ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Τι είναι αειφορία; «Αειφορία (ή αειφόρος ανάπτυξη) είναι εκείνη που επιτρέπει στις σημερινές γενιές να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους, χωρίς όμως να θέτει.
COMENIUS ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
Περιφερειακό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. με θέμα: «Μαθαίνοντας τα μυστικά του σχολικού κήπου, εμπνεόμαστε και δημιουργούμε.»
Ralleiosinschooldevelopment.wikispaces.com.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
1 Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας μέσα από τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ιανουάριος 2009.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΛΕΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥΡΛΩΤΗΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ : ΕΛΛΑΔΑ- ΙΣΛΑΝΔΙΑ-ΣΛΟΒΑΚΙΑ-ΤΣΕΧΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ.
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 01/08/2012 – 31/07/2014 A.S.L.A.V.A.S. (Art, Sports and Literature Against Violence At Schools)
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΕΥ ΖΗΝ ΕΥ ΖΗΝ ΔΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Τα τελευταία 5 σχολικά έτη αναπτύσσουμε εντατικές δραστηριότητες που ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους πυλώνες του ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο.
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
3ο Γυμνάσιο Βόλου Κύπρου 9 & Λόρδου Βύρωνος τ.κ , Βόλος
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΛΙΧΝΗΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΥΛΛΟΥ :1 ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 16-5-2012 ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

4o Γυμνάσιο Πολίχνης ΣΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ……… ΚΑΡΠΟΦΟΡΕΙ

Τ Ι Ε Ι Ν Α Ι Α Ε Ι Ο Φ Ο Ρ Ι Α; Αειφορία (ή αειφόρος ανάπτυξη) είναι εκείνη που επιτρέπει τις σημερινές γενιές να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους, χωρίς όμως να θέτει σε κίνδυνο τη δυνατότητα των επόμενων γενιών να ικανοποιήσουν τις δικές τους». (World Commission on Environment and Development, 1987)

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Το αειφόρο σχολείο είναι ένα σχολείο χαρούμενο, ήρεμο, ασφαλές, ένα σχολείο στο οποίο οι μαθητές και οι μαθήτριες χαίρονται να φοιτούν, ένα σχολείο που δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να αναπτύξουν τα ταλέντα και τις ικανότητές τους, την κριτική σκέψη, ένα σχολείο που δίνει χρόνο για αναστοχασμό, που δείχνει κατανόηση και αγάπη για όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την επίδοσή τους στα μαθήματα, ένα σχολείο εργαστήρι της ζωής και της χαρας.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ : ΑΖΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ : ΤΥΠΟΥ ΣΟΦΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ : ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΚΟΥΒΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΟΥΛΤΑΝΙΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΣΣΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΟΝΕΩΝ : ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΘΕΑΝΩ ΜΑΘΗΤΕΣ :ΜΟΥΚΑΣ Α. ,ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ Γ. ,ΧΑΣΟΠΟΥΛΟΥ Γ. ΦΥΛΑΚΑΣ :ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΘΥΜΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ :ΛΙΟΚΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΝΟΣ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΡΙΩΝ ΠΕΔΙΩΝ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΝΟΣ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΡΙΩΝ ΠΕΔΙΩΝ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ

ΔΡΑΣΕΙΣ

ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΘΝΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 1.ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ 2.ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ 3.ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 4.ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

ΟΜΑΔΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΑΖΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΑΖΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ

ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ,ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ(ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ) Είναι ντροπαλοί ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ(ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ) ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ:ΚΟΥΒΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΥΠΟΥ ΣΟΦΙΑ

ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ: ΚΟΣΣΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΟΥΛΤΑΝΙΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟ 30% ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΚΑΙΝΙΟΥΡΓΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ(ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ,ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΙΣ). ΤΟ 20% ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ Η ΤΡΙΤΗ ΤΑΞΗ ΣΥΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΟ ΕΡΑΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΡΑΝΟ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ. ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Α1 ΚΑΙ Α3 ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΑ ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΤΡΕΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. ΤΡΟΦΙΜΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ SOS ΤΟΥ ΦΙΛΥΡΟΥ. ΤΡΟΦΙΜΑ ΣΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ. ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΙΣΙΔΩΡΟ ΖΟΥΡΓΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΡΥΣΙΚΑΚΟ ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΧΟΡΟΥ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ(ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ) ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΒΡΟΧΙΝΟΥ ΝΕΡΟΥ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΣΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΣΤΟ ΚΠΕ ΝΕΑΣ ΚΙΟΥ-ΝΑΥΠΛΙΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΙΤΗ (ΠΑΡΑΝΕΣΤΙ).(ΜΑΛΛΙΑΡΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ) ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ(ΓΚΟΓΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ) ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ.) ΣΤΟ 2Ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΠΟΛΗΣ(ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ) ΣΤΟ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΗ ΣΙΝΔΟ(ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ.) ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΕΒΡΑΙΚΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ(ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ(ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ) ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΧΝΗΣ(ΣΑΡΛΑΝΤΖΗ ΜΑΡΙΑ) ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»(ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ) ΗΜΕΡΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ(ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ)

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΠΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗΣ

ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, 16 ΜΑΙΟΥ ΤΟΥ 2012, ΦΤΑΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΜΕ, ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ Η ΒΟΥΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ ΑΠΕΔΩΣΕ ΚΑΡΠΟΥΣ. ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΟΤΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΡΠΟΦΟΡΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ.