 Αν θέλουμε να πούμε για οικονομία  ας μην εννοούμε την παρανομία  κι ούτε να εννοούμε την κατανάλωση  ίσως η λέξη προέρχεται από την ‘άλωση’ Ορίστε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Music: Nightengale Serenade
Advertisements

ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Τα ουράνια σώματα στη λαϊκή παράδοση
Η αγαπημένη μου κοσμοθεωρία.
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Τα παράδοξα των καιρών μας
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Σοφές φράσεις του μικρού Βούδα για να ζεις πάντα καλά.
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
«Έχετε σκεφτεί ότι...»
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΩΡΙΣ ΑΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 26 Ο Β Δ Α Ν ♠ KQJ2 ♥ A93  A8 ♣ AKJ8 Α Γ Ο Ρ Α B Α Ν Δ 2  Dealer o Νότος που με 22π ανοίγει 2 
Έχεις δύο επιλογές! από το
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
5. Μεγάλες αλλαγές στη διοίκηση της αυτοκρατορίας
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XA ΜΑΘΗΜΑ 18 Ο. ♠ J74 ♥ 653  AK932 ♣ 87 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση τον ♣ Q !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ A63 ♥ AK4  864 ♣ AK105 Α Γ Ο Ρ Α B Α.
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
Κύριοι συνάδελφοι Ίσως κάποιοι ν’ ασχολούνται και μαζί μου, οπότε γνωρίζουν το σκεπτικό μου. Δεν πειράζει όμως, αν δεν με γνωρίζουν, ευκαιρία να.
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Πινόκιο, πρέπει να μελετήσουμε και λίγο. Εντάξει μπαμπά.
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
Υπεύθυνος καθηγητής : Σιμάτος Νικόλαος Έτος 2014 Μαθητές : Γκιόζα Αλέξιος Κοτσερώνης Γεώργιος Καλογεροπούλου Κατερίνα Στέφου Σωσάννα Υφαντή Βικτωρία.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Το μαγικό χαλί Η ομάδα μας Μαριλή Μάριος Ορέστης Νίκος.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
Χαρταετοί ο και 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Τμήματα: Α 1, Α 2 του 9ου δημοτικού σχολείου, Α 2, Β του 1ου δημοτικού σχολείου Νάουσας, Εκπαιδευτικός:
Αγαπημένο μου παιδί....
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Αξιολόγηση Επενδύσεων
Τα παράδοξα των καιρών μας
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Αγαπημένο μου παιδί....
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Η ζωή των δουλοπάροικων
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
Επιστήμη των Υπολογιστών
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
1 Χ 9 = 2 Χ 9 = 3 Χ 9 = 4 Χ 9 = 5 Χ 9 = 6 Χ 9 = 7 Χ 9 = 8 Χ 9 = 9 Χ 9 = 10 Χ 9 =
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Music: Nightengale Serenade
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Επικίνδυνα παιχνίδια και επίδραση στην ψυχολογία
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Αν θέλουμε να πούμε για οικονομία  ας μην εννοούμε την παρανομία  κι ούτε να εννοούμε την κατανάλωση  ίσως η λέξη προέρχεται από την ‘άλωση’ Ορίστε και η άνωση!! Τόσο ψηλά!!

 Οικονομία πάνω απ’ όλα σημαίνει  ότι δεν δίνουμε, είμαστε δεμένοι  κι αν ο όρος δεν έχει ούτε φαντασία  μας βουλιάζει, και η ατιμωρησία. Είναι δεμένοι

 Τα τελευταία κυρίως χρόνια  πρέπει να τρέχουμε για ώνια  να στηρίξουμε την οικονομία  αντιστρέφοντας την φιλοσοφία Μετέφερε ώνια και…

 Θυμάμαι για το θέμα σχετικά  ότι πάντα έπρεπε αναγκαστικά  να σφίγγουμε κι άλλο το ζωνάρι  μη μας σηκώσει ο διάβολος και μας πάρει!! Αυτός δεν είχε ζωνάρι και πέταξε σχεδόν γυμνός!!

 Δεν υπάρχει πρόβλημα οικονομικό οικονομικό  υπάρχει πρόβλημα τρομακτικό  ο λαός πρέπει πάντα να τρομάζει  κι όπως τον ελέγχουν να φωνάζει Τους κάνουν πρόβα τρόμου!!

 Πότε οι λαοί έζησαν χωρίς τον τρόμο;  πότε κέρδισαν χωρίς να βγουν στο δρόμο;  ακόμη και όταν πάμε στην εκκλησία  δίνουν μόνο στη μεταθανάτια ζωή αξία!!

 Δεν θα μπορέσω ποτέ να καταλάβω  πως με τον πλούτο τής γης τον μεγάλο  και με τόση κατανάλωση ενέργειας  οι άνθρωποι πρέπει να ζούνε την ζωή της ανέχειας!! Ή, της ψεύτικης!!

 Όλα, μα όλα, είναι θέματα διοίκησης  αν όμως φέρονται, με μορφή εκδίκησης  οδηγούν τους πάντες στην τρομοκρατία  και νομίζουν ότι έτσι, κάνουν οικονομία!! Πόσο εύκολη είναι η τρομοκρατία Και πόσο δύσκολη η οικονομία!!

 Δεν θα μπορέσουν έτσι την γη να κυβερνήσουν  και την περιστροφή της, ανάποδα να την γυρίσουν  αν δεν προχωράμε με τη ροή τη φυσική  θα πεθάνουμε απ’ το φαί, ή νηστικοί!! Νομίζουν ότι έχουνε Την γη στη χούφτα τους Και θα την γυρίσουν ανάποδα!!