DIVERSONOPOLY: Το Δια π ολιτισμικό Παιχνίδι GRUNDTVIG PARTNERSHIPS DiversonopolyLLP/AT-430/56/08 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Advertisements

Νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Δημοτικών Σχολείων ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Δεκέμβριος 2010.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
DIVERSONOPOLY: the Intercultural Board Game GRUNDTVIG PARTNERSHIPS DiversonopolyLLP/AT-430/56/08 CENTRE FOR THE GREEK LANGUAGE Thessaloniki- 20 th May.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Παρουσίαση εκπαιδευτικής βαλίτσας για τη Λίμνη της Ορόκλινης
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ΄. Στόχος Η πρόοδος της κοινωνίας Η ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε πολίτη.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
“We mean Business” Επενδύουμε στους νέους, στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 16 Οκτωβρίου.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Υπουργείο Παιδείας,
Comenius Regio Comenius Regio “Schools without borders” “Schools without borders”
Μια σημαία, χίλιες λέξεις: Πολυγραμματισμοί και Ανάγνωση Πολυτροπικών Κειμένων στα Πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών Μαρία Εμμανουηλίδου Εκπαιδευτικός.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
«Εγκλεισμός και εκπαίδευση: δύο δρόμοι συγκλίνοντες ή παράλληλοι;»
Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ www. hcc. edu
Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Παιχνίδι της χήνας jeu de l' oie.
Εκπαίδευση και μειονότητες
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

DIVERSONOPOLY: Το Δια π ολιτισμικό Παιχνίδι GRUNDTVIG PARTNERSHIPS DiversonopolyLLP/AT-430/56/08 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού

To Diversonopoly ξεκίνησε ως ιδέα το Νοέμβριο του 2007, σε ένα σεμινάριο εξεύρεσης εταίρων για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Grundtvig (Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής) στην Τουλούζη και αποτελεί προϊόν μιας εκπαιδευτικής σύμπραξης Grundtvig ( ) με εταίρους από 6 χώρες.

Τρίπτυχο για την καλλιέργεια της διαπολιτισμικής συνείδησης γλώσσα επικοινωνία πολιτισμός Η χρήση πολιτισμικών στοιχείων που ενυπάρχουν στη γλώσσα για την εδραίωση της επικοινωνίας με κάποιο συγκεκριμένο κοινωνικό σκοπό και από κάποιους συγκεκριμένους συμμετέχοντες

Πολιτισμοί-γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης Πολιτισμός-γλώσσα Πολιτισμός-γλώσσα Πολιτισμός-γλώσσα Πολιτισμός-γλώσσα χώρας προέλευσης χώρας προορισμού χώρας προέλευσης χώρας προορισμού Πολιτισμοί-γλώσσες τρίτων χωρών Πολιτισμοί-γλώσσες τρίτων χωρών

 Κοινό - στόχος : Μετανάστες, ενήλικοι ή / και έφηβοι μαθητές της ελληνικής γλώσσας ως ξένης / δεύτερης με διαφορετική πολιτιστική και γλωσσική προέλευση.  Γλωσσικό επίπεδο : Β 1/ Β 2 σύμφωνα με τα γλωσσικά επίπεδα του ΚΕΠΑ ( δυνατότητα αυξομείωσης γλωσσικού επίπεδου, από Α 2 μέχρι Γ 1).  Βασικός κανόνας : δεν υπάρχει νικητής - αν χρειάζεται νικητής, είναι ο πρώτος που ‘ κερδίζει ’ όλες τις κατηγορίες ερωτήσεων. ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 K ύριος στόχος : « σπάσιμο του πάγου », καλλιέργεια της διαπολιτισμικής και γλωσσικής ικανότητας και επίγνωσης  Τρόπος παιξίματος : 6 κατηγορίες ερωτήσεων, 2 διαφορετικά ταμπλό, 600 περίπου διαφορετικές ερωτήσεις και διάφορες προτάσεις αντί οδηγιών  Το παιχνίδι έχει εκδοθεί σε έξι διαφορετικές γλωσσικές εκδοχές : αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ελληνικά, νορβηγικά και τσέχικα. ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

2.Ορθογώνια εκδοχή

Ελεύθερος χρόνος Καθημερινή ζωή Έθιμα-παραδόσειςΕπικοινωνία Φιλοσοφία-στάση ζωής Εκπαίδευση και εργασία

 Προτεινόμενος αριθμός παικτών : 6 και παραπάνω, μόνοι ή σε ομάδες.  Όλοι οι παίκτες πετούν το ζάρι - ο μεγαλύτερος αριθμός ξεκινά. Κάθε παίκτης / ομάδα διαλέγει ένα χρώμα. Οι παίκτες βάζουν το χρωματιστό πιόνι οπουδήποτε θέλουν στον εξωτερικό κύκλο σε σημείο που έχει το ίδιο χρώμα με το πιόνι τους.  Το παιχνίδι συνεχίζει με τη φορά του ρολογιού. Οι παίκτες προχωρούν τόσες θέσεις όσες δείχνει το ζάρι τους, αν για παράδειγμα κάποιος / α φέρει 6 προχωρά 6 θέσεις απαντά στην ερώτηση του χρώματος. Στη συνέχεια ρίχνει ο παίκτης της άλλης ομάδας.

 Αν οι παίκτες πέσουν σε βέλος απαντούν σε όποια κατηγορία θέλουν.  Προτείνεται να υπάρχουν παίκτες με διαφορετικές εθνικότητες σε κάθε ομάδα για να εξασφαλιστεί η διαπολιτισμική ετερότητα.  Προτείνουμε η κάθε ομάδα να έχει έναν παίκτη / μια παίκτρια που θα είναι ο « ρεπόρτερ » και θα καταγράφει τα όσα έγιναν και ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.  Στη διάθεσή σας έχετε δύο ταμπλώ για να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει.

 Οι κάρτες είναι αριθμημένες, οπότε μπορείτε να βγάλετε κάποιες σε σχέση με το επίπεδο γλωσσικής επάρκειας.  Όταν υπάρχουν κενές κάρτες ο παίκτης / η παίκτρια επιλέγει σε τι ερώτηση θέλει να απαντήσει ( ελεύθερες ερωτήσεις ).  Όταν κάποιος / α απαντά σε μια ερώτηση, ή ανταποκρίνεται σε μια επικοινωνιακή κατάσταση, μπορεί να απαντήσουν κι άλλα άτομα ώστε να γίνει ανταλλαγή εμπειριών ή / και απόψεων.

 Οι κάρτες ΤΖΟΚΕΡ : Αν ο παίκτης δεν θέλει να απαντήσει την ερώτηση που του έτυχε μπορεί να αφήσει στη στοίβα έναν Τζόκερ και να διαλέξει άλλη κάρτα της ίδιας κατηγορίας.  Επίπεδο δυσκολίας : Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν το επίπεδο δυσκολίας των απαντήσεών τους με το να διαλέξουν επίπεδο, π. χ. επίπεδο 1, 2 ή 3.  Το επίπεδο 1 απαιτεί την ελάχιστη δυνατή απάντηση, π. χ. μια πρόταση, το επίπεδο 2, 2 με 3 προτάσεις και το επίπεδο 3 μπορεί να είναι το δυσκολότερο επίπεδο.

 Οι παίκτες μπορούν να τσεκάρουν το γλωσσικό τους επίπεδο με την πρόοδό τους στα επίπεδα.  Χαμογελαστά πρόσωπα : νικητής / τρια είναι όποιος / α έχοντας απαντήσει όλες τις ερωτήσεις φτάσει σε χαμογελαστό πρόσωπο.

Μετά τη συνεισφορά του παίκτη, οι άλλοι συμμετέχοντες συνεισφέρουν με τις δικές τους εμπειρίες. Ο ρεπόρτερ της ομάδας καταγράφει τις απαντήσεις Ο παίκτης απαντά σε μια ερώτηση/ σε μια ερώτηση/ σενάριο μεμονωμένα ή εκπροσωπώντας την ομάδα του. σενάριο μεμονωμένα ή εκπροσωπώντας την ομάδα του.

To παιχνίδι εφαρμόστηκε πιλοτικά σε τρία σχολεία της Θεσσαλονίκης: στο σχολείο δεύτερης ευκαιρίας των φυλακών Διαβατών, στο διαπολιτισμικό γυμνάσιο Πυλαίας και στο Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας του ΑΠΘ, με εντυπωσιακά αποτελέσματα … DEAL ME SOME DIVERSITY… Educators have a new tool to cut xenophobia and racism at the root. Diversonopoly, a twist on the classic Monopoly board game, offers a way for learners to improve their intercultural awareness.

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας και σας περιμένουμε να παίξουμε … Δημητρακοπούλου Μαρία & Ρουσουλιώτη Θωμαή Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας