ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ Όλοι μαζί για το νερό!.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ Άλκηστις.
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Väder- och Klimatförändringar
Κλιματικές αλλαγές Τι και γιατί; 1ο Γυμνασιο Νέας Μάκρης
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Δ2
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
ΟΖΟΝ.
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΗΗΜΕΙΑ.
Η τρυπα του οζοντοσ Εργασία των μαθητών: Γιάννη Πολυράβα, Κωνσταντίνος Τσερκέζη Γιάννη Χαντζηκωνσταντίνου.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ατμόσ φαιρα της Γης   Σύνθεση Layers Ατμόσφαιρα ... Η Γη περιβάλλεται από ένα κάλυμμα του αέρα που ονομάζεται ατμόσφαιρα. Η ατμόσφαιρα αποτελείται από.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ
Η ατμόσφαιρα.
από Τισ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ Τησ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ: γεωργία Σάββα Νικολέτα λαρκου
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
Ρύπανση και μέθοδοι αντιμετώπισης
Περισσεύει το παραπλανητικό κλίμα Για τις κλιματικές αλλαγές.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Από τον Γιάννο Παπαιωάννου
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Κλιματικές Αλλαγές – Μετρήσεις του Μικροκλίματος της Αγ. Παρασκευής
Κεφάλαιο 9 Η ατμόσφαιρα.
Κλιματική αλλαγή.
ΑΕΙΦΟΡΙΑ Γ’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου και η Τρύπα του Όζοντος!!!!
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Εργασία Χημείας για το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΦΛΙΓΓΟΥ ΙΩANNA
Κλιματική αλλαγή Νεαροί επιστήμονες Ερευνούν & Αποφασίζουν
Στόχοι Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
Väder- och Klimatförändringar
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ Η φυσική διαδικασία κατά την οποία οι ακτίνες του ηλίου παγιδεύονται και αντανακλώνται στη Γη με τη βοήθεια κάποιων συγκεκριμένων αερίων, ονομάζεται φαινόμενο του θερμοκηπίου. Τα αέρια του θερμοκηπίου είναι: διοξείδιο του άνθρακα (CO2), όζον (O3), χλωροφθοράνθρακες (CFS), μεθάνιο (CH4). Χρήσιμο, γιατί χωρίς αυτό δε θα υπήρχε ζωή στον πλανήτη. Τα τελευταία χρόνια επικίνδυνο λόγω αύξησης των «αερίων του θερμοκηπίου».

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ Πυρκαγιές και μείωση των δασών Αλόγιστη χρήση πετρελαίου και άνθρακα Αύξηση των καυσαερίων των οχημάτων και των βιομηχανιών Αυξημένη χρήση λιπασμάτων

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ Μείωση απορρόφησης άνθρακα από ωκεανούς Μείωση απορρόφησης άνθρακα από δάση Σταδιακό λιώσιμο πάγων Αύξηση της στάθμης των θαλασσών από 20- 40 εκατοστά. Αύξηση της θερμότητας των θαλασσών Αύξηση του πλήθους των εντόμων Εξαφάνιση πολλών θαλάσσιων ειδών Αύξηση βροχών και χιονοπτώσεων, σε κάποιες περιοχές και επικίνδυνη μείωση σε άλλες. Λειψυδρία Πλημμύρες πολλών δέλτα ποταμών Συρρίκνωση ποταμών Φονικοί τυφώνες

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΥΞΑΝΕΙ Αύξηση της θερμοκρασίας στη Σιβηρία περισσότερο από ποτέ. Σταδιακό λιώσιμο των παγετώνων των Άλπεων. Αύξηση θερμοκρασίας στην Ανταρκτική. Αύξηση καταστροφικών βροχών στη Ρωσία. Αύξηση καταστροφικών χιονοπτώσεων στις ΗΠΑ. Αύξηση θερμοκρασίας στην Ελλάδα από 1-5 βαθμούς Κελσίου, κίνδυνος λειψυδρίας, ξηρασίας, καυσώνων και καταστροφικών πλημμύρων.

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΈΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ Ρίο Βραζιλίας (1992) όπου αποφασίστηκε μείωση των εκπομπών αερίων στα επίπεδα του 1990 ως το έτος 2000. Τίποτα δεσμευτικό δεν αποφασίστηκε. Κιότο Ιαπωνίας (1997) όπου αποφασίστηκε «σταθεροποίηση των συγκεντρώσεων αερίων σε επίπεδα τέτοια ώστε να προληφθούν επικίνδυνες περιπτώσεις στο κλίμα από τις ανθρώπινες δραστηριότητες».

ΠΛΗΡΕΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΥΝΔΙΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 1,3,4,7,9,10 95 (27%) ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 350 ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΕΣ

Πλήρεις γνώστες ανάλογα με φύλο Βέβαια αν θέλουμε να βγάλουμε ακριβή ποσοστά θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι το δείγμα μας αποτελείται από 186 άνδρες από τους οποίους οι 61 είναι πλήρεις γνώστες δηλ. ποσοστό 33% και από 164 γυναίκες από τις οποίες οι 34 είναι πλήρεις γνώστες δηλ. ποσοστό 21%.

Πλήρεις γνώστες ανάλογα με την ηλικία Όσον αφορά την ηλικία βρήκαμε ότι τα 75 άτομα από τα 95 ήταν ηλικίας 18-35, τα 18 ηλικίας 35-56 και 2 άτομα ηλικίας 56 και άνω.

Πλήρεις γνώστες ανάλογα με την εκπαίδευση Ένας είναι απόφοιτος γυμνασίου, 21άτομα απόφοιτοι λυκείου, 12 άτομα απόφοιτοι ΙΕΚ 12 ΤΕΙ και 49 ΑΕΙ.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ Για να το εξετάσουμε βάλαμε τις ερωτήσεις 1,3,4 και 7 και όσοι απάντησαν σωστά σε αυτές τους θεωρήσαμε ως «γενικούς γνώστες». Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι: από τα 350 άτομα που ερωτήθηκαν γνώριζαν τα 177(50,6%)

Γενικοί γνώστες ανάλογα με φύλο Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι: από τα 350 άτομα που ερωτήθηκαν γνώριζαν τα 177(50,6%) από τα οποία οι 96 ήταν άνδρες , οι 81 γυναίκες

Γενικοί γνώστες ανάλογα με την ηλικία Όσον αφορά την ηλικία, 139 άτομα ήταν ηλικίας μεταξύ 18- 35, τα 33 μεταξύ 36- 55 και τα 5 56 και άνω.

Γενικοί γνώστες ανάλογα με την εκπαίδευση Όσον αφορά την εκπαίδευση, 3 άτομα είχαν επίπεδο εκπαίδευσης δημοτικού, 4 γυμνασίου, 39 λυκείου, 33 ΙΕΚ, 19 ΤΕΙ, 79 ΑΕΙ.

Υπάρχει ένα ποσοστό που μπερδεύει το φαινόμενο Θέλαμε να δούμε πόσοι γνωρίζουν για το φαινόμενο του θερμοκηπίου αλλά το μπερδεύουν με την τρύπα του όζοντος. Έτσι βάλαμε τις ερωτήσεις 1,3 ,4,7,9 και 10 αλλά στην ερώτηση 1 δεχτήκαμε ως σωστή την απάντηση που αναφέρεται στην τρύπα του όζοντος. Βρήκαμε ότι 19 άτομα από τα 350 ενώ έχουν απαντήσει σωστά ακόμα και στις ερωτήσεις εξειδικευμένων γνώσεων και μπερδεύονται με την τρύπα του όζοντος.

Πόσο επιδρά το εισόδημα στο εάν θα πλήρωναν ή όχι Χρησιμοποιήσαμε λοιπόν την ερώτηση 14 και το εισόδημα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι από τα 72 άτομα που απάντησαν όχι το 55%(40άτομα) προέρχεται από χαμηλά εισοδήματα. Όμως θα πρέπει να προσέξουμε ότι το δείγμα μας αποτελείται από 188 άτομα χαμηλού εισοδήματος από τα οποία μόνο τα 40 δεν θα πλήρωναν ενώ τα υπόλοιπα 148 είναι διατεθειμένα να πληρώσουν.

Θα πλήρωναν ανάλογα με τους φορείς

Θα πλήρωναν 5-20ε

Θα πλήρωνα 100 ευρώ και πάνω θα πληρώνατε για την λύση» (ανάλογα με το μηνιαίο εισόδημα) θα πληρώνατε για την λύση» (ανάλογα με το μηνιαίο εισόδημα) θα πληρώνατε για την λύση Σύνολοl όχι εξαρτάται από φορείς 5-20 e 100e και άνω μηνιαίο εισόδημα 0-600e 40 101 31 16 188 600-1200e 25 55 18 11 109 1200-2400e 4 22 5 6 37 2400e και άνω 3 1 8 Σύνολο 72 182 41 350 θα πληρώνατε για την λύση Σύνολοl όχι εξαρτάται από φορείς 5-20 e 100e και άνω μηνιαίο εισόδημα 0-600e 40 101 31 16 188 600-1200e 25 55 18 11 109 1200-2400e 4 22 5 6 37 2400e και άνω 3 1 8 Σύνολο 72 182 41 350     Θα πλήρωνα 100 ευρώ και πάνω

Πόσο επιδρά η εκπαίδευση στα καταναλωτικά τους πρότυπα Θέλοντας να δούμε πόσο η εκπαίδευση επιδρά στο πόσο ευαισθητοποιημένα είναι τα άτομα χρησιμοποιήσαμε τα δημογραφικά της εκπαίδευσης και την ερώτηση που αναφέρεται στο εάν τα άτομα άλλαζαν τα καταναλωτικά τους πρότυπα.

Θα άλλαζαν πρότυπα μόνο εάν άλλαζε η τάση της μόδας

Θα άλλαζαν καταναλωτικά πρότυπα

Σε Πραγματικά ποσοστά: βρήκαμε ότι από αυτούς που απάντησαν όχι μόνο ένα 12,4%(από τους 129 αποφ. ΑΕΙ μόνο οι 16απάντησαν ‘όχι δεν θα άλλαζαν πρότυπα’)προερχόταν από απόφοιτους ΑΕΙ.Ενώ από τους 129 αποφ ΑΕΙ οι 101απάντησαν πως ‘ναι, θα άλλαζαν’ δηλ ποσοστό 78,2%.Σχεδόν το ίδιο ισχύει και για απόφ.ΙΕΚ και ΤΕΙ.

Πόσοι από τους πλήρεις γνώστες είναι ευαισθητοποιημένοι Στην προσπάθειά μας να δούμε πόσο ευαισθητοποιημένοι είναι οι πλήρεις γνώστες (95 άτομα), συνδυάσαμε τις ερωτήσεις 1,3,4,7,9,10,14,15. Το 47,3% δηλαδή 45 άτομα θα άλλαζαν τα καταναλωτικά τους πρότυπα όμως εάν θα πλήρωναν εξαρτάται από τους φορείς.

Πόσοι από τους γεν.γνώστες είναι ευαισθητοποιημένοι Θέλουμε να δούμε στη συνέχεια πόσο ευαισθητοποιημένοι είναι οι γενικοί γνώστες και έτσι συνδυάσαμε τις ερωτήσεις 1,3,4,7,14 και 15. Βρήκαμε ότι 88 από τα 177 (50%) θα άλλαζαν τα καταναλωτικά τους πρότυπα αλλά εάν θα πλήρωναν εξαρτάται από τους φορείς.

Πλήρεις γνώστες και πόσο ευχαριστημένοι είναι με την αντιμετώπιση του προβλήματος σε επίπεδο παγκόσμιο και εθνικό Από τα αποτελέσματα παρατηρούμε ότι το 50.5% δεν είναι ευχαριστημένοι καθόλου από τα μέτρα αντιμετώπισης του προβλήματος, τόσο σε επίπεδο εθνικό όσο και σε παγκόσμιο, ενώ το 20% είναι λίγο ικανοποιημένοι σε επίπεδο εθνικό και λίγο ικανοποιημένοι σε επίπεδο παγκόσμιο.