικές προτάσεις;