Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Τα δικαιώματα των παιδιών
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Βάρος και βαρυτική δύναμη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Το ποτάμι Να δημιουργήσετε μια φωτοαφήγηση επιλέγοντας όποιες από τις εικόνες προτιμάτε. Στη συνέχεια να τοποθετήσετε πάνω τους ως λεζάντες αποσπάσματα.
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Αφηγηματικό κείμενο Ο χώρος όπου συμβαίνουν τα γεγονότα
Ο νερουλάς Δ΄ τάξη Ενότητα 2η Ρώτα το νερό τι τρέχει Χριστούλα Λουκά.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
1η Δράση Ατομική δημιουργία
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
Συνέντευξη με νήπια.
Αφήγηση αφήγηση.
Βιολογία Γυμνασίου.
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Προετοιμασία της Βιβλικής
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Τηλεγραφήματα SOS Στη Συννεφοπολιτεία φτάνουν καθημερινά τηλεγραφήματα SOS. Παρατηρείστε τις επόμενες εικόνες και σκεφτείτε τι να λένε τα τηλεγραφήματα που τις συνοδεύουν.

Πετρελαιοκηλίδα τεραστίων διαστάσεων απειλεί τα νησιά του Ειρηνικού…

Η τρύπα του όζοντος αυξάνει τους δείκτες της θερμοκρασίας…

McCarty Glacier, Alaska Λιώνουν οι πάγοι στους πόλους της Γης …

Μεγάλη πυρκαγιά απειλεί ν’ αφανίσει τα δάση της Κεντρικής Ευρώπης…

Στάση Βροχοσταλίδων Διαβάστε σιωπηρά το κείμενο και εξηγήστε τι να σημαίνει άραγε ο τίτλος. Αριθμήστε τις παραγράφους. Τι είδους κείμενο είναι το σημερινό; Από πού το καταλαβαίνουμε; (Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της αφήγησης;)

ΑΦΗΓΗΣΗ...    ΤΟΠΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ: Πραγματικά ή φανταστικά Παρουσιάζονται με μια ορισμένη σειρά  ΧΡΟΝΟΣ  ΑΦΗΓΗΣΗ... ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ  ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ 

Ατομική Εργασία Συμπλήρωσε την Άσκηση 1 και το φύλλο εργασίας.

Ομαδική Εργασία Χωρίστε το κείμενο σε σκηνές. Δώστε έναν τίτλο σε κάθε σκηνή. (γράψτε τους τίτλους στο τετράδιό σας)

Τα τηλεγραφήματα των βροχοσταλίδων Εντοπίστε στο κείμενο τα τηλεγραφήματα που λάμβαναν οι βροχοσταλίδες. Υπογραμμίστε σε κάθε τηλεγράφημα τα ουσιαστικά (όχι τα επίθετα) που είναι σε πτώση γενική. (αν δε θυμάστε τη γενική των ουσιαστικών πηγαίνετε στη σελ. 26 του βιβλίου σας) Ξαναδιαβάστε τις προτάσεις χωρίς τις γενικές. Τι παρατηρείτε;

Τα ουσιαστικά σε πτώση γενική χρησιμοποιούνται για να συμπληρώσουν άλλα ουσιαστικά μέσα στην πρόταση Συμπλήρωσε την άσκηση 6. Έλεγξέ την με το διπλανό σου. Διάλεξε μια πρόταση από την άσκηση 6 και δικαιολόγησε στο διπλανό σου γιατί ήταν απαραίτητο το ουσιαστικό σε πτώση γενική που συμπλήρωσες.

Ομαδική Εργασία Βιβλίο Μαθητή, άσκ. 2

Βιβλίο Μαθητή, άσκ. 3

Ομαδική Εργασία Η ανακοίνωση των βροχοσταλίδων πρέπει να περιλαμβάνει οπωσδήποτε τρία βασικά στοιχεία. Ποια είναι αυτά; Συζητήστε με το διπλανό σας και ανακοινώστε στην τάξη ποια κατά την άποψή σας είναι αυτά τα τρία στοιχεία. (Σημειώστε τα στο χώρο της ανακοίνωσης του βιβλίου)

Στην ανακοίνωση πρέπει να φαίνονται τα εξής σημεία: Τι αποφάσισαν οι βροχοσταλίδες; (η απόφαση) Γιατί πήραν αυτή την απόφαση; (ο λόγος που κάνουν την ειρηνική στάση) Τι θέλουν να πετύχουν κάνοντας την ειρηνική στάση; (το αποτέλεσμα)

Ατομική Εργασία Σημειώστε στην αριστερή σελίδα του μπλε τετραδίου τα σημεία που συμφωνήσαμε ότι πρέπει να περιλαμβάνει η ανακοίνωση των βροχοσταλίδων. Στη δεξιά σελίδα γράψτε την ανακοίνωση σημειώνοντας και τα τρία σημεία που συμφωνήσαμε. Δώστε την ανακοίνωσή σας να τη διαβάσει ο διπλανός σας. Ρωτήστε τον αν πιστεύει πως βάλατε και τα τρία σημεία στην ανακοίνωση.

Βιβλίο Μαθητή, Άσκ. 7