ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό Λέξεις Κλειδιά: Λογισμικό (Software), Πρόγραμμα (Program), Προγραμματιστής (programmer), Λειτουργικό Σύστημα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Advertisements

Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Λειτουργικά Περιβάλλοντα Ι.Ε.Κ. Ξυνή Θεσσαλονίκη.
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Ερώτηση - 1 Ένα πρόγραμμα αποτελείται από: πλήκτρα λογισμικόδεδομένα εντολές Αρχή.
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Επεξεργαστής (Κ.Μ.Ε. ή C.P.U.)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
William Stallings Computer Organization and Architecture 7 th Edition Κεφάλαιο 16 Λειτουργία Μονάδας Ελέγχου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Τα θέματα μας σήμερα Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Υλικό και λογισμικό
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΩΝ ΕΝΟΣ Η/Υ ΤΜΗΜΑ: Τ6 ΟΝΟΜΑΤΑ: ΣΕΛΑΛΜΑΖΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ ΦΙΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΓνωριμΙα με το ΛογισμικΟ του ΥπολογιστΗ
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.  ΥΛΙΚΟ(HARDWARE)  ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ(SOFTWARE)
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή. Λέξεις Κλειδιά: Υλικό υπολογιστή (Hardware), Προσωπικός Υπολογιστής (PC), συσκευή εισόδου, συσκευή εξόδου,
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Τα μέσα αποθήκευσης μπορεί να χαλάσουν.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 7: Προστασία Λογισμικού - Ιοί
5η Γενιά Υπολογιστών  1)Εικόνες απο 5η Γενιά Υπολογιστών  2)Πληροφορίες απο 5η Γενιά Υπολογιστών  Μανώλης Σκορδαράς.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
1. Τα μέσα αποθήκευσης μπορεί να χαλάσουν.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό Λέξεις Κλειδιά: Λογισμικό (Software), Πρόγραμμα (Program), Προγραμματιστής (programmer), Λειτουργικό Σύστημα (Operating System), Λογισμικό Εφαρμογών, Λογισμικό Συστήματος, Υπολογιστικό Σύστημα. Εικόνα 5.1: Τα βασικά μέρη του Η/Υ

Εικόνα 5.2: Όταν «ανοίγουμε» ένα πρόγραμμα μεταφέρεται στη μνήμη του υπολογιστή και στέλνεται σταδιακά στον επεξεργαστή για εκτέλεση Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό Λέξεις Κλειδιά: Λογισμικό (Software), Πρόγραμμα (Program), Προγραμματιστής (programmer), Λειτουργικό Σύστημα (Operating System), Λογισμικό Εφαρμογών, Λογισμικό Συστήματος, Υπολογιστικό Σύστημα.

Εικόνα 5.3: Σχηματική Αναπαράσταση των κατηγοριών του Λογισμικού Εικόνα 5.4. Διάφορα πακέτα εφαρμογών. Εικόνα 5.5: Ο Η/Υ χρειάζεται συνέχεια το Λ.Σ, όπως ένα λεωφορείο χρειάζεται τον οδηγό του Εικόνα 5.6: Το Λ.Σ είναι ο «μαέστρος» του Η/Υ Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό – Είδη Λογισμικού