Σχολικός Εκφοβισμός Εργασία από τις μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Σάμου:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
 Από τους μαθητές του 1 ου Γυμνασίου Δράμας.
ANTI- BYLLING THE INCREDIBLES STOP IT NOW.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
BULLYIN G. “Το bullying αναφέρεται στην ειδική χρήση βίας που είναι σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη και συμβαίνει από ένα παιδί ή ομάδα παιδιών προς ένα.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΛΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ – Α1
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΣΤ ΄1. Θ ύμα Θ ύτης Θ εατής.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Ο σχολικός εκφοβισμός Ομάδα κατά του bullying Ο σχολικός εκφοβισμός στον κόσμο!!! Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμό.
Bullying.
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ!
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολικός Εκφοβισμός Εργασία από τις μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Σάμου: Βαγιανού Ηλιάννα Βελώνη Εμμανουέλα Μπιλιμπά Βασιλική

Τί είναι ο σχολικός εκφοβισμός; Σχολικός εκφοβισμός είναι η «βία που ασκείται από, και σε βάρος μαθητών του δημοτικού σχολείου, μέχρι τουλάχιστον την ηλικία των 12 ετών και περιλαμβάνει επανειλημμένες αρνητικές πράξεις βίας». Ο σχολικός εκφοβισμός ανήκει στο φάσμα των μορφών σχολικής βίας, όμως περιλαμβάνει και μορφές μαθητικής δραστηριότητας οι οποίες θεωρούνται μέρος της σχολικής ζωής (π.χ. «Αα, έκανες αυτό, θα το πω στον κύριο»), επίσης αστεϊσμοί και πειράγματα. Συνήθως οι δύο όροι (σχολική βία και σχολικός εκφοβισμός) θεωρούνται συνώνυμοι και αναφέρονται στη βιβλιογραφία με τον κοινό όρο bullying.

Μορφές Βίας σπρώχνει ξανά και ξανά και χτυπάει... ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ σπρώχνει ξανά και ξανά και χτυπάει... ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ μιλάει άσχημα ή διώχνει από την παρέα και κοροϊδεύει ή απειλεί... ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ παίρνει ή χαλάει πράγματα που ανήκουν σε άλλους... ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ διαδίδει άσχημες φήμες και βρίζει μέσω κινητού τηλεφώνου ή internet... ΔΙΑΔΙΚΤΙΑΚΗ- ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ ανεπιθύμητο άγγιγμα, απειλές, προσβλητικά μηνύματα, γράμματα και εικόνες… ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΒΙΑ

Πώς ένα παιδί οδηγείται στο να γίνει ΘΥΤΗΣ Πώς ένα παιδί οδηγείται στο να γίνει ΘΥΤΗΣ Γιατί ένα παιδί να θέλει να προκαλέσει σε κάποιον άλλο πόνο ή αναστάτωση ; Θα πείτε ότι σε αυτή την περίοδο της ανεξέλεγκτης κρίσης, όπου οι οικογένειες διαλύονται από την ανεργία και την ανέχεια, τα παιδιά μεταφέρουν στο σχολείο ό,τι βιώνουν και συσσωρεύουν την ατμόσφαιρα στο σπίτι. Η γλώσσα παύει να είναι, από μόνη της, επαρκής ερμηνεία. Ο διαχωρισμός θύματος-θύτη είναι λανθασμένος, αφού και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για παιδιά, μπλεγμένα στα δίχτυα αυτού του νοσηρού φαινομένου. Ο θύτης γνωρίζει ότι η συμπεριφορά του είναι τιμωρητέα, το θύμα ντρέπεται, ο δάσκαλος φοβάται να αναλάβει την ευθύνη, η οικογένεια τις περισσότερες φορές αγνοεί. Δημιουργείται ο κύκλος μίας ιδιότυπης ομερτά μεταξύ των εμπλεκομένων, που το μόνο που κάνει είναι να δηλητηριάζει τις ψυχές των μαθητών, στοιχειώνοντας τα όνειρα και τις ελπίδες τους.

Θύμα Είναι άτομα αγχώδη, ευαίσθητα, ήσυχα, με χαμηλή αυτοεκτίμηση, αντιδρούν με κλάμα και φυγή σε αυτούς που τους επιτίθενται. Συχνά θεωρούν τον εαυτό τους αποτυχημένο, διακατέχονται από συναισθήματα ντροπής και αισθάνονται άχαροι και ανόητοι. Επιπλέον κάποιες διαφορές, παραδείγματος χάριν στην προφορά ή στο χρώμα, μπορεί να θεωρηθούν ως χαρακτηριστικά κάποιας κοινωνικής τάξης ή φυλής, και σε κάποια περιβάλλοντα μπορεί να έχει ως συνέπεια τα παιδιά να υποστούν και εκφοβισμό από τα φυσιολογικά παιδιά.

Η Νομική Πλευρά της Βίας Η νομική έννοια της ανωτέρας βίας, προέρχεται βασικά από το αστικό δίκαιο και αποτελεί έκφραση της γενικής αρχής ότι "κανείς δεν μπορεί να υποχρεωθεί στα αδύνατα", να κάνει κάτι δηλαδή, που είναι αντικειμενικά ή και ..υποκειμενικά αδύνατο, ωστόσο έχει "διαποτίσει" κάθε κλάδο του Δικαίου.

Έννοια     Η έννοια της ανωτέρα βίας, χρησιμοποιείται στην καθημερινή δικαστική πράξη, σε δύο βασικά μεγάλες κατηγορίες υποθέσεων : - Πρώτον, στις αγωγές αποζημίωσης, ως ένσταση από τον εναγόμενο, προκειμένου να κριθεί ότι δεν φέρει ευθύνη για το ζημιογόνο γεγονός και να απαλλαγεί από κάθε υποχρέωση αποζημίωσης, διότι είναι προφανές ότι θεμελιώδης προϋπόθεση αποζημίωσης, είναι η ύπαρξη υπαιτιότητας, ήτοι δόλου ή αμέλειας (άλλοτε βαριάς και άλλοτε ακόμα και ελαφράς ).  - Η δεύτερη κατηγορία υποθέσεων, όπου γίνεται επίκληση ανωτέρας βίας, είναι κάθε φορά, που ο διάδικος χάνει κάποια νόμιμη ή διαδικαστική προθεσμία (και δυστυχώς είναι πάρα πολλές οι καταραμένες αυτές προθεσμίες !), όπως π.χ όταν περνάει η προθεσμία της έφεσης ή της αναίρεσης ή ο χρόνος παραγραφής της αξίωσης κ.ο.κ.

Η ΒΙΑ είναι υποκειμενική άποψη ! Βία για εμένα είναι να μην μπορώ να εκφράσω ελεύθερα την γνώμη/άποψη μου. Βία για εμένα είναι να βλέπω τους γονείς μου στεναχωρημένους για τα οικονομικά προβλήματα και να μην μπορώ να βοηθήσω. Βία για εμένα είναι να σε εκμεταλλεύονται μόνο και μόνο για δικό τους συμφέρον. Βία για εμένα είναι να με κοροϊδεύουν και ενώ υποστηρίζω την γνώμη μου να αδιαφορούν. Βία για εμένα είναι να σκοτώνονται παιδιά σε άσκοπους πολέμους.

Η Βία στην Ελλάδα Στην Λάρισα 11 νεαροί κρατώντας ξύλινα ρόπαλα και φωνάζοντας ρατσιστικά συνθήματα επιτέθηκαν σε στέκι μεταναστών. Από την ομάδα αυτή, οι περισσότεροι είναι ανήλικοι μαθητές. Η πρώτη μαθήτρια ενός σχολείου έλαβε e-mail όπου εμφανιζόταν σε γυμνές φωτογραφίες. Στο κεφάλι της είχε προσαρμοστεί το σώμα μιας άλλης. Το κορίτσι άρχισε να υποφέρει, να χάνει την όρεξή της, να υστερεί στα μαθήματα. Οι γονείς της απευθύνθηκαν στην υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Αποκαλύφθηκε ότι ο εκβιάζον ήταν ο δεύτερος μαθητής του σχολείου, ο οποίος συνέλαβε αυτό τον τρόπο για να εξουδετερώσει τον «αντίπαλο».