ΟΜΑΔΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ: ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΑΝΤΟΥΝΑ ΚΩΝ/ΝΑ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΑΓΝΗ ΜΟΣΧΟΝΑ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΓΙΟΥΚΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πολυτεχνείο 1974.
Advertisements

«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
Wikipedia_ Σύνθεση διαδικτυακής παγκόσμιας εγκυκλοπαίδειας από τους αναγνώστες της. Επικοινωνία και συμφωνία για υποκειμενικά θέματα πολλών οπτικών γωνιών.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Οι Γερμανοί κατακτούν την Ελλάδα
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
 Η Εθνική Πινακοθήκη δημιουργήθηκε κατόπιν δωρεάς του νομικού Αλεξάνδρου Σούτσου, που το 1896 άφησε την περιουσία του στο κράτος με σκοπό τη δημιουργία.
17 ΝοεμβρΙου 1973.
«Γκουέρνικα» Μια εικαστική καταγγελία για τη βαρβαρότητα του πολέμου
Oι τέχνες και τα γράμματα στα ελληνιστικά χρόνια
Πόσα χρόνια πέρασαν από τότε;
Κακκαλής Ιωάννης Κοιλάκου Σταυρούλα Κρητικίδης Μάνος Λιοκάτης Χρήστος
ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ήχος: καθετί που γίνεται αντιληπτό από την ακοή μας, καθετί που ακούμε Ακουστική Επικοινωνία: κατανόηση της συμπεριφοράς του ήχου, του.
Μια ιστορική αναδρομή στο ηρωικό ‘40
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Τα οδωνύμια της Κρύας Βρύσης
ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
Οι Έλληνες αντιμέτωποι με τους κατακτητές
28η Οκτωβρίου 1940.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973 (ΧΟΥΝΤΑ)
Η στρατιωτική δικτατορία στην Ελλάδα
Η εξέγερση του Πολυτεχνείου το 1973 ήταν μια μαζική διαδήλωση λαϊκής αντίθεσης στο καθεστώς της Χούντας των Συνταγματαρχών. Η εξέγερση ξεκίνησε στις 14.
..
Ερευνητικη Εργασια Ά Ταξησ Λυκειου Μyρινα ετοσ ο Τετραμηνο
Η ελευθερία στο σχολείο γίνεται πραγματικότητα
28 Οκτωβρίου 1940: Μια ιστορική εθνική επέτειος που, κάθε χρόνο, γιορτάζεται με κάθε επισημότητα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος.
ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ.
H Ελλάδα το 1940 βρισκόταν υπό διαρκώς αυξανόμενη πίεση
Η Τάξη μας (E’1)
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Η νύχτα της 17 Νοεμβρίου του 1973
Ι ΣΤΟΡΊΑ Ο Ι ΑΓΏΝΕΣ ΤΩΝ ΣΟΥΛΙΩΤΏΝ. Οι ανυπότακτοι Σουλιώτες πρωταγωνίστησαν σε πολλές επαναστατικές ενέργειες εναντίον των Τούρκων. Πολλοί γνωστοί είναι.
Η νύχτα της 17ης Νοέμβρη 1973 Μαρία – Στεφανία Χατζηγρηγορίου
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 Η Ελλάδα πολεμά τον φασισμό.
28η Οκτωβρίου 1940 Αφιέρωµα.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
Αυτό το αεροδρόμιο, είχε το πλεονέκτημα της εγγύτητας με το σιδηροδρομικό δίκτυο και το σιδηροδρομικό σταθμό (μόλις 200 μέτρα μακριά). Μετά τη γερμανική.
17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Για τη Μακεδονία θα μιλήσουμε σήμερα. Όχι όμως για τη σημερινή Μακεδονία που είναι ελεύθερη και ζούμε σ’ αυτήν και είμαστε περήφανοι για το όνομά της,
17 Νοεμβρίου 1973 Μνήμη Πολυτεχνείου Τριάντα τρία χρόνια μετά.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
17 ΝΟΕΜΒΡΗ 1973 Τα μάτια μου δεν είδαν τόπον ενδοξότερον από τούτο το αλωνάκι (Ελεύθεροι πολιορκημένοι –Διονύσιος Σολωμός)
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τα παράδοξα των καιρών μας
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
Πολυτεχνείο 1973.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.
Η Εξέγερση του Πολυτεχνείου
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΤΟΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΟΥΡΙΑ
Υπεύθυνος Καθηγητής: κ. Γ. Καπετανάκης
Μνήμη Πολυτεχνείου 17 Νοεμβρίου.
28η Οκτωβρίου 1940.
17 Νοεμβρίου 1973 Μνήμη Πολυτεχνείου
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Μια ιστορική αναδρομή στο ηρωικό ‘40
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ: ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΑΝΤΟΥΝΑ ΚΩΝ/ΝΑ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΑΓΝΗ ΜΟΣΧΟΝΑ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΓΙΟΥΚΟΥ

Αναλογικό ή συμβατικό Ψηφιακό ραδιόφωνο Δορυφορικό Διαδικτυακό

 Στις μέρες μας οι άνθρωποι φαίνεται να χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδικτυακό ραδιόφωνο, απλούστατα για το λόγο ότι το διαδίκτυο είναι ένα σύστημα που όλοι διαθέτουν πλέον στα σπίτια τους και επομένως τους είναι πολύ πιο εύκολο να απολαύσουν το ραδιόφωνο από το διαδίκτυο. Παρόλα αυτά, το διαδικτυακό ραδιόφωνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μέσα στοσπίτι και έτσι περιορίζει τη δυνατότητα χρήσης και σε άλλους χώρους. Γιατον λόγο αυτό το ψηφιακό ραδιόφωνο προτιμάται επίσης από τουςακροατές, καθώς έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχιμόνο στο σπίτι αλλά οπουδήποτε αλλού.

Ο ξεχωριστός ρόλος της Ραδιοφωνίας ως παράγοντα καθοδήγησης τωνμαζών τράβηξε την προσοχή των κρατών και των κυβερνήσεων τωνδιαφόρων χωρών με αποτέλεσμα τη γρήγορη και τεράστια διάδοσή της.Ιδιαίτερα ο Β΄ παγκόσμιος πόλεμος και η μεταπολεμική εποχή ήτανπερίοδος που το κυριότερο χαρακτηριστικό της αποτελούσαν οι ιδεολογικέςδιαμάχες με αποτέλεσμα να γίνει η Ραδιοφωνία το κυριότερο όπλοπροπαγάνδας και επηρεασμού των μαζών. Ο πόλεμος των συχνοτήτων καιτων παρασίτων ήταν πολλές φορές στην ημερήσια διάταξη με την εκπομπήσταθμών μεγάλης ισχύος και εμβέλειας τεραστίων αποστάσεων.

. Στις 14 Νοεμβρίου 1973 φοιτητές του Πολυτεχνείου αποφάσισαν αποχήαπό τα μαθήματα και άρχισαν διαδηλώσεις εναντίον του στρατιωτικούκαθεστώτος των συνταγματαρχών. Καθώς οι αρχές παρακολουθούσαναμέτοχες, οι φοιτητές που αυτοαποκαλούνταν «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι»,οχυρώθηκαν μέσα στο κτίριο της σχολής επί της οδού Πατησίων καιξεκίνησαν τη λειτουργία του ανεξάρτητου ραδιοφωνικού σταθμού τουΠολυτεχνείου. Ο πομπός κατασκευάστηκε μέσα σε λίγες ώρες σταεργαστήρια της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών από τον ΓιώργοΚυρλάκη. Το πλέον ιστορικό, μήνυμά τους ήταν: «Εδώ Πολυτεχνείο! Λαέτης Ελλάδας το Πολυτεχνείο είναι σημαιοφόρος του αγώνα μας, του αγώνασας, του κοινού αγώνα μας ενάντια στη δικτατορία και για την Δημοκρατία»

Εδώ ελεύθεραι ακόμα Αθήναι…Έλληνες! Οι Γερμανοί εισβολείς ευρίσκονται εις τα πρόθυρα των Αθηνών.Αδέλφια! Κρατήστε καλά μέσα στην ψυχή σας το πνεύμα του μετώπου.Ο εισβολεύς εισέρχεται με όλας τας προφυλάξεις εις την έρημον πόλιν μετα κατάκλειστα σπίτια.Έλληνες! Ψηλά τις καρδιές! Προσοχή! Προσοχή!Η πρωτεύουσα περιέρχεται εις χείρας των κατακτητών. Επάνω εις τον Ιερόν Βράχον της Ακροπόλεως δεν κυματίζει πλέον υπερήφανη η γαλανόλευκος. Αντ’ αυτής εστήθη το λάβαρον της βίας. Ο φρουρός τηςσημαίας μας, διαταχθείς να την υποστείλει διά να ανυψωθεί η γερμανική,αυτοκτόνησε ριφθείς εις το κενόν από του σημείου όπου ευρίσκετο η γαλανόλευκος.

Στο κανονικό θέατρο ο θεατής χρησιμοποιεί δύο αισθήσεις, την ακοή και την όραση. Στο ραδιόφωνο όμως, έχουμε ένα ‘’αόρατο’’ θέατρο, όπου ο θεατής αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει όσο το δυνατόν πιο προσεκτικά την αίσθηση της ακοής. Επιπλέον, μπορεί η φαντασία του να διακυμαίνεται και να φαντάζεται αυτός όπως θέλει το έργο και τους ήρωες. Ο θεατής στο ραδιοφωνικό θέατρο είναι πιο ελεύθερος ενώ στο κανονικό θέατρο μπορεί να φανταστεί γεγονότα που είναι μόνο εκτός σκηνής. Έτσι, στο ραδιοφωνικό θέατρο η ακοή μεταμορφώνεται σε όραση, αφήνοντας τη φαντασία μας να παίξει το δικό της θέατρο με τα δικά της σκηνικά και τις δικές της φυσιογνωμίες. Εδώ δεν γίνεται μια προσπάθεια υποβιβασμού της αξίας του κανονικού θεάτρου, παρά μια μικρή προσπάθεια σύγκρισής του με τη ραδιοφωνική του εκδοχή, η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως παράγοντας εμπλουτισμού της θεατρικής τέχνης, καθώς και ως μια μεταλλαγή του θεατρικού θεάματος σε θεατρικό ακρόαμα.