ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΑ ΕΛΕΓΧΟΥ» ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από τη C στη C++ Hy240b project 2014 Phase 1.
Advertisements

Ταχύτητα, Απλότητα & Αξιοπιστία. Αρχιτεκτονική Μηχανισμοί Αυτοελέγχου Συνδεσιμότητα Περιβάλλον Εργασίας Πληροφορίες Σχήματος Report Builder Import Manager.
Ιωάννης Βλαχάβας, Ηλίας Σακελλαρίου Τμ. Πληροφορικής, Α.Π.Θ.
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
Εισαγωγή στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΑ ΕΛΕΓΧΟΥ» ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΑ ΕΛΕΓΧΟΥ» ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Microsoft Exchange Server Τι είναι ο Exchange Ο Exchange Server χρησιμοποιείται για την παροχή υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( service).
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Φροντιστήρια Εισηγητής: Σπύρος Αργυρόπουλος Μέλος ΕΤΕΠ Εργαστήριο Προγραμματισμού & Τεχνολογίας Ευφυών Συστημάτων.
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος γ
Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
NIKOΛΑΟΣ ΝΤΙΡΛΗΣ 5ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΙΘΟΥΣΑ Β4 1.  Ένα thread έχει: ID, program counter, register set, stack  Μοιράζεται με τα άλλα threads της ίδιας διεργασίας.
JAVA και SQL Δαμιανός Χατζηαντωνίου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Στατικές μέθοδοι και μεταβλητές Εσωτερικές κλάσεις.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΑ ΕΛΕΓΧΟΥ» ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004.
Εισαγωγή Ειδικά Θέματα Μεταγγλωτιστών Χειμερινό Εξάμηνο / Κατασκευή compiler για την γλώσσα Minijava.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ & ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΩΝ
Μνημη τυχαιας προσπελασης (Random Access Memory - RAM)
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java II.
ORACLE PL/SQL Εξαιρέσεις Exceptions. ΟΡΙΣΜΟΣ Μια εξαίρεση (exception) είναι ένας δείκτης που ενεργοποιείται κατά την εκτέλεση του προγράμματος.
HY 120 "ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ" Programming Logic Devices (PLDs) (Συσκευες Προγραμματιζομενης Λογικης)
Γλωσσική Τεχνολογία Εισαγωγικό Φροντιστήριο. Project του μαθήματος  Εργασία 2 ατόμων  Προφορική εξέταση για :  Project (80%)  Θεωρία (20%)  Στο φροντιστήριο.
HY340 : ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ Αντώνιος Σαββίδης.
3 / 4 / 2002 μοντέλα ανάλυσης ενεργειών χρήστη
Μεταγωγή (Switching) Πως σχηματίζουμε διαδίκτυα. Περίληψη Μεταγωγή Κυκλωμάτων (Circuit switching) Μεταγωγή Πακέτων (Packet switching) Μεταγωγή Εικονικών.
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πολυμορφισμός.
Δρ. Μαρία Ι. Ανδρέου Εισαγωγή στον Αντικειμενόστρεφη Προγραμματισμό (Object-Oriented Programming) Data Types, Variables, and Arithmetic.
ΟΣΣ Δεκεμβρίου 2004 Σχεδιασμός Λογισμικού Γλώσσες Προγραμματισμού ΙΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΗΥ-220 Verilog HDL. Τα βασικά.... ΗΥ-220 – Ιάκωβος Μαυροειδής2 Βασική Ροή Σχεδίασης Requirements SimulateRTL Model Gate-level Model Synthesize SimulateTest.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Συναρτήσεις.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
ΗΥ-340 Γλώσσες και Μεταφραστές Φροντιστήριο Syntax Directed Translation and alpha Language.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Εργαλεία.
HTML-PHP Καμπέρης Άρης Α.Μ. 763 Zaher Owda Α.Μ. 849.
Κεφάλαιο 3 Τύποι Δεδομένων - Τελεστές. Πρωτογενείς τύποι δεδομένων: int, float, double, chars ΤύποςΌνομαΜέγεθος byte 8-bit signed, short 16-bit.
Προσομοίωση Δικτύων 2n Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη επικοινωνιακών ζεύξεων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
1 Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Υπολογιστές και Δεδομένα Κεφάλαιο 4ο Πράξεις με μπιτ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Τίτλος: Υλοποίηση ασύρματου δικτύου αισθητήρων με μικροελεγκτή Παππά Βασιλική Α.Ε.Μ 3146.
11/14/2016Structural VHDL148 Structural VHDL Παράδειγμα Multiplexer Component Component specification Port map command Unconnected outputs Unconnected.
SEcuring TRansit CONtainers
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Εισαγωγικά Θέματα Διαχείρισης Δικτύων
Structure of Management Information (SMI)
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ

Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΧΡΗΣΤΗ.

Programmable Logic Technologies
Κεφάλαιο 10 Streams.
3.2 Μεταβλητές και τύποι δεδομένων
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python, ΑΠΘ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python Εβδομάδα 1: Βασικά στοιχεία.
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
Εισαγωγή στον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΑ ΕΛΕΓΧΟΥ» ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004

10o ΜΕΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ (7ο επίπεδο) & ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΧΡΗΣΤΗ (8ο επίπεδο) ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΔΙΟΥ LONWORKS

ΤΟ ‘ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ’ OSI MONTΕΛΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ

Το 7o Επίπεδο Εφαρμογής (Application) στο Lonworks

Γενικά Χαρακτηριστικά της γλώσσας Neuron C  Προγραμματιστική γλώσσα βασισμένη στην ANSI C  Σχεδιάστηκε ειδικά για το Neuron Chip  Εμπεριέχει επεκτάσεις (extensions) - Network Communication Model ( FB’s & NV’s ) για την απλοποιημένη επικοινωνία απομακρυσμένων συσκευών - Network Configuration Model ( FB’s & Conf. Properties ) για την εύκολη μορφοποίηση του δικτύου - Type Model ( standard & user resource files ) για την ολοκλήρωση και διαλειτουργικότητα ετερογενών συσκευών - Ένα σύνολο από I/O Objects για το Ι/Ο του Neuron Chip - Διαχείριση των Events (Timer – I/O – Network Event Handling) με την δήλωση when

Data - Driven Φιλοσοφία vs. Command - Driven

Event - Driven Φιλοσοφία vs. Polled - Scheduling

 Network Variables (Δήλωση στη Neuron C και Firmware)  Δημιουργεί το ένα μέρος του Lonworks Device Interface. Standard Network Variable Types = SNVT’s Πχ. network output SNVT_lev_disc nvo_switch;  Configuration Properties (Device Behavior Customization)  Δημιουργεί το άλλο μέρος του Lonworks Device Interface. Standard Configuration Property Types = SCPT’s Μορφοποιούνται από κάποιο Network Tool (πχ. LonMaker)  Functional Blocks (Network Variables + Configuration Properties) defined by Functional Profiles  Event driven scheduling system Πχ. // Event driven Task when (io_changes(Switch2) ) { nvo_switch_state = input_value; }  Lower level messaging service Πχ. // Message Task when (msg_arrives(10) ) { ………… } Neuron C (NV, CP, FB, Events, Msgs)

Neuron C (Timer, I/O Object)  Timer (Δηλώνονται στη Neuron C σαν μεταβλητές και ελέγχονται από το Firmware) Πχ. stimer timer1 = 5; // start timer1 with value 5 seconds when (timer_expires(timer1) ) { ………… }  I/O Objects (Δήλωση στη Neuron C και Firmware)  Είναι standardized I/O Device Drivers για το Neuron chip. Πχ. IO_4 input bit Switch1; IO_1 output bit relay1; IO_1 output bit relay1; IO_6 output bit io_nw1_cs = CS_OFF; IO_6 output bit io_nw1_cs = CS_OFF; IO_7 output bit io_nw2_cs = CS_OFF; IO_7 output bit io_nw2_cs = CS_OFF; IO_8 neurowire master select(IO_0) kbaud(20) io_nw1; IO_8 neurowire master select(IO_0) kbaud(20) io_nw1; IO_8 neurowire master select(IO_7) kbaud(20) io_nw2; IO_8 neurowire master select(IO_7) kbaud(20) io_nw2;

I / O O B J E C T S

Direct I/O Objects (logic at pins) Timer / Counter I/O Objects I/O Objects

Serial I/O Objects (I or O) Serial I/O Objects Parallel I/O Objects

Neuron Chip I/O Objects

Δυνατότητα ανά I/O

E V E N T S “WHEN”

Events Συστήματος / Scheduler Πχ. when (timer_expires(timer1) ) {…………} Events από Ι/Ο Πχ. when (io_changes(Switch2) ) {…………} Προκαθορισμένα (Predefined) Events

Events από NV Πχ. when (nv_update_occurs(nvi_relay_state) ) { io_out(relay1, nvi_relay_state); io_out(relay1, nvi_relay_state);} Events από Messages Πχ. when (msg_arrives(10) ) {…………} Προκαθορισμένα (Predefined) Events

Όλα τα Προκαθορισμένα (Predefined) Events γίνονται αντιληπτά με την Δήλωση «When» (when clause or statement)

User - Defined Events Κάθε Neuron C έκφραση η οποία έχει Boolean αποτέλεσμα Δηλαδή  1 ή 0 (True or False) Πχ. when ((timer_expires(timer1) ) && (flag == TRUE)) // Task to execute {…………}

NETWORKVARIABLES(NV’s) nvo (output NV) nvi (input NV)

Η Φιλοσοφία της Σύνδεσης Εισόδων με Εξόδους μέσω των Μεταβλητών Δικτύου  Νοητό Καλώδιο  Δημιουργείται και μορφοποιείται από ένα Network Tool  Αλλάζει χωρίς επαναπρογραμματισμό της συσκευής  Είναι ευκολόχρηστο

Node1  Node2 nvo…  nvi3…. Node1  Node2  Node3  Node3 nvo…  nvi1….  nvi2…  nvi2…

NV Declaration Modifier (sync, polled …) Class (const, eeprom …) Conn (ackd, unackd …) Type (SNVT…) Παραδείγματα Απλή δήλωση Με Priority Χωρίς ACK

NV Events (When) Παραδείγματα

Γενικός Κατάλογος (Master List) SNVT

Δομές - SNVT Structures

Enumeration Lists

CONFIGURATIONPARAMETER TYPES TYPES(SCPT’s)

FUNCTIONAL BLOCKS

Παράδειγμα Functional Blocks σε ένα Σύστημα Έξυπνου Φωτισμού

ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NEURON C (Functions)

Execution Control

Network Configuration

Integer Mathematics Κλπ ………………..

Floating point Mathematics Κλπ ………………..

Strings

Utilities

I / O

Preprocessor / Compiler Directives

Directives (Preprocessor, Compiler) Πχ. #ifndef smart_io #………………… #………………… #……………….. #……………….. #endif #endif Πχ. #pragma enable_io_pullups (Επιτρέπει στον Compiler να ενεργοποιεί εσωτερικές pull-up αντιστάσεις κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει με την γλώσσα προγραμματισμού και δεν χρειάζεται να γίνει εξωτερικά με H/W)