21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
Πίνακες.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Logo Κεφάλαιο 6.
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση βοήθειας Επίπεδο γνώσεων:
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
χτίζοντας σύνθετες υπερδιαδικασίες
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑ
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Εξάσκηση στα Γεωμετρικά Σχήματα Δημιουργήθηκε από την Πασχαλίνα Γκρούγια κάντε κλικ για συνέχεια.
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
PRO BOT.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας

Τι Είναι η Logo - 1 Η Logo είναι μια γλώσσα προγραμματισμού ειδικά σχεδιασμένη για τους μαθητές, με την οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε προγράμματα μόνοι μας και με πολύ απλές εντολές και να καθοδηγήσουμε μια χελώνα να κάνει και να σχεδιάζει αυτά που εμείς θέλουμε.

Τι Είναι η Logo - 2 Η χελώνα εκτελεί τις εντολές που της δίνουμε και με την βοήθειά της μπορούμε να σχεδιάσουμε, να διακοσμήσουμε τη σελίδα μας, να δημιουργήσουμε κινούμενα σχέδια, να φτιάξουμε εκπαιδευτικά παιχνίδια, ερωτήσεις αξιολόγησης, παρουσιάσεις και πολλά άλλα.

Τι Είναι το MicroWorlds Pro Το MicroWorlds Pro είναι ένα πολυμεσικό περιβάλλον με το οποίο μπορούμε να δημιουργούμε προγράμματα και πολυμεσικές εφαρμογές, ανήκει στην κατηγορία των ανοιχτών εκπαιδευτικών λογισμικών, είναι κατάλληλο για την ανάπτυξη συνθετικών εργασιών και διαθέτει ως γλώσσα προγραμματισμού την Logo.

Προγραμματισμός με Logo - 1 Τα βασικά στοιχεία της κατάστασης μιας χελώνας στην Logo είναι η θέση και η κατεύθυνσή της. Σημαντικές εντολές της Logo : στκ (στυλό κάτω) και στα (στυλό άνω) μπ 100 (μπροστά) πι 100 (πίσω) δε 45 (δεξιά) αρ 90 (αριστερά) σβγ (σβήσε γραφικά) (clear screen)

Προγραμματισμός με Logo - 2 Σχεδιασμός τετραγώνου με επανάληψη εντολών : επανάλαβε 4 [μπ 100 δε 90] Σχεδιασμός τριγώνου με επανάληψη εντολών : επανάλαβε 3 [μπ 100 δε 120] Σχεδιασμός πολυγώνου με επανάληψη εντολών : επανάλαβε 6 [μπ 100 δε 60]

Οι Διαδικασίες στην Logo Μια διαδικασία στην Logo αποτελείται από τρία μέρη : Τίτλο Οδηγίες (εντολές) Γραμμή τέλους Παράδειγμα διαδικασίας που σχεδιάζει ένα τετράγωνο : για τετράγωνο επανάλαβε 4 [μπ 100 δε 90] τέλος Παράδειγμα διαδικασίας που σχεδιάζει ένα ορθογώνιο : για ορθογώνιο επανάλαβε 2 [μπ 100 δε 90 μπ 50 δε 90] τέλος

Διαδικασίες με Παραμέτρους στην Logo Για να χρησιμοποιήσουμε παραμέτρους σε μια διαδικασία της Logo, χρησιμοποιούμε τα σύμβολα :χ, :ψ κοκ για όσες μεταβλητές θέλουμε να έχουμε. Καλούνται δε με το όνομα της διαδικασίας και την τιμή : τετράγωνο 50 Παράδειγμα παραμετρικής διαδικασίας που σχεδιάζει ένα τετράγωνο, με μια μεταβλητή : για τετράγωνο :χ επανάλαβε 4 [μπ :χ δε 90] τέλος Παράδειγμα παραμετρικής διαδικασίας που σχεδιάζει ένα ορθογώνιο, με δύο μεταβλητές : για ορθογώνιο :χ :ψ επανάλαβε 2 [μπ :χ δε 90 μπ :ψ δε 90] τέλος

Κινούμενα Σχέδια στην Logo – Μετακίνηση Χελώνας Για να κάνουμε τη χελώνα να κινείται, κάνουμε δεξί κλικ πάνω της και επιλέγουμε Κινούμενη εικόνα από το μενού συντόμευσης. Για να δούμε τις λεπτομέρειες για την κίνηση της χελώνας, επιλέγουμε Επεξεργασία από το μενού συντόμευσης.

Κινούμενα Σχέδια στην Logo – Εναλλαγή Σχημάτων Πάμε στην καρτέλα Γραφικά και επιλέγουμε το πρώτο γραφικό μιας ομάδας, κάνουμε κλικ στη χελώνα, επιλέγουμε το δεύτερο γραφικό της ομάδας και κάνουμε ξανά κλικ στη χελώνα με πατημένο το πλήκτρο Shift κοκ. Το επόμενο βήμα είναι να κάνουμε δεξί κλικ πάνω στη χελώνα και να επιλέξουμε Κινούμενη εικόνα από το μενού συντόμευσης. Για να μην μετακινείται ένα γραφικό, αρκεί να επιλέξουμε μπ 0 από το μενού Επεξεργασία.

Κινούμενα Σχέδια στην Logo – Μετακίνηση και Εναλλαγή Σχημάτων Κάνουμε δεξί κλικ πάνω στη χελώνα και επιλέγουμε Επεξεργασία από το μενού συντόμευσης. Γράφουμε την εξής εντολή στο πλαίσιο κειμένου Οδηγία : ΘέσεΣχήμα «πουλί1 μπ 2 ΘέσεΣχήμα «πουλί2 μπ 2

Χρήσιμες Εντολές της Logo - 1 Δειξε 200 / 25 (print) Δειξε δυναμη 2 3 Δειξε τετραγωνικηριζα 17 Δειξε "Φλώρινα Δειξε (φρ [Το κόστος ανά μαθητή είναι : ] 200 / 10 "ευρω) Ανακοινωση [Φλώρινα] (message box) Ερωτηση [Δώσε όνομα : ] (input box) Δειξε απαντηση Ανακοινωση απαντηση

Χρήσιμες Εντολές της Logo - 2 Κανε "Χ 2 (Χ <- 2) Κανε "Χ "Καστοριά Δειξε :Χ ΑνΔιαφορετικά συνθήκη [εντολή1] [εντολή2]