ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ Η ηχορύπανση αποτελεί ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα των σύγχρονων κοινωνιών. Σήμερα ο θόρυβος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους περιβαλλοντικούς.
Advertisements

ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Λασκαρίδου Λίνα Ζαχαριάδου Αναστασία Αϊδινίδου Εύη Ζαχαριάδου Εύα Μυρτολλάρι Όλγα.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Φαινόμενο θερμοκηπίου
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Η εξασθένηση της στιβάδας του όζοντος
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Όξινη βροχή Όξινη βροχή ονομάζεται το φαινόμενο των ασυνήθιστα όξινων μετεωρολογικών κατακρημνισμάτων, όπως π.χ. βροχή, χαλάζι, χιόνι, ομίχλη, πάχνη, ως.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
1 Το Κοινωνικό Κόστος από τη Χρήση Αυτοκινήτων στις Κυπριακές Πόλεις Θεόδωρος Ζαχαριάδης Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
ΦΩΤΟΡΥΠΑΝΣΗ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Ρύπανση και μέθοδοι αντιμετώπισης

1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Κλιματικές Αλλαγές – Μετρήσεις του Μικροκλίματος της Αγ. Παρασκευής
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
Οικολογική Μετακίνηση 6 ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων. Η Ομάδα μας.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
Φωτοχημικό νέφος.
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΣΕΡΕΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ.
Ρύπανση του αέρα Μετά τη μελέτη του κεφαλαίου αυτού θα μπορείτε:
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Από τον Παναγιώτη Ψυχογιό
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Φαινόμενου του θερμοκηπίου
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ; ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ

Ο φαύλος κύκλος του κυκλοφοριακού Επιπτώσεις της οδικής κυκλοφορίας στο αστικό περιβάλλον Οδηγική συμπεριφορά

Η αυτοκίνηση προκάλεσε σημαντικές και απρόβλεπτες επιπτώσεις στη ζωή της πόλης

Περιβαλλοντικών, κοινωνικών και αισθητικών προβλημάτων των πόλεων Το αυτοκίνητο έχει γίνει σημαντικός παράγοντας

Αύξηση των Ι.Χ. στην πόλη Ανάγκη για χώρους στάθμευσης στην πόλη Κυκλοφοριακή συμφόρηση Λιγότεροι άνθρωποι προτιμούν τα λεωφορεία Παρεμπόδιση της κίνησης των πεζών, των λεωφορείων, αργοπορίες, άγχος. Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ

Ο μέσος δυτικός άνθρωπος ξοδεύει 4 από τις ώρες του 24ώρου μέσα στο αυτοκίνητό του ! είτε δουλεύοντας γι΄ αυτό!

Ο κάθε φωτεινός σηματοδότης προκαλεί έκλυση 20 τόνων διοξειδίου του άνθρακα κάθε χρόνο στην ατμόσφαιρα, λόγω της καθυστέρησης των οχημάτων. Το μέσο αυτοκίνητο εκλύει το βάρος του σε διοξείδιο του άνθρακα κάθε χρόνο. Κατά μέσο όρο η χρήση ενός αυτοκινήτου (κάτω των 1400 κυβικών) ετησίως παράγει 2,08 τόνους διοξειδίου του άνθρακα Προκαλεί ατμοσφαιρική ρύπανση Ενοχλεί τους ανθρώπους με το θόρυβο που προκαλεί

Επιδεινώνει την υπερθέρμανση του πλανήτη Τα κλιματιστικά των αυτοκινήτων είναι η βασική πηγή έκλυσης των χλωροφθορανθράκων, που καταστρέφουν το στρώμα του όζοντος.

Σπαταλάει ενέργεια και φυσικούς πόρους Η συνολική απόσταση που διήνυσαν τα αυτοκίνητα στις δυτικές χώρες το 1985 ήταν 2,5 τρισεκ. μίλια, δηλ. μισό έτος φωτός.. Αυτή τη στιγμή αυτοκίνητα είναι σταματημένα μπροστά από κάποιο φωτεινό σηματοδότη με τη μηχανή τους να δουλεύει. Αυτό ισοδυναμεί με άλογα να χοροπηδούν χωρίς να πηγαίνουν πουθενά!

Σκοτώνει τη ζωντάνια των δρόμων Αποτελεί απειλή για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου Αμαυρώνει την ομορφιά της πόλης

Καταστρέφει τον κοινωνικό ιστό των οικισμών Αν αθροίσουμε το χώρο για παρκάρισμα και κίνηση (δρόμους), το ΙΧ αφαιρεί από τον ιστό μιας πόλης το 40% του χώρου. Η κατασκευή δρόμων για τα αυξανόμενα ΙΧ διασπά τον κοινωνικό ιστό όσο τίποτε άλλο, υποβαθμίζει το αστικό τοπίο, αυξάνει τα ατυχήματα και την εγκληματικότητα

Εξολοθρεύει χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο Στο δυτικό κόσμο η πρώτη αιτία θανάτου για τα παιδιά είναι τα τροχαία. Τα παιδιά που μεγαλώνουν κοντά σε αυτοκινητόδρομους έχουν 6 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να αναπτύξουν καρκίνο.

Η αυτοκίνηση στην πόλη Σκοτώνει τη ζωντάνια των δρόμων Καταστρέφει τον κοινωνικό ιστό των οικισμών Απομονώνει τους ανθρώπους Υποθάλπει την άναρχη επέκταση των προαστίων Αποτελεί απειλή για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου Αμαυρώνει την ομορφιά της πόλης Ενοχλεί τους ανθρώπους με το θόρυβο που προκαλεί Προκαλεί ατμοσφαιρική ρύπανση Εξολοθρεύει χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο Επιδεινώνει την υπερθέρμανση του πλανήτη Σπαταλάει ενέργεια και φυσικούς πόρους Φτωχαίνει τα έθνη

Το ποδήλατο δεν ρυπαίνει. Είναι υγιεινό, γιατί με έμμεσο τρόπο επιβάλλει τη φυσική άσκηση στον αναβάτη. Είναι το μέσο με το χαμηλότερο κόστος : έρευνες στην Ολλανδία έδειξαν ότι η εξοικονόμηση πόρων από την ενεργό χρήση του ποδηλάτου υπολογίζεται σε περίπου 2,1 δις ECU το χρόνο

Είναι το πιο γρήγορο μέσο στην πόλη. Μετρήσεις έχουν δείξει ότι αν οι μετακινήσεις μέχρι 5 χιλιόμετρα μέσα στις πόλεις γίνονταν με ποδήλατο ή με τα πόδια, η κυκλοφορία θα μειωνόταν περίπου στο μισό. Έχει μικρές απαιτήσεις για πολύτιμο αστικό χώρο - δεν απαιτεί υποδομές - ακόμα και στην περίπτωση των ποδηλατοδρόμων η εξυπηρέτηση του κοινού είναι μεγαλύτερη -η μετακίνηση με ποδήλατο απαιτεί 5 φορές λιγότερο χώρο.

Σχεδιαστικοί στόχοι

Υψηλή ποιότητα ζωής Αποτελεσματική χρήση των πόρων Γρήγορη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών Ο σχεδιασμός των πόλεων εξυπηρετεί τρεις κύριες απαιτήσεις:

Η εκπλήρωση αυτών των απαιτήσεων επιβάλλει τα παρακάτω σχεδιαστικά πρότυπα: Ταχύ μεταφορικό μέσο Κοντινοί σταθμοί Κοντινοί χώροι πρασίνου Τετραώροφα κτίρια