ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προφίλ του θύματος Διαφορετικότητα (ανεπτυγμένη μαθητική κουλτούρα, διαφορετική θρησκεία/εθνικότητα ή αναπηρία) Άγχος, ανασφάλεια Ευαίσθητα, εσωστρεφή,
Advertisements

ΟΜΑΔΑ: LOOKING THROUGH
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ: «Ο σιωπηλός εφιάλτης»
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Έρευνα για την ενδοσχολική βία στο 3ο Λύκειο Λάρισας
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Δικαιώματα παιδιού και καταπάτησή τους
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΛΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ – Α1
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Ενδοσχολική βία στο ελληνικό σχολείο
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός στα Σχολεία
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Οι Λόγοι που Ωθούν τους Έφηβους στην Παραβατικότητα.
Ο εκφοβισμός μπορεί να πάρει διάφορες μορφές.
Αιτίες, επιπτώσεις, αντιμετώπιση
Σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση Αίτια, επιπτώσεις, αντιμετώπιση
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ… BULLYING Ειρήνη Αναγνώστου- Κελεπούρη, Ph
Δέσποινα Στεφανία Τζένη
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ MEDITERRANEAN COLLEGE ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Schoolers: Μια δομή για εφήβους Σχολική Διαρροή Μπάρλου Έφη Παιδοψυχίατρος Μονάδα Εφηβικής Υγείας Β Παιδιατρική Κλινική Νοσοκομείο Παίδων «Π& Α. Κυριακού»
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ο σχολικός εκφοβισμός (ή bullying) είναι μια μάστιγα που παρατηρείται σε σχολεία και επιβάλεται να καταπολεμηθεί άμεσα. Μαρία Μαστοράκου.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ ΟΜΑΔΑ: ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΟΥΚΛΗΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ ΚΟΥΡΚΟΥΜΕΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΛΑΤΣΙ ΡΟΛΑΝ

Αιτίες έκφρασης της σχολικής βίας Μέσα απο τις έρευνές μας σχετικά με τα αίτια που οδηγούν τους μαθητές στην άσκηση βίας στο σχολείο βρήκαμε τις παρακάτω πληροφορίες: Οι προδιαθεσικοί παράγοντες διακρίνονται σε: ατομικούς και σε κοινωνικούς. Στους ατομικούς συγκαταλέγονται: το φύλο , η κληρονομικότητα και άλλοι βιολογικοί παράγοντες , όπως η ψυχική υγεία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νεανικής ηλικίας . Στους κοινωνικούς παράγοντες συγκαταλέγονται: η οικογένεια , το σχολείο και γενικότερα η εκπαίδευση , το περιβάλλον , τα πρότυπα συμπεριφοράς , η εργασία και η πολιτική διαφορετικότητα .

Αίτια που οδηγούν τους μαθητές σε άσκηση βίας Στη συνέχεια, ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που ευνοεί την σύνδεση των νέων με τον κόσμο της παρανομίας είναι η χαμηλή σχολική επίδοση και η σχολική αποτυχία Την ίδια στιγμή , η κατάθλιψη στην εφηβική ηλικία συνδυάζεται με παρορμητικές , επιθετικές αντιδράσεις .Επιπλέον, η αίσθηση ψυχικού κενού , καταπιέσεως και ανασφάλειας που παρατηρείται στους νέους συμβάλλει στην υιοθέτηση ανομικής συμπεριφοράς

Αίτια που οδηγούν τους μαθητές σε άσκηση βίας Ο σημαντικότερος, όμως,παράγοντας σχολικής βίας είναι η οικογένεια . Η έλλειψη προσοχής και κατανόησης , η κακή διαπαιδαγώγηση και η κακομεταχείρηση μπορουν να οδηγήσουν τους νέους σε παραβατικές συμπεριφορές. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η παιδική εργασία, η οποία ενοχοποιείται γαι την εκδήλωση αντικοινωνικής συμπεριφοράς , η συνεχής παρακολούθηση βίας στην τηλεόραση , μπορεί να οδηγήσει σε βίαιη και εγκληματική συμπεριφορα, αλλά και το σώμα των εφήβων που είναι πηγή έντονων διαχυτικών ερεθισμάτων και τους οδηγεί σε σεξουαλικές παραβατικές συμπεριφορές .

Οικονομική κρίση & bulling Η Ομάδα Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου του Παιδιού πραγματοποίησε μία έρευνα κατά την οποία μαθητές ηλικίας 14-18 ετών από 22 διαφορετικά σχολεία της χώρας μας αποκάλυψαν ότι η οικονομική κρίση έχει εισβάλλει για τα καλά στη ζωή τους. Πιο συγκεκριμένα η οικονομική κρίση έχει σοβαρές συνέπειες στην οικογενειακή ζωή του 89% αυτών των μαθητών ενώ στο υπόλοιπο 11% η κρίση φαίνεται να έχει επηρεάσει τις προσωπικότητες τους σε μεγάλο βαθμό. Τα πιο χαρακτηριστικά καθημερινά παραδείγματα είναι ότι το χαρτζιλίκι των μαθητών έχει μειωθεί ακόμα και στο 50% και πολλοί από αυτούς πολλές φορές μένουν νηστικοί. Επίσης, ένα ακόμη πολύ σημαντικό εξίσου παράδειγμα είναι ότι πολλοί μαθητές οι οποίοι θα ήθελαν να σπουδάσουν ή ακόμα να έφευγαν για το εξωτερικό, τώρα με την κρίση τους έχουν «κοπεί τα φτερά».

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΒΙΑΣ • η μειωμένη διάθεσή του ή η άρνησή του να πάει στο σχολείο με πρόσχημα κάποια αδιαθεσία • οι αδικαιολόγητες απουσίες του, • η απροσδόκητη μαθησιακή του πτώση που αποτυπώνεται με βαθμούς που πέφτουν • το γεγονός ότι περνά το χρόνο του στα διαλείμματα κοντά στους εκπαιδευτικούς και τα γραφεία • το ότι καθυστερεί να πάει στο σχολείο ή αργεί να επιστρέψει στο σπίτι

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΒΙΑΣ το ότι τα ρούχα του είναι συχνά σκισμένα και κατεστραμμένα το ότι έχει σημάδια και μελανιές στο σώμα ή άλλες ενδείξεις επίθεσης και αποφεύγει να εξηγήσει πώς συνέβησαν το ότι χάνει συχνά τα πράγματά του το ότι ζητάει συχνά χρήματα από τους γονείς του γιατί χάνει αυτά που του δίνουν το ότι υπάρχουν ξαφνικές αλλαγές στη διάθεσή του που επιμένουν το ότι παραπονιέται για ψυχοσωματικά προβλήματα

Τα παιδιά που γίνονται θύματα εκφοβισμού συνηθίζουν: να έχουν φοβίες να απουσιάζουν συχνά από το σχολείο να οδηγούνται σε σχολική αποτυχία να εμφανίζουν μαθησιακές δυσκολίες ψυχοσωματικά προβλήματα διαταραχές ύπνου κατάθλιψη

Τα παιδιά θύτες αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να απομακρυνθούν από το σχολείο να διακόψουν τη σχολική φοίτηση να εμφανίσουν τάσεις φυγής από το σπίτι να εξελιχθούν σε ενήλικες με αντικοινωνική και παραβατική συμπεριφορά.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ