1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» “Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS”
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 6: Συστήματα διασφάλισης ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 2: Η Ελληνική πραγματικότητα- Οι gurus της Ποιότητας- Ποιότητα και Παραγωγικότητα. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαχείριση των περιορισμών
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος και της εξυπηρέτησης, σε αύξηση της παραγωγικότητας και σε καλύτερη θέση στην αγορά.” Λόγια του Δρ. Deming, ενός από τους γκουρού για θέματα ποιότητας, το έργο του οποίου έφερε επανάσταση στην Ιαπωνική βιομηχανία. Η εφαρμογή του συστήματος ποιότητας ISO9000 διασφαλίζει ότι ο οργανισμός λειτουργεί με το επίπεδο ποιότητας για το οποίο έχει δεσμευτεί, και ως εκ τούτου του παρέχει πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού. Πέραν όμως από αυτό, υπάρχουν πρακτικά οφέλη που ο οργανισμός αποκομίζει από την εφαρμογή του συστήματος ποιότητας: Mε την καταγραφή των διαδικασιών παρέχεται η ευκαιρία για την απλοποίηση και βελτίωση τους. Οι ίδιοι άνθρωποι που εκτελούν την εργασία ενθαρρύνονται να εισηγηθούν βελτιώσεις, κάτι που τους καλλιεργεί την αίσθηση ότι η διαδικασία είναι κτήμα τους και ως εκ τούτου θέλουν να την τελειοποιήσουν. Επιπλέον, οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής, που έρχονται σε άμεση επαφή με τον πελάτη και ως εκ τούτου είναι σε καλύτερη θέση να αντιληφθούν τις ανάγκες του, βοηθούν στον καθορισμό της καλύτερης πρακτικής. Το προσωπικό αισθάνεται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, ικανοποίηση και ενθουσιασμό για τη δουλειά που κάνει. Ο κάθε υπάλληλος είναι πλέον σε θέση να αντιληφθεί όχι μόνο το περιεχόμενο της κάθε εργασίας του, αλλά και τους λόγους που καταλήγει το αποτέλεσμα της εργασίας του και τι ακολουθεί. Δηλαδή ο κάθε υπάλληλος αντιλαμβάνεται τη συνεισφορά του ως μέλος μιας ομάδας, της οποίας τα μέλη στοχεύουν σε έναν κοινό σκοπό, την άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη. Το θέμα παρουσιάστηκε από την εισηγήτρια Μ. Αχιλλεούδη σε Πανελλήνιο Συνέδριο Ποιότητας στην Αθήνα και δημοσιεύθηκε στον κυπριακό και ελληνικό οικονομικό τύπο for optimized business operations

2 H επικοινωνία βελτιώνεται προς όλες τις κατευθύνσεις. Οι ρόλοι γίνονται σαφείς και οι ευθύνες ξεκάθαρες. Ο καθένας ξέρει τα όρια του και τι αναμένεται από αυτόν. Η σαφήνεια αυτή δημιουργεί όχι μόνο αντίληψη της εργασίας αλλά και δέσμευση προς αυτήν. Καλλιεργείται κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης μεταξύ του προσωπικού όλων των επιπέδων. Η μετάθεση καθηκόντων από έναν εργαζόμενο σε άλλο γίνεται ευκολότερα, αφού υπάρχουν καταγραμμένα τα καθήκοντα της κάθε θέσης εργασίας. Για τον ίδιο λόγο ένας νεοπροσληφθής εντάσσεται στο σύστημα πιο γρήγορα και ομαλά. Οι εκπαιδευτικές ανάγκες του προσωπικού εντοπίζονται έγκαιρα και ικανοποιούνται βάσει προγράμματος. Η διεύθυνση αισθάνεται σιγουριά ότι οι υπάλληλοι ακολουθούν τις οδηγίες της και ότι όλοι έχουν στα χέρια τους τις πιο πρόσφατες οδηγίες. Υπάρχει καλύτερη αντίληψη των αναγκών του πελάτη και πώς αυτές μπορούν να ικανοποιηθούν μέσα από την εργασία του καθενός. Το σύστημα αρχειοθέτησης γίνεται πιο οργανωμένο έτσι ώστε η εξεύρεση οποιουδήποτε εγγράφου να γίνεται πολύ πιο γρήγορα. Τα λάθη μειώνονται και η παραγωγικότητα αυξάνεται. Η σπατάλη χρόνου για “πυρόσβεση” μειώνεται στο ελάχιστο μέσω της εφαρμογής της πρόληψης. Συνεπακόλουθο αυτών είναι η μείωση των κόστων. Προβλήματα που παρουσιάζονται με προμηθευτές και υπεργολάβους επιλύονται άμεσα και αποτελεσματικά. Η επικοινωνία και ως εκ τούτου η συνεργασία μαζί τους βελτιώνονται. Το θέμα παρουσιάστηκε από την εισηγήτρια Μ. Αχιλλεούδη σε Πανελλήνιο Συνέδριο Ποιότητας στην Αθήνα και δημοσιεύθηκε στον κυπριακό και ελληνικό οικονομικό τύπο for optimized business operations

3 Το επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη μετριέται μέσω συγκεκριμένου μηχανισμού, έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να παρακολουθούμε πώς μεταβάλλονται οι ανάγκες του και με ποιο τρόπο μπορούμε όχι μόνο να τις ικανοποιούμε, αλλά και να τις υπερβαίνουμε. Τα παράπονα των πελατών αντιμετωπίζονται άμεσα, αναλύονται, αξιολογούνται και λαμβάνονται προληπτικά μέτρα ούτως ώστε να εξαλειφθεί η αιτία που τα προκάλεσε και να μην επαναληφθούν. Μέσω συγκεκριμένων μηχανισμών οι εργαζόμενοι ενθαρρύνονται να συμμετέχουν ενεργά τόσο στη βελτίωση του τρόπου εργασίας τους όσο και γενικότερα στον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης με απώτερο σκοπό τη βελτίωση του προσφερόμενου προϊόντος/ υπηρεσίας και εξυπηρέτησης του πελάτη. Η διεύθυνση έχει μετρήσιμα κριτήρια για την αποτελεσματικότητα στον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας, το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει, και σε πιο βαθμό μπορούν αυτά να βελτιωθούν. Οι ποιοτικοί έλεγχοι και οι ανασκοπήσεις του συστήματος προσφέρουν την ευκαιρία να εντοπιστούν οι αδυναμίες και τα αίτιά τους και να απαλειφθούν. Ταυτόχρονα, η διεύθυνση είναι σε θέση να εστιάσει την προσοχή της στις πιο σημαντικές περιοχές, οι οποίες χρειάζονται βελτίωση και να τις βελτιώσει. H πιστοποίηση ενός οργανισμού για το σύστημα ποιότητας ISO9000 αποτελεί διαφημιστικό όπλο. ‘Όμως για να μεγιστοποιήσει τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το σύστημα, η διοίκηση του οργανισμού πρέπει να θεωρεί το σύστημα ποιότητας ως ένα αξιόπιστο και αποτελεσματικό εργαλείο, που μπορεί να αξιοποιήσει σε όλες της τις προσπάθειες για εσωτερική βελτίωση και ικανοποίηση του πελάτη. Η εφαρμογή του συστήματος ποιότητας θέτει απλώς τα θεμέλια για συνεχή βελτίωση αποτελεί το ξεκίνημα ενός ταξιδιού χωρίς τέρμα, μιας ατέλειωτης διαδικασίας, μέσα από την οποία διδασκόμαστε τρόπους για να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Τα αποτελέσματα αυτής της βελτίωσης αποτελούν την καλύτερή μας διαφήμιση. Το θέμα παρουσιάστηκε από την εισηγήτρια Μ. Αχιλλεούδη σε Πανελλήνιο Συνέδριο Ποιότητας στην Αθήνα και δημοσιεύθηκε στον κυπριακό και ελληνικό οικονομικό τύπο for optimized business operations