Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Οδηγίες για την δημιουργία εμφανίσιμων παρουσιάσεων
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Αντανάκλαση Συναισθήματος
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Δημιουργία Διαφανειών
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Επιμέλεια: Ελπίδα.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Τα χαρακτηριστικά των καλών παρουσιάσεων
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Φραστικά Δεκανίκια.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Συνέντευξη με νήπια.
Μιλήστε τη γλώσσα του ασθενή σας
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΚΠ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Μη λεκτική επικοινωνία
Παρουσιάσεις με Αντίκτυπο (High Impact Presentations)
Πως να κάνετε μια παρουσίαση σε Power Point. Σημαντικό: Εμπειρία στις παρουσιάσεις Για καλές παρουσιάσεις πρέπει να γνωρίζουμε από παρουσιάσεις όχι το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών Lions Πολλαπλό Θέμα 117 Ελλάς - Κύπρος 1

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Θέμα Νο 1 Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης του Θέματος 117Β – Κύπρος Διεθνής Οργάνωση Λεσχών Lions Πολλαπλό Θέμα 117 Ελλάς - Κύπρος Θέμα 117Β 2

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Προσδιορισμός και επίδειξη του ορθού τρόπου χρήσης των : Οπτική επαφή Οπτική επαφή Έκφραση φωνής Έκφραση φωνής Κινήσεις του κορμιού Κινήσεις του κορμιού Χρήση ανάλογης γλώσσας Χρήση ανάλογης γλώσσας Τρόποι ελέγχου της νευρικότητας Τρόποι ελέγχου της νευρικότητας Διεθνής Οργάνωση Λεσχών Lions Πολλαπλό Θέμα 117 Ελλάς - Κύπρος 3

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Το βλέμμα – τα Μάτια μου Τι πρέπει να κάνω & τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με τα μάτια μου -

Τι πρέπει να κάνω με τα μάτια μου Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 5 Τι να κάνωΓιατί 1.Κοιτάζω αργά γύρω- γύρω στο δωμάτιο προτού ξεκινήσω Ελκύω το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων 2.Ξεκινώ την παρουσίαση μου μένοντας συγκεντρωμένος σε ένα πρόσωπο για μόνο την αρχική μου δήλωση Με βοηθά να ελαττώσω την νευρικότητα μου Δίδει περισσότερη προσωπικότητα στην δήλωση μου και ελκύει περισσότερο το ακροατήριο 3.Κρατώ τα μάτια μου συγκεντρωμένα σε ένα άτομο έως ότου να έχω συμπληρώσει μια ολοκληρωμένη σκέψη της παρουσίασης μου Μετά βλέπω και τους άλλου Αυτό δημιουργεί επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο μεταξύ των μελών του ακροατηρίου Προσφέρει όχι Βοηθά να κρατήσω υπό έλεγχο την ομιλία μου 4. Προσπαθώ να κινώ τα μάτια μου προς όλα τα σημεία της αίθουσας καθ’ όλη την διάρκεια της παρουσίασης μου Μειώνει την πίεση που δέχομαι από το ακροατήριο

Τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με τα μάτια μου Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 6 Τι να ΜΗΝ κάνωΓιατί 1.Να μην μετακινώ συνεχώς τα μάτια μου από το ένα μέρος στο άλλο χωρίς λόγο. Θα δείχνω ότι διακατέχομαι από νευρικότητα 2.Να μην προσπαθώ να συγκεντρώνομαι σε κάθε ένα άτομο ξεχωριστά (εκτός και αν είναι μικρή η ομάδα) Θα ξεφύγω από τις σκέψεις μου και θα επηρεάσει την επιλογή των λέξεων μου ως επίσης και την έκφραση μου 3.Να μην κοιτώ συνέχεια τις σημειώσεις μου και να μην διαβάζω από μια σελίδα περισσότερο από όσο απαραίτητα χρειάζεται Το ακροατήριο θα αισθανθεί ότι το μήνυμα μου δεν έχει προσωπικό αποδέχτη Ότι έιναι λόγια άσκοπα !!!!

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 7 - Ο τόνος της φωνής μου Τι πρέπει να κάνω & τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με τη φωνή μου

Τι πρέπει να κάνω με τη Φωνή μου Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 8 Τι να κάνωΓιατί 1.Να δίδω έμφαση σε Λέξεις και Φράσεις κλειδιά, αλλάζοντας τον τόνο της φωνής μου Οι Λέξεις και οι Φράσεις θα ξεχωρίσουν όπως όταν κάνω Hightlighted ή Bold ορισμένα κείμενα ή λέξεις 2.Να κάνω συχνές στάσεις καθ’ όλη την διάρκεια της ομιλίας Ελαττώνει τη νευρικότητα Μου επιτρέπει να αναπνεύσω για να μπορέσω να τονίσω τη φωνή μου Δίδει χρόνο στον ακροατή να κατανοήσει ‘όσα λέγω 3.Να πάρω καλή εικόνα του μεγέθους της αίθουσας και του αριθμού των ατόμων του ακροατηρίου και να προσαρμόσω ανάλογα την ένταση της φωνής μου Το μήνυμα μας δεν γίνεται αντιληπτό όταν μιλώ πολύ δυνατά αλλά και ούτε γίνεται αποδεκτό όταν μιλώ πολύ σιγανά. 4. Μιλώ σε κανονικό επίπεδο Πολύ γρήγορα = χάνω την ουσία Πολύ αργά = γίνεται ανιαρό

Τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με τη Φωνή μου Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 9 Τι να ΜΗΝ κάνωΓιατί 1.Να ΜΗ μιλώ και κάθε λέξη να έχει τον ίδιο τόνο Θα χαθεί η σημασία των σημαντικών Σημείων - Λέξεων – Φράσεων 3.Να τρέχω μέσα από το κείμενο μου ώστε να το τελειώσω μια ώρα γρηγορότερα Αυτός ο αφύσικος τρόπος δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεστε αν θα μάθει ή αν δεν θα μάθει το ακροατήριο σας 2.Να ΜΗ χρησιμοποιώ εκφράσεις όπως «εμ», «εεε» κλπ. Το ακροατήριο θα νομίσει ότι δεν είστε σίγουρος με το τι λέτε, ή με τον εαυτό σας

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 10 - Οι κινήσεις του κορμιού Τι πρέπει να κάνω & τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με τις κινήσεις του κορμιού μου

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το κορμί μου αποτελεσματικά Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Όταν τελειώσω μια χειρονομία, αφήνω τα χέρια μου να επιστρέψουν στο πλάι μου ώσπου να τα χρησιμοποιήσω και πάλιν Αυτό διατηρεί τις χειρονομίες σε πιο φυσική κατάσταση Εμποδίζει τα χέρια να αποπροσα - νατολίζουν τη συγκέντρωση του ακροατή 3.Να ισοζυγίζω τη στάση μου και στην αρχή αλλά και σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης Με βοηθά να μη σέρνομαι και να μη μετατοπίζομαι από την μια πλευρά στην άλλη, πράγμα που μπορεί να αποπροσανατολίσει την προσοχή του ακροατή. 2.Να χρησιμοποιώ τα χέρια ή τα μπράτσα ή το κορμί μου για να περιγράφω το μέγεθος ή το σχήμα ή μια διαδικασία Μια φυσική παρουσίαση, βοηθάει να δημιουργήσεις μια εικόνα μέσα στο μυαλό του εκπαιδευόμενου 1.Να χρησιμοποιώ χειρονομίες για να δίδω έμφαση σε σημαντικά σημεία Οι Λέξεις και οι Φράσεις θα ξεχωρίσουν όπως όταν κάνω Hightlighted ή Bold ορισμένα κείμενα ή λέξεις Τι να κάνωΓιατί

Ποιες χειρονομίες και ποιες κινήσεις πρέπει να αποφεύγω Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Να μην χρησιμοποιώ συνέχεια την ίδια κίνηση Η κίνηση τότε χάνει τη σημασία της και γίνεται εμπόδιο στην αντίληψη του μηνύματος 1.Να μη μετακινώ το κάτω μέρος του σώματος μου εκτός και αν υπάρχει κάποιος λόγος. Δυσκολεύεται ο εκπαιδευόμενος να συγκεντρωθεί όταν είμαι ένας «κινητός στόχος» 2.Να μην είμαι σε συνεχή κίνηση Οι κινήσεις μου θα επισκιάζουν τις λέξεις και θα είναι ένα εμπόδιο στην αντίληψη της ομιλίας μου 3.Να μην κρατώ και ούτε να περιεργάζομαι πέννα ή μολύβι ή pointer κλπ. Θα δείχνω ότι έχω νευρικότητα και ότι έχω έλλειψη εμπιστοσύνης στον εαυτό μου Τι να ΜΗΝ κάνωΓιατί

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Επιλογή κατάλληλου επιπέδου γλώσσας ανάλογα με το ακροατήριο Πώς να προσαρμόζομαι ανάλογα με την περίπτωση 13 -

Πώς να διαλέγω σωστή γλώσσα Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 14 1.Εάν σε ανησυχώ που το ακροατήριο μπορεί να είναι σε ένα διαφορετικό επίπεδο γνώσεων από μένα, Τότε δε θα μιλήσω στο δικό μου επίπεδο – Θα προσάρμοσε την παρουσίαση μου για να την κάνω κατανοητή και ξεκάθαρη στο δικό τους επίπεδο γνώσεων 3.Εάν στο ακροατήριο μου περιλαμβάνονται άτομα με διαφορετικό πολιτιστικό υπόβαθρο, Τότε, θα πρέπει να αποφεύγω εκφράσεις ή σχήματα λόγου που μπορεί να μη γίνουν κατανοητά 4. Εάν μπορώ να προσδιορίσω κατά πόσο το περιβάλλον είναι απλού χαρακτήρα «Casual” ή επαγγελματικού, Τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσω τύπο «κουβέντας» ή πιο τυπικό ανάλογα με το ποιο αρμόζει στην συγκεκριμένη περίπτωση 2.Εάν παρουσιάζω τεχνικές πληροφορίες που ίσως να είναι κάτι νέο στο ακροατήριο, Τότε, να ξέρω ότι θα πρέπει να διευκρινίζω κάθε έννοια που νοιώθω ότι μπορεί να μην είναι κατανοητή ΕάνΤότε

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Τρόποι αντιμετώπισης της Νευρικότητας Πώς να προσαρμόζομαι ανάλογα με την περίπτωση 15 -

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 16  Πάρτε βαθιές εισπνοές. Εισπνοή από τη μύτη, εκπνοή από το στόμα  Να κάνετε μια φυσική δραστηριότητα για να καύσετε ενέργεια  Να σκέφτεστε θετικά πράγματα

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗΣ Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 17  Χρησιμοποιείστε φυσικές χειρονομίες για να απελευθερώσετε ενέργεια  Να έχετε οπτική επαφή με όλα τα άτομα  Να ομιλείτε με άνετο τρόπο και με συχνές παύσεις

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών Lions Πολλαπλό Θέμα 117 Ελλάς - Κύπρος 18