Project 2 τουρισμός και ταξίδια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Advertisements

Δημήτριος Κοντός πρ. Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εργασίας
Σωκράτης Λαζαρίδης Δ/νων Σύμβουλος ΕΧΑΕ Policy drivers for Greece’s investment landscape – what and who is shaping the agenda Global Capital Forum I.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 Νοικοκυρεύουμε την οικονομία Στηρίζουμε την ανάπτυξη και την κοινωνική πολιτική Υπουργός Οικονομικών 15 Σεπτεμβρίου 2010.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Η τιμή των προϊόντων καπνού ως εργαλείο της αντικαπνιστικής πολιτικής στην εποχή της κρίσης Τομέας Οικονομικών της Υγείας 1 Γιάννης Κυριόπουλος MD, MPH,
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
Ερωτήσεις Televoting 9 th HealthWorld 21/4/2010. Α – Β Γ Την περίοδο η απασχόληση στις φαρμακευτικές.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ– ΓΣΕΒΕΕ, Αριστοτέλους 46, , Αθήνα Τηλ , Fax
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Εθνική Τράπεζα Ο ρόλος του Τραπεζικού Τομέα στην επανεκκίνηση του Real Estate Prodexpo.
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
James Blunt Σε αυτό το κείμενο θα σας παρουσιάσουμε την ιστορία και την καριέρα του μεγάλου τραγουδιστή James Blunt. Θα μιλήσουμε για τα δημοφιλή τραγούδια.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
Ειδική τελετή για να παραμείνει η πάλη στους Ολυμπιακούς Συντάκτης : Pamesports.gr.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΗ;.
Η Διεθνής Κρίση και η Ανεργία Μια Αμφ ί δρομη Σχ έ ση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Η Οικονομική Κρίση και η Διεθνής Οικονομική Συνεργασία και Ολοκλήρωση Διαλέξεις για το Μάθημα Διεθνής Οικονομική Συνεργασία και Ολοκλήρωση Δημήτρης Κατσίκας.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Πληροφορίες για μπάσκετ Των παραολυμπιακών αγώνων
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ θέμα Εισαγωγή Ιστορικό Εξοπλισμός (στολή)
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
Γιάννης Ρίτσος.
Ο άνθρωπος, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του πάνω στη γη, προσπάθησε να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής του. Έτσι λοιπόν δημιούργησε τον υλικό πολιτισμό.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ 1. Μέσω των δημοσίων δαπανών πραγματοποιούνται όλοι οι στόχοι του κράτους, όπως : 1.Η ανακατανομή των πόρων της οικονομίας. 2.Η επέκταση.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
Μακροοικονομία Διάλεξη 6. Ανεργία Τριβής: (βραχυχρόνια) είναι το ελάχιστο επίπεδο ανεργίας σε μια οικονομία. Η ανεργία που οφείλεται στο χρόνο που είναι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Mathew Shane & David Kelch
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Η έννοια της επιχείρησης
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project 2 τουρισμός και ταξίδια Τουρισμός και Οικονομία Ζιαγγουβά Πετρούλα Καφρίτσα Σταυρούλα Μυλωνά Ηλιάνα Παντιώρα Αγγελική Τάκα Ειρήνη

Οικονομική κρίση και τουρισμός Ο τουρισμός είναι: ένας ιδιαίτερα ευαίσθητος βιομηχανικός τομέας αντιδρά άμεσα στις παγκόσμιες οικονομικοκοινωνικοπολιτικές προκλήσεις Εξαρτάται από δυο κύριες μεταβλητές, το προϊόν και η ζήτηση Σήμερα, η πρώτη μεταβλητή παραμένει σχεδόν σταθερή όμως, η δεύτερη μεταβλητή παρουσιάζει κυρίως κάμψη.

Οικονομική κρίση και τουρισμός Όσον αφορά την Ελλάδα η οικονομική κρίση που πλήττει τη χώρα καθώς η συνεχής δυσφήμηση της και τα σενάρια για την ενδεχόμενη έξοδό της από την ευρωζώνη έχουν εδραιώσει μια αρνητική εικόνα της χώρας στους τουρίστες. τα έσοδα από τον τουρισμό υποχώρησαν κατά 15,1 σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος. Η τουριστική κίνηση και οι παρακρατήσεις για το καλοκαίρι έχουν υποχωρήσει κατά 10 με 15% σε σύγκριση με το 2011

Παγκόσμια οικονομική κρίση Ένας από τους τομείς που θα πληγούν άμεσα εξαιτίας της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης είναι ο τουρισμός οι καταναλωτές επαναπροσδιορίζουν την ιεράρχηση των καταναλωτικών τους αναγκών. τα αποτελέσματα της κρίσης είναι: Μείωση καταναλωτικών δαπανών Αύξηση ανεργίας Αποπληθορικές πιέσεις

Τρόποι αντιμετώπισης Η πολιτική ηγεσία θα μπορούσε να αντιμετωπίσει την κρίση με τη λήψη μέτρων. Η λήψη μέτρων θα μπορούσε να είναι: Μείωση του Φ.Π.Α στα τρόφιμα και τα είδη πρώτης ανάγκης. Μείωση ειδικού Φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα. Καθιέρωση ανακατανομής του πλούτου μέσω της φορολόγησης των κερδών των χρηματιστηριακών πράξεων και υπεραξιών από αυτές. Λήψη μέτρων για την ανάπτυξη του υγιούς ανταγωνισμού. Ενίσχυση των χαμηλών εισοδημάτων μέσα από προγράμματα κοινωνικής αλληλεγγύης. Ειδικά προγράμματα καταπολέμησης της ανεργίας και ενίσχυσης απασχόλησης. Ειδικά προγράμματα ενίσχυσης και ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Τρόποι αντιμετώπισης Βασικοί άξονες που θα βοηθούσαν στην εξομάλυνση της τρέχουσας κρίσης: Στήριξη της αγοραστικής δύναμης των μεσαίων στρωμάτων και ενίσχυση των κοινωνικά ευάλωτων ομάδων. Στήριξη της απασχόλησης, την επιδότηση των ανέργων καθώς και την επιδότηση της εργασίας γενικότερα. Δημοσιονομική εξυγίανση και σταθερότητα. Μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος. Δημιουργία αυστηρού πλαισίου εποπτείας και ελέγχου του χρηματοπιστωτικού συστήματος, καθώς επίσης και ενίσχυση της ρευστότητας στην αγορά.

Οικονομικοί τρόποι ταξιδίου Οργανωμένο ταξίδι Κάμπινγκ Ανταλλαγή κατοικίας Interrail

Τα ΜΜΜ στον τουρισμό Τα κύρια μέσα μεταφοράς στον τουρισμό είναι: το αυτοκίνητο το πούλμαν το τρένο το αεροπλάνο οι κρουαζιέρες

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί του μεγέθους της συμβολής του τουρισμού στην παγκόσμια οικονομία:  Από το 1952 ως το 2005 ο αριθμός των διεθνών τουριστικών αφίξεων αυξανόταν με ρυθμό 6,5% κάθε έτος. Ο ρυθμός αύξησης του εισοδήματος το 2005 αγγίζει το 11,2% προσφέροντας ενίσχυση 680 δις δολαρίων. Το 2006 οι παγκόσμιες αφίξεις σημείωσαν αύξηση 4,6%.  Το 2007 παρουσιάζεται ως το τέταρτο συνεχόμενο έτος σταθερής μεγέθυνσης της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας παρ ‘όλες τις ποικίλες κρίσεις που ενδεχομένως προέκυψαν. 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Το 2008 ήταν το έτος που o παγκόσμιος τουρισμός πληγώθηκε σημαντικά από την παγκόσμια οικονομική κρίση και άρχισε μια αντίστροφη πορεία που συνεχίστηκε και το πρώτο μισό του 2009. To 2009 οι παγκόσμιες αφίξεις μειώθηκαν κατά 4,2% σε σχέση με το 2008,. Το 2010 σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 6,6% σε σχέση με το2009. Το 2011 οι παγκόσμιες αφίξεις σημείωσαν άνοδο κατά 4,6% σε σχέση με το 2010. Το 2012 ο τουρισμός συνέχισε την ανάκαμψή του, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το φράγμα του 1 δισ. στις διεθνείς αφίξεις.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις ενισχύθηκαν από 3% έως 4% το 2013, συμβαδίζοντας σε μεγάλο βαθμό με τη μακροπρόθεσμη πρόβλεψη για το 2030, όπου προσδοκάται ετήσια αύξηση 3,8% κατά μέσο όρο μεταξύ 2010 και 2020. Τέλος αξίζει να επισημάνουμε πως σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία(ΠΟΤ) ο τουριστικός τομέας που αναπτύσσεται περισσότερο είναι τα εκπαιδευτικά ταξίδια καθώς και τα ταξίδια που συνδέονται με τον πολιτισμό.

Η σημασία της διαφήμισης στον τουρισμό Ο ρόλος της διαφήμισης είναι εκείνος η προώθηση των πωλήσεων και επιδιώκεται ο θετικός επηρεασμός του καταναλωτικού κοινού κατά τρείς τρόπους : Επιβεβαίωση και ενίσχυση των θετικών εντυπώσεων των καταναλωτών για το τουριστικό προϊόν. Δημιουργία νέων τύπων συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς το τουριστικό προϊόν. Αλλαγή μιας, πιθανής, αρνητικής εικόνας του τουριστικού προϊόντος σε κάποιους καταναλωτές. Στον τουριστικό τομέα χρησιμοποιούμε όλα τα μέσα προβολής και διαφήμισης με στόχο τον τονισμό της ιδιαιτερότητας και των προσόντων του διαφημιζόμενου προϊόντος.

Διαδικτυακός τουρισμός Τα προνόμια τέτοιων ιστοσελίδων είναι πολλαπλά αφού προσφέρουν τα παρακάτω: Η ολοκληρωμένη παρουσίαση του, μέσα από πλούσιο υλικό, (φωτογραφίες, ιστορικά στοιχεία και πλήρη αναφορά στους δήμους) δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να έχει σφαιρική εικόνα για την ορθότερη επιλογή του τόπου διαμονής του. Η συναλλαγή γίνεται κατευθείαν με τους διαχειριστές των καταλυμάτων. Η πρακτική αυτή προσφέρει μια αμεσότητα μεταξύ πελάτη και ιδιοκτήτη με αποτέλεσμα να γίνεται ταχύτερα η κράτηση και με τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα. Χαμηλό ετήσιο κόστος καταχώρησης και βελτιώνει τα περιθώρια κέρδους.

Δημόσια και Ιδιωτική διαφήμιση Για την αποτελεσματικότερη τουριστική προβολή απαιτείται η συνεργασία του Δημόσιου και του Ιδιωτικού τομέα της χώρας. Ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας μοιράζονται την ευθύνη μέσα σε πλαίσιο συνεργασίας. Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι τα κύρια πεδία τουρισμού στα οποία αναπτύσσεται η συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Βιβλιογραφία http://www.geostrategy.gr/categories/greece/tourism/greece_tourism_20090601.html http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/bitstream/unipi/5079/1/Maurakis,%20Charalampos%20K..pdf http://www.naftemporiki.gr/slideshows/499689/o-ellinikos-tourismos-sti-skia-tis-krisis/all http://www.diakopes-ekdromes.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82- %CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CF%8E%CE%BD.html http://people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch7en/appl7en/ch7a3en.html http://www.tovima.gr http://www.grhotels.gr/GR/xee/ITEP/DocLib2/NEO%20Tourism_Jan-July_2013.pdf http://sete.gr http://www.zougla.gr/kosmos/article/o-pagosmios-xartis-tou-tourismou http://www.dw.de "http://www.grhotels.gr/GR/xee/ITEP/DocLib2/%CE%97%20%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE %B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%94%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CE%B7%20%CE%B3%CE %B9%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CE%A4%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C/14_% CE%9A%CE%95%CE%A6%CE%91%CE%9%CE%91%CE%99%CE%9F_02.pdf http://www.entertheweb.gr/el/news.php?n=11